آنها به سادگی بهترین هستند: 25 وبلاگ برتر Moz در سال 2022



ما امسال 156 پست در بلاگ Moz منتشر کردیم و طبق سنت، وقت آن است که به محبوب ترین آنها نگاه کنیم! وبلاگ‌هایی را در مورد یافته‌های جدید در جستجوی رسانه‌های اجتماعی، نکاتی برای سئوی تجارت الکترونیک، گرایش‌ها در سئو فنی و محلی و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

دوستان Moz سال نوی امن و شاد داشته باشید! شما را در سال 2023 می بینیم.

*25 پست نوشتاری برتر منتشر شده بین 1 ژانویه تا 26 دسامبر 2022، به ترتیب بازدید از صفحه ایجاد شده در آن بازه زمانی.


نوشته کریستوفر هافمن لاورسن | 20 آوریل 2022

اگر وب‌سایت شما مانند سایر وب‌سایت‌ها است، احتمالاً بین محتوایی که ارائه می‌دهید و آنچه مشتریان احتمالی شما در Google جستجو می‌کنند، ناهماهنگی وجود دارد. این مقاله در مورد درک آن مشتریان بالقوه و گفتگوی آنها با گوگل با استفاده از روش نقشه برداری سفر مشتری برای ارائه بهترین محتوا به آنها است.

نوشته لیدیا اینفانته | 26 اکتبر 2022

در فصل اول این مجموعه، رفتار جستجو در TikTok و اینکه چرا باید برای سئوکاران مهم باشد را بررسی کردیم. در این مقاله، ما می‌خواهیم نکات مهم الگوریتم TikTok و نحوه استفاده از آن را برای جلب نظر بیشتر کاربران به محتوای برند شما بررسی کنیم.

نوشته کریستوفر لانگ | 25 ژانویه 2022

Shopify پلتفرمی است که به طور فزاینده ای محبوب برای سایت های تجارت الکترونیکی است، اما به طور کامل SEO پسند نیست. بهترین راه برای بهینه سازی تجربه Shopify برای سئو چیست؟

نوشته آدریانا استاین | 16 مارس 2022

استراتژی سئو شما باید یکی از ملاحظات اولیه قبل از شروع وب سایت باشد. به جای اینکه بعداً برای سئوی وب سایت خود بجنگید، با این چک لیست سئو جامع برای وب سایت های جدید شروع کنید و در زمان و منابع ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

نوشته الکس هارفورد | 17 آگوست 2022

در این مقاله، الکس به شما نشان می دهد که چگونه و چرا از Google Chrome (یا کروم قناری) برای مشاهده یک وب سایت به عنوان Googlebot استفاده کنید. مشاهده یک وب‌سایت به‌عنوان ربات Google به این معنی است که می‌توانیم تفاوت‌هایی را بین آنچه که یک شخص می‌بیند و آنچه یک ربات جستجو می‌بیند مشاهده کنیم – برای SEO فنی و ممیزی محتوا مفید است.

توسط آن اسمارتی | 14 نوامبر 2022

تکه‌های ویژه گوگل تقریباً یک دهه پیش به عنوان یک آزمایش شروع شد. آنها از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از SERP های گوگل تبدیل شده اند و برای تعداد زیادی پرس و جو ظاهر می شوند. در واقع، تکه‌های برجسته اکنون موقعیت ارگانیک شماره 1 در نظر گرفته می‌شوند، بنابراین قرار دادن آنها در استراتژی سئو برای ایجاد ترافیک بیشتر ضروری است.

نوشته میریام الیس | 9 مه 2022

گوگل می خواهد از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای تغییر ساعت کار در بیست میلیون نمایه کسب و کار گوگل به عنوان بخشی از پروژه خود برای ایجاد “نقشه خود به روز شونده” استفاده کند. گوگل دلایل خوبی برای دنبال کردن دقت در فهرست محلی خود دارد، اما صاحبان مشاغل محلی دلایل بهتری برای این دارند که در صدر این اعلامیه قرار بگیرند و به طور فعال از اعتبار داده های خود محافظت کنند.

