آموزش 50 روش بک لینک سازی

امروزه منظور از لینک سازی، کسب بک لینک از محتواهاییست که با کیفیت بوده و از روشهای اسپم برای فریب موتورهای جستجو استفاده نشده باشد. اگر از این دید به لینک سازی نگاه کنید، در این کار موفق شده و بک لینک های با کیفیتی کسب خواهید کرد. اگر رقبا را ترغیب به لینک دادن به خود کنید، مطمئنا میدانید که این کار به نفع شماست. در پست هایی که دارای کامنت زیادی بوده و همچنین نقل قولی از برند شما شده است شرکت کنید و نظر خود را نیز ابراز نمایید. دقت داشته باشید که لینک پاسخ ها را به تمام اعضای شرکت کننده در بخش نظرات ارسال نمایید. لیستی از اصطلاحات مرتبط با حیطه کاری خود تهیه کرده و واژه نامه ای از آنها را در وب سایت خود ایجاد نمایید. اگر هنوز اقدام به این کار نکرده اید، خیلی ساده صفحه کمپانی برای سایت خود ایجاد کرده و به سایت خود لینک دهید.

با این حال هنوز بسیاری از برندها برای انتخاب روشهای بک لینک سازی دچار سردرگمی میشوند و نمیدانند که چه استراتژی را دنبال کنند. اگر این کار به خوبی انجام شو، قابلیت جذب بک لینک از رقبا، ژورنالیست ها و وبلاگ نویسان را دارد. وب سایتهای ویکی زیادی مانند ویکیپدیا وجود دارد. دقت داشته باشید که هیچ روش سادهای برای بک لینک سازی وجود ندارد و ساخت هر نوع بک لینکی نیز برای هر وب سایتی منطقی نیست. این بک لینک های با کیفیت نیز مطمئنا موجب رشد وب سایت شما و افزایش رتبه آن در نتایج جستجو خواهد شد. یک ایبوک در زمینه کاری خود ساخته و لینک سایت خود را در آن قرار دهید. اسپانسر یک وبینار شده و یا اینکه خود دست به ایجاد یکی از آنها بزنید. یکی از استراتژی های ساخت بک لینک این است که بر روی وب سایتهای محلی و مرتبط با شهر یا محله خود متمرکز شده و نسبت به لینک سازی در آنها اقدام کنید. اما با استفاده از ابزارهای صحیح و داشتن مهارت کافی میتوانید از جمله معدود افرادی باشید که از پتانسیل بک لینک سازی بهره می برید. از آنجا که این لیست بلندی است، بنابراین تنها به توضیحات کوتاه و مفید برای هر روش بسنده کرده و هر جا که لازم باشد، منابعی را برای مطالعه بیشتر به شما پیشنهاد کرده ایم.

بک لینک با انکرتکست نام برندتان خوب است، اما در عین حال بک لینک از کلمات کلیدتان بهتر نیز هست. بک لینک سازی یک ابزار تبادل ارزش هاست و می بایست ببینید که چگونه شما و دیگر صاحبین سایت ها می توانید به یکدیگر کمک کنید. وبلاگی مرتبط با وبسایت خود یافته و از آنها بخواهید که مطلب شما را به همراه یک لینک و به شکل پست مهمان در وبسایت خود منتشر کنند. به عنوان مهمان در پادکست ها شرکت کرده و یا اینکه خود یک پادکست ایجاد کنید. هدف از این گونه پست ها انتشار سریع خبر و تحت پوشش قرار دادن فوری یک موضوع است. در ایجاد اینفوگرافیک ها میتوانید از آمار سایر سایتها نیز استفاده کنید. تا آنجا که ممکن است سعی کنید که بک لینک های سایت از نوع فالو باشد، اما لینک های نوفالو را نیز از یاد مجله خبری learn-seo نبرید. سپس صبر کنید تا صاحبین کسب و کارها برای درج بک لینک با شما تماس بگیریند.

برای کسب لینک های EDU و دانشگاهی میتوانید اجازه پست مهمان به دانشجویان را داده و همچنین تخفیفاتی برای آنها در نظر بگیرید. در این شرایط از آنها بخواهید که لینک سایتتان را در عوض در سایتشان قرار دهند. تنها کافی بود که مقداری پول در شرکت های مزرعه لینک خرج می کردید. اما مطمئن هستیم که در بین این روش ها، چندین روش متناسب با کسب و کار شما خواهد بود. محتوای با کیفیت پتانسیل اشتراک گذاری و در نتیجه کسب بک لینک بالاتری دارند. به عنوان مثال مدلی از ایمیل، اینفوگرافیک یا تقویم کاری می تواند گزینه های خوبی برای هر کسب و کاری باشد. به عنوان مثال 50 وب سایت برتر عکسهای استوک را به صورت یکجا در یک صفحه گرداوری کنید. تنها چند ساعت کار یا مقداری پول منجر به نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل میشد. درخواست کردن ضرری نداشته، منتها با دقت این کار را انجام دهید. انجام این کار بسیار ساده بوده اما اغلب دست کم گرفته می شود، مخصوصا در شرایطی که ما در شبکههای اجتماعی زیادی عوضویت داشته باشیم. یکی از ساده ترین راه ها ایجاد یک نظرسنجی و انتشار نتایج پس از آن می باشد. اخبار روز را مورد رصد قرار داده و در هنگام محبوبیت یک خبر، شما نیز مطلبی درباره آن بنویسید.