برای مثال این روزها کاربران بسیار زیادی وبسایت خود را رها کردهاند و فقط روی پیج اینستاگرام خود فعالیت میکنند؛ که این کار یک اشتباه بزرگ است. دلیل این موضوع را در مقاله “اینستاگرام یا وبسایت؟” به شما توضیح دادهایم. شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است. با توضیحاتی که دادید به نظر نمیرسد ساختار سایت شما اشکالی داشته باشد، در این شرایط با لینک سازی های خارجی میتوانید هدف واقعی هر صفحه را به گوگل معرفی کنید.
آیا نمایش صحیح سایت در موبایل موجب ارتقا سئو می گردد؟
این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند. به شما کمک میکند تا سوالاتی که مشتریان و مخاطبان دارند را شناسایی کرده و اگر قادر به پاسخ گویی هستید بهترین جواب را در اختیارشان قرار دهید. علاوه بر متخصصین و فعالان سئو در ایران باید به نظر و تعریف افرادی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند نیز توجه کنیم. در این بخش نظرات این افراد را در مورد سئو جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. سئو در رابطه با استانداردهایی سخن میگویید که قرار است به شما کمک کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین خود ایجاد کنید.
- الگوریتم BERT کمک میکند تا گوگل ریزهکاریهای زبان انسان را بهتر درک کند.
- اگر تصویر شما در سایتتان دارای حجم بالای باشد قطعا سرعت لود وبسایت شما زیاد میشه و یک سیگنال منفی هست که به سمت گوگل ارسال میکنید.
- حالا که با سئو آشنا شدید بهتر است در مورد فاکتور های سئو کمی صحبت کنیم.
لینک سازی داخلی شما و همچنین تمامی موارد که در داخل سایت شما انجام میشود و کاربر با آن ارتباط مستقیم دارد، باید با پارامترهای سئو داخلی همخوانی داشته باشد. ما در این بخش به بررسی، پارامترهایی میپردازیم که شما باید به آن توجه ویژهای داشته باشید. یک کارشناس خبره وبسایتها را برای بهبودی مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد، دانش عمیقی در مورد تحقیقات کلمات کلیدی دارد، نوشتن مطالب مرتبط با سئو را درک میکند و به عنوان یک رابط بین بخشهای مختلف عمل میکند.
صاحبان سایتها نیز مختارند تا تبلیغات گوگل را هر کجای صفحات وبسایت خود که میخواهند قرار دهند. هر صفحه وبی، مقدار مشخصی از کد و متن معمولی را در خود دارد. Text to HTML Ratio نشانگر درصد متن موجود در یک صفحه وب در مقایسه با درصد کد HTML موجود در آن صفحه است.
سئو موبایل (Mobile SEO)
این مجله خبری آموزش سئو اغلب به شما امکان ایجاد لینک و پیوند به وب سایت خودتان را خواهد داد. به این ترتیب موتور های جستجو با دیدن محبوبیت، اعتبار و ارزش یک سایت، رتبه بهتری را به آن اختصاص میدهد. امروزه عوامل متعددی در رتبه بندی یک صفحه و سایت دخیل هستند. چنانچه کلمه کلیدی یکسانی به بیش از یک صفحه داده شود، میتواند مشکلاتی را در روند شناخت صفحه و ایندکس شدن آن ایجاد کند. در صورتی که علاقه مند به داشتن رتبه بالا و جذابیت برای موتور های جست و جو هستید، باید از سئو خارجی و تکنیکال نیز استفاده کنید.