نوشته کریستال کارتر | 27 ژانویه 2022

سال گذشته سالی باورنکردنی برای به‌روزرسانی‌های اصلی بود، و اینکه چگونه SEO ها کیفیت صفحه را برای کاربران بهبود می بخشد. در حرکت رو به جلو، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شاهد افزایش تنوع SERP باشیم – که توسط پیشرفت‌ها در الگوریتم‌های گوگل انجام می‌شود – و ویژگی‌های جدید ابزارهایی مانند Google Lens. این تحولات نحوه مدیریت سئوی خود را در حال حاضر و در آینده تغییر خواهد داد.

توسط لیدیا اینفانته | 31 آگوست 2022

رفتار کاربر در TikTok با افزایش محبوبیت آن در حال تغییر است. ما دیدیم که این برنامه از نوجوانان رقصنده به تأثیرگذاری بر رفتار خرید در سراسر جهان تبدیل شده است. اکنون، به نظر می رسد گام بعدی TikTok به موتور جستجوی بزرگ بعدی تبدیل شود. برای سئوکاران چه معنایی دارد؟

نوشته مولی پلو | 13 سپتامبر 2022

سئوکاران چگونه می توانند در میان همه سر و صدا و رقابت و دیگر کارشناسان بیرونی به گوگل ثابت کنند که مشتریانشان سزاوار جایگاهی در صفحه 1 هستند؟ برای یافتن این موضوع، مولی نتایج برتر صدها SERP را مقایسه کرد تا مشخص کند چه چیزی واقعاً EAT را ثابت می کند.

نوشته جو کامرون | 27 جولای 2022

نمودارها و اینفوگرافیک‌ها می‌توانند زیبا باشند، اما اگر به‌درستی داده‌ها را به گونه‌ای تجزیه نکنند که بر مخاطبان تأثیر بگذارد، احتمالاً ارزش وقت و تلاش را ندارند. در زیر، نحوه ارتباط داستان سرایی با تجسم داده ها و اینکه چه ابزارهایی می توانند به شما کمک کنند تا داده های بیشتری را به محتوای خود وارد کنید، بحث می کنیم.

نوشته سالی افیونیبی | 26 جولای 2022

به دنبال مراحل انجام تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی هستید؟ در اینجا یک تفکیک دقیق است.

توسط آن اسمارتی | 13 ژانویه 2022

صفحات نتایج جستجوی گوگل متنوع‌تر و حتی تعاملی‌تر می‌شوند، که باعث می‌شود هر مطالعه کلیکی در آنجا بسیار کمتر قابل اعتماد باشد، زیرا هیچ دو مجموعه از نتایج جستجو هرگز یکسان نیستند. بنابراین، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا چقدر بر نحوه نمایش محتوایشان در جستجو کنترل دارند؟ همانطور که معلوم است، بسیار کمی!

نوشته دانیل وود | 20 جولای 2022

در این وبلاگ، دانیل به شما نشان می‌دهد که چرا باید با مشتریان خود یک جلسه تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید تا از دانش تخصصی صنعت آنها استفاده کنید، و چگونه این جلسات به تیم او کمک کرد تا رشد ترافیک ارگانیک را برای یکی از مشتریان جدید خود با اعتبار دامنه پایین ارائه دهد.

نوشته تنوجا مهدوی | 16 فوریه 2022

هنگامی که یک عبارت جستجو در Google وجود دارد، Google Ads یک حراج سریع اجرا می‌کند تا مشخص کند کدام تبلیغات برای آن عبارت جستجو نشان داده می‌شوند و موقعیت‌های تبلیغاتی باید چگونه باشد. این حراج تبلیغاتی هر بار که یک تبلیغ واجد شرایط ظاهر شدن برای یک عبارت جستجو می شود تکرار می شود و بخشی جدایی ناپذیر از چشم انداز SERP است. برای کمک به درک آن، Tanuja به چیستی، چگونه و چرایی پشت حراج Google Ads اشاره می کند.

توسط Zoe Ashbridge | 8 ژوئن 2022

Zoe به بررسی اقتدار موضوعی می پردازد: چیست، چگونه می توان آن را به دست آورد، و مهمتر از همه، چگونگی توسعه استراتژیک ارتباط موضوعی.

نوشته آدریانا استاین | 19 جولای 2022

هر دو SEO و PPC برای یک هدف مشترک – بازاریابی موتور جستجو (SEM) – استفاده می شوند و هیچ کدام بدون کلمات کلیدی هدفمند زنده نمی مانند. از آنجایی که هر دو استراتژی هدف کاربر و تقاضای جستجو را در ذهن دارند، می توانید از آنها برای دستیابی به اهداف تجاری کوتاه مدت و بلند مدت استفاده کنید. هنگامی که به درستی مورد توجه قرار گیرد، استفاده از SEO و PPC با هم می تواند فرصت های قابل توجهی را برای برند شما باز کند، پس بیایید در این زمینه جستجو کنیم!

