آموزش سئو : آشنایی با پیش نیازهای یادگیری SEO در سال 2022 | learn-seo

این کلمه انگلیسی زمانی ساخته شد که فرآیند رسیدن یک سایت به رتبه‌های اول گوگل تبدیل به عملیاتی شد که می‌توان با اجرای آن رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کرد. به نظر من بهتره موضوعات رو دسته‌بندی کنید و از دسته‌های مهم‌تر و پرطرفدارتر که جستجوی بیشتری دارند تو لینک‌های قسمت فوتر استفاده کنید. در این مقاله ای که خودتون هم نوشته اید یه جورایی از تکنیک آسمان خراش استفاده کرده اید. به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از روش‌های متداول و مورد تایید گوگل هستند و از نظر تقسیم‌بندی جزو کلاه سفید حساب می‌شود. بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند.

۵. بهینه‌سازی عنوان اصلی (Heading

سرعت بارگذاری سایت یک فاکتور مهم در رنکینگ سایت در گوگل است. هدف گوگل نیز کسب رضایت کاربران است و به همین دلیل، به سایت‌هایی که نسبت به درخواست‌های کاربر واکنش سریعتری نشان بدهند، رتبه بهتری می‌دهد. از سال ۲۰۰۹ سرعت سایت رسما به عنوان یکی از فاکتورهای رتبه‌بندی وبسایت‌ها در گوگل اعلام شد. به عنوان مثال، کیفیت محتوا و تحقیق در مورد کلمات کلیدی از عوامل اصلی بهینه‌سازی محتوا هستند و سرعت بارگذاری سایت و سازگاری با موبایل از دیگر فاکتورهای مهم سئوی سایت هستند. در ادامه این راهنما مهمترین فاکتورهای رنکینگ سایت‌ها را با هم مرور خواهیم کرد.

  • گام بعدی ایجاد یک دایرکتوری تجاری و عضویت در رسانه های اجتماعی روز و محبوب است.
  • هنگامی که موضوع را تعیین کردید، می توانید به کلمات کلیدی بازگشته و آن کلمه کلیدی را انتخاب کنید که موضوع محتوای شما را به بهترین شکل نشان دهد.
  • در حالی که عبارت «بهترین جاروبرقی» حجم جستجوی بسیار کمتری دارد (متوسط ​​13000 جستجوی ماهانه).
  • سئو کلاه سفید یک استراتژی بلند مدت می باشد که کسب رتبه خوب در آن محصول بهینه سازی خوب، محتوای با کیفیت و در اولویت قرار دادن کاربر است.
  • به عنوان مثال در صورت هدف گیری صد کلمه کلیدی رقابتی برای سایت، در بهترین و ایده آل ترین شرایط شصت درصد آنها به صفحه اول گوگل خواهند رسید.

اگر یک صفحه دارای تعداد زیادی لینک داخلی مرتبط همراه با انکر تکست های توصیفی خوبی باشد، گوگل صفحه لینک شده را بهتر درک می کند، آن را در ساختار صفحه شما صفحه مهمی می داند و به آن اهمیت بیشتری می دهد. در نتیجه، سئو از بهینه سازی معیارهای مشخص به کار در جهت تجربه کاربری بهینه تغییر کرده است. سئوکاران باهوش می دانند که باید از بک لینک ها و محتوا فراتر بروند. آنها باید نیازهای جستجوگران را در زمینه یک کلمه کلیدی درک کنند. از اولین چیز‌هایی که باید قبل از ساخت یک وبسایت در نظر داشته باشید، طراحی ساختار کلی وبسایت است.

http://cctvsmart.irاین که تعریف مجله خبری آموزش سئو رو از دیدگاه متخصصین این حوزه می بینیم خیلی جذابیت داره. مخصوصا قسمت متخصصین ایرانی واقعا جالب و خاص بود به نظرم از متخصصین خبره ای هم استفاده کردید. نظر شما کاملا صحیح است ولی درک درست از مفهوم سئو برای افرادی که به تازگی به این فضا ورود میکنند بسیار ارزشمند خواهد بود. پیشنهاد میکنم در دورهمی سئو که با نام کندو و به صورت ماهانه برگزار میشود شرکت کنید تا از نزدیک با متخصصین این حوزه آشنا شوید. متاسفانه این نگاه و تفکر در مورد شرکت ها و متخصصین حوزه سئو در جامعه وجود دارد و البته تا حدی نیز درست است.

البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آن‌ها تکیه نمی‌کند. پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی می‌گردد که آن کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد. بعنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بدون بردن نام شخصیت یعنی “هالک”، گوگل متوجه شد منظور ما چه کسی است. موتور‌های جستجو از‌جمله گوگل، کلمات بسیار رایج را نادیده می‌گیرند تا اینگونه بتوانند فضای پایگاه داده خود را خالی نگه داشته و به فرآیند‌های کرال و ایندکس خود سرعت ببخشند. کلماتی مثل از،به، با، در، بر و برای که به خودی خود معنی نمی‌دهند و بر نتایج جستجو نیز تاثیری نخواهند گذاشت.

ارتباط با موتورهای جستجو[ویرایش]