3.6 کلمه کلیدی اصلی را در پاراگراف اول محتوا به کار ببرید. بهینه سازی تیترهای داخلی محتوا،تجربه کاربر را بهبود میبخشند و همچنین محتوای شما را تقسیم به بخشهای کوچکتری میکنند. حداکثر طول عنوان یک پست 70 کاراکتر است و این به دلیل آن است که گوگل، بینگ و یاهو هر کدام به ترتیب دارای یک عرض قابل مشاهده تا حداکثر 70، 71 و 71 کاراکتر هستند. البته شما میتوانید عنوانی طولانیتر انتخاب کنید اما این عنوان در موتورهای جستجو به طور کامل نمایش داده نمیشود.
یک تقویم کاری برای خود در نظر بگیرید
از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید. شما الان سئوی محتوا را یاد گرفتید و به راحتی میتوانید با انجام این مراحل، محتوای خود را به رتبههای بالا برسانید. اما اگر به شغل سئو علاقه دارید و دوست دارید یک متخصص سئو با درآمد بالا شویدمیتوانید با شرکت در دوره حرفهای سئو به صورت یک پکیج کامل، به یک متخصص سئو تبدیل شوید.
- این جنبه به طور کلی بهبود کیفیت محتوای ارائه شده به کاربر را تحت پوشش قرار میدهد.
- در زیر نحوه بهينه سازي محتوای يك صفحه از سایتتان را به طور کامل شرح خواهم داد.
- با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید.
- وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.
دیدیم که اگر بروزرسانی محتوا را رها کنیم ،عملا به سئو سایت خود ضربه میزنیم. به همین راحتی میتوانید ببینید، رقیب شما با این عبارت کلیدی یک صفحه خاص را تولید کرده است یا نه و به این شکل میزان رقابت را بسنجید. ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند. نه اینکه تولید محتوا را متوقف کنید، بلکه سرعت تولید محتوا را کاهش و آپدیت محتوا را افزایش دهید.
توضیحات متا را بهینهسازی کنید و از تمام ظرفیت آن استفاده کنید. برای جذب مخاطب و افزایش CTR، میتوانید از اصلاحکنندههای احساسی در عناوین خود استفاده کنید، مانند «بهترین»، «شگفتانگیز»، «خندهدار»، «رایگان»، «چگونه»، «غافلگیرکننده» و … محتوای با کیفیت و با اصالت را از محتوای بی کیفیت و کپی تشخیص میدهد. بر رقابت پذیری کلمات کلیدی و تشخیص میزان صحت آنها، تسلط دارد. و این امر باعث می شود که در نتایج جستجو نسبت به رقبا جلوتر باشید.
بخش 12: پیرایش محتوا
آنهایی که طولانیتر هستند، براساس الگوریتم مجله خبری آموزش سئو معمولا اعتبار چندانی به محتوا اضافه نمیکنند. درک این نکته بسیار مهم است که ساختار URL سازگار با موتور جستوجو به همان اندازه که برای موتورهای جستوجو مفید است، برای کاربران نیز سودمند خواهد بود. تحقیق درباره کلمه کلیدی یا کلیدواژه باید همیشه نقطه آغاز نوشتن باشد. تولید محتوا درکنار تحقیق درباره کلیدواژهها بسیار مهم است. اگر چنین رویکردی برای تولید محتوا دارید، باید تجدیدنظر کنید.
متاسفانه موتورهای جستجو برای اینکه مشخص کنند محتوایی با کیفیت است چک لیست ندارند و احتمالاً هرگز نخواهند داشت. سئو محتوا زمانی میتواند نتیجهبخش باشد که بهینه سازی محتوای نگارششده بهدرستی انجام شود. بهینهسازی محتوا میتواند اشکالات مقاله نگارش شده از لحاظ ساختاری، دستور زبان و غلطهای املایی را برطرف کند. بهرهگیری از تکنیکهای مختلف بهینهسازی محتوا دارای اهمیت است و باعث افزایش رتبه محتوا در گوگل خواهد شد. برای سئو محتوا باید در انتخاب کلمه کلیدی دقت کافی را به خرج دهید. بعد از پیدا کردن کلمات مورد نظر، ایجاد یک ساختار مبتنی بر سئو برای بهینهسازی کلمه کلیدی دارای اهمیت است.