نوشته لیدیا آلمانی | 26 سپتامبر 2022

لیدیا فرآیند به‌روزرسانی محتوا را به اشتراک می‌گذارد که او و تیمش در بازاریابی دیجیتال تائو از آن برای ایجاد نتایج عالی برای مشتری در بخش خدمات مالی استفاده کردند.

نوشته کوروش شپرد | 31 اکتبر 2022

مگر اینکه برای یک آژانس کار کنید یا بخواهید شغلی مادام‌العمر با SEO (یک انتخاب عالی) ایجاد کنید، بیشتر افراد SEO را به خاطر یادگیری سئو نمی‌آموزند، بلکه همان برنده‌های سریعی را می‌خواهند که سئوکاران حرفه‌ای به دنبال آن هستند. به همین دلیل ما راهنمای شروع سریع سئو را ایجاد کردیم که شامل هفت روز اقدامات برای بررسی سلامت سئو سایت شما و قرار دادن شما در مسیر بهبود پایدار است. اگر چیزی حتی فشرده تر می خواهید، ما همچنین برگه تقلب راهنمای شروع سریع SEO را ایجاد کردیم.

نوشته کریستوفر لانگ | 6 ژوئیه 2022

کریس و تیمش پس از همکاری با یک سازمان خبری و آزمایش آموخته‌های آن کار در سایت‌های دیگر، متوجه قدرت عظیمی شدند که به‌روزرسانی‌های تازه می‌توانند در سئو ایجاد کنند. در این پست، او توضیح می دهد که چرا کل جامعه سئو مفهوم “تازه بودن” را دست کم گرفته اند و چگونه شروع به بهینه سازی برای آن کنیم.

نوشته میریام الیس | 4 ژانویه 2022

به هفت قانون سئوی محلی Miriam برای سال 2022 نگاهی بیندازید، از جمله برخی از نظرات متخصص.

نوشته پترا کیس هرکزق | 6 سپتامبر 2022

وقتی صحبت از سئو، به خصوص سئو فنی می شود، اغلب در مورد اهمیت مهارت های سخت صحبت می کنیم. و در حالی که شکی وجود ندارد که vlookup و regex می‌توانند بهترین دوستان شما باشند، برخی از مهارت‌های نرم ضروری برای یادگیری وجود دارد که به شما کمک می‌کند در نقش خود برتر باشید و در حرفه خود پیشرفت کنید.

نوشته تام کپر | 5 سپتامبر 2022

در این پست، تام یکی از نکات مربوط به سخنرانی MozCon 2022 خود را گسترش می‌دهد: اینکه زمان زیادی که برای تحقیق کلمات کلیدی صرف می‌شود تلف می‌شود. او سه راه اصلی را که سئوکاران تبدیل می‌کنند که باید یک تفکر استراتژیک درگیر باشد را به یک روال بیش از حد وقت‌گیر تبدیل می‌کنند و در عوض روی چه چیزی تمرکز کنند.

نوشته سام تورس | 25 جولای 2022

همانطور که احتمالا شنیده اید، گوگل قصد دارد Universal Analytics را برای GA4 به طور کامل بازنشسته کند. در اینجا چیزی است که باید قبل از انجام هر حرکتی بدانید.

نوشته میریام الیس | 17 اکتبر 2022

Google Business Profile هم یک ابزار رایگان و هم مجموعه‌ای از رابط‌ها است که شامل داشبورد، ویرایش درون SERP، نمایه‌های کسب‌وکار محلی، و یک انجمن پشتیبانی داوطلبانه با این نام تجاری است. نمایه‌های کسب‌وکار Google و نقشه‌های Google مرتبط هسته اصلی گزینه‌های بازاریابی جستجوی محلی رایگان Google برای مشاغل محلی واجد شرایط را تشکیل می‌دهند. در این راهنما، ما در حال انجام یادگیری پایه هستیم! این مقاله ساده و جامع را با مشتریان ورودی و اعضای تیم به اشتراک بگذارید تا با این دارایی دیجیتالی مهم کسب‌وکار محلی قدمی راست بگذارید.



منبع