اما در همین مقاله ما روی لانگ تیل “آموزش سئو محتوا” در کنار عبارت “سئو محتوا” کار میکنیم. محتوایی است که در یک متن تصویردار به صورت طبیعی از کلمات کلیدی استفاده میکند. نام، عنوان و توضیحات تصاویر مکانهای استراتژیک برای زبانهای توصیفی هستند. خود را به استفاده از کلمات کلیدی مجبور نکنید و سعی کنید از آنها تا حدی که خوش آیند باشد استفاده کنید. طبق گفته جان مولر الگوریتمهای گوگل بیشتر به اورجینال بودن، کیفیت محتوا و مرتبط بودن محتوا توجه میکنند.
کلمات کلیدی هدفمند انتخاب کنید
به ویژه برای زمانی به کار میرود که قصد دارید به یک دامنه دیگر لینک بدهید. در این مقاله از بلاگ مهدی عراقی سعی کردیم بگوییم سئو محتوا چیست و در ادامه نحوه تدوین استراتژی تولید محتوا را خدمتتان شرح دادیم. ازآنجاییکه درگذشته یک مقاله کامل راجع به تحقیق کلمات کلیدی در سایت مهدی عراقی نوشتهام، دیگر توضیحی دراینباره نمیدهم؛ خودتان بروید و آن مقاله را بهصورت کامل مطالعه کنید.
برای سئو تولید محتوا آماده هستید؟
بنابراین بیایید وقت را تلف نکنیم و به یکی از جذابترین بخشهای SEO وارد شویم و اگر زمان برای تولید محتوا نداریذ ازخدمات سئو ما بهره ببرید. آموزش سئو و تولید محتوا دو بخش اساسی در دیجیتال مارکتینگ هستند. بنابراین بسیاری از کسبوکارها میخواهند بدانند محتوای سئو شده چیست؟ در واقع با پیوند تولید محتوا و بهینه سازی سایت میتوانیم به یک محتوا مطابق الگوریتمهای موتورهای جستجو برسیم.
سئو محتوا و بهینه سازی پیشرفته متن
آیا روش لندینگ برای این مجله خبری آموزش سئو هم قابل استفاده است؟ فکر می کنم توی ویدیو به این اشاره کردین که برای صفحات لندینگ روش تولید محتوای لندینگ رو استفاده نکنیم. با اضافه کردن ویدیو ، فایل صوتی و یا تصویر مناسب باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه صفحه در نتایج سرچ گوگل شوید. اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید.
هر کامنتی که توسط کاربران برای مقاله منتشر میشود، از نگاه گوگل به عنوان بخشی از محتوای صفحه در نظر گرفته میشود. به همین دلیل سعی کنید کاربران را به درج سوال یا توضیحاتی که مرتبط با متن و حاوی کلمات کلیدی LSI مقاله باشند، دعوت کنید. اشتراکگذاری محتوای شما در شبکههای اجتماعی توسط کاربران، شاید به طور مستقیم بر روی سئو تولید محتوا اثر نداشته باشد اما بدون شک به عنوان یکی از فاکتورهای سئوی خارجی (Off-page) تاثیر زیادی دارد. این کار باعث میشود محتوای شما بیشتر دیده شود و احتمال جذب بک لینک را نیز افزایش میدهد. منظور از سئو تولید محتوا، ایجاد محتوای محتوایی با اولویت متن است که یکسری ویژگیهای مشخصی را داشته باشد. وقتی این ویژگیها را در محتوای خود بگنجانید، ارزش سئویی آن را به حداکثر رسانده و بدین شکل، احتمال رتبه گرفتن آن را افزایش میدهید.
- الگوریتم های گوگل شباهت زیادی به رفتار کاربران واقعی دارد و در تلاش اند یک متن را مثل یک انسان بخوانند.
- حتی اگر فقط بهدلیل افزایش جستوجوی طبیعی محتوا تولید میکنید، باز هم احتمالا امید دارید که آن را در آینده به کسبوکار تبدیل کنید.
- مخاطبان وب، محتواهای متنی را نمی خوانند بلکه آن ها را اسکن می کنند!
- لینکهای داخلی یکی از مهمترین فاکتورهایی سئو است که گوگل به آن توجه زیادی میکند.
- وقتی محتوایی کاربر پسند را با جانمایی طبیعی کلیدواژهها ایجاد کنید، کار را برای گوگل در اثبات ارتباط مطلب خود برای صفحه نتایج موتور جستجو آسان کردهاید.