کنترل: خرید آنلاین نوع محصول با نام تجاری | بهترین معاملات کلیدواژه ما
در اینجا موارد آزمایش نوع و کنترل به نظر می رسد.
بنابراین، چندین عامل وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.
1 [Updated] اضافه کردن به طور کلی به عنوان یک چیز مثبت دیده می شود
2. طولانی بودن عنوان شما به عنوان یک چیز منفی تلقی می شود
3. من می خواهم تست انتقال کلمات کلیدی به ابتدای عنوان را ببینم
4. این Walmart است، من فکر نمی کنم مردم واقعاً به “به روز رسانی” اهمیت دهند
5. دکور تعطیلات است. همیشه آپدیت نمیشه؟
بنابراین، به طور کلی، من فکر می کنم این یک نتیجه کمی منفی خواهد داشت. در حالی که برچسب “به روز شده” احتمالا کمک می کند، فقط یک حس درهم ریختگی را به ارمغان می آورد، و من مطمئن نیستم که SERPS یا کاربران از آن استقبال کنند.
البته ممکنه اشتباه کنم
این آزمایش 25 روز به طول انجامید و در این مدت تقریباً 99٪ پوشش کامل توسط Googlebot داشت. ثبات خوبی در سطوح ترافیک و الگوریتم در دوره اطراف آزمایش وجود داشت، که نشان میدهد هیچ تأثیر غیرقابل انتساب عمدهای در بازی وجود ندارد.
نتایج
آنها همچنین تشویق می شوند توضیح دهند که چرا معتقدند یک تغییر نتیجه مثبت یا منفی خواهد داشت. این بار فقط 23 درصد درست متوجه شدند. به زودی دلیل آن را خواهید فهمید.
طول عنوان به طور قابل توجهی در این آزمون تحت تأثیر قرار گرفت و 15 کاراکتر به عنوان اضافه شد. طول تگ عنوان بهینه 55-65 کاراکتر است.
ابتدا، بیایید ببینیم سایر متخصصان سئو چه چیزهایی را باید به اشتراک بگذارند:
نتایج این آزمایش به عنوان بدون تأثیر قابل توجه طبقه بندی می شود. با این حال، همانطور که همیشه اتفاق می افتد، کمی بیشتر از آن وجود دارد.
نوع: (به روز شده) 2022 خرید آنلاین نوع محصول با نام تجاری | بهترین معاملات کلیدواژه ما
کنترل: خرید آنلاین نوع محصول با نام تجاری | بهترین معاملات کلیدواژه ما
نه همه چیز واضح است و نه آزمایش های تاریخی را تکرار می کند – به همین دلیل است که تست تقسیم بسیار ارزشمند است!
چرا
نوع: (به روز شده) 2022 خرید آنلاین نوع محصول با نام تجاری | بهترین معاملات کلیدواژه ما
میخواستیم بدانیم که آیا وجود متن «(بهروزرسانی)» و سال «2022» در ابتدای عنوان باعث میشود مردم بیشتر روی یک نتیجه ارگانیک کلیک کنند.
این آزمایش عناوین 503 نشانی اینترنتی متفاوت را تغییر داد و عنوان را در 489 نشانی اینترنتی ثابت نگه داشت.
در این آزمایش نشانیهای اینترنتی را تجزیه کردیم، برخی از URLها محصولات حساس به زمان بودند و برخی دیگر اینگونه نبودند. برخی از محصولات مربوط به فصل و تعطیلات بودند، در حالی که برخی نبودند.
مثل همیشه، قبل از انتشار یافته های خود، از خود می پرسیم دنبال کنندگان توییتر رای دادن:
این تست SplitSignal به اضافه کردن سال به تگ عنوان با “(به روز رسانی) 2022” در ابتدای عنوان نگاه کرد.
در اینجا چیزی است که جان مولر در پاسخ به این سوال که آیا باید تاریخ انتشار را در عنوان ذکر کنیم، گفت.
با توجه به اینکه نتیجه به وضوح مثبت یا منفی نبود، در اینجا به برخی از عواملی که ممکن است منجر به این نتیجه شده باشد و برخی از دلایلی که ممکن است پاسخ گیج کننده ای داده باشد، می پردازیم.
زمانی که از جان مولر در مورد گنجاندن تاریخ انتشار یک مقاله در عنوان پرسیده شد، گوگل به این سوال پاسخ داد.
نتیجه آزمایش قابل توجه نبود، اما اشکالی ندارد. همه چیز به صورت خانگی نیست و تست های قبلی را هم تکرار نمی کند.
قبل از شروع: در مورد تست تقسیم سئو چه می دانید؟ اگر با اصول تقسیم بندی سئوی آماری و نحوه عملکرد SplitSignal آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم از اینجا شروع کنید یا درخواست نسخه ی نمایشی کنید.
ولادیمیر گرتنر، مدیر ارشد پروژه در Content HotSpot:
مورد جالبیه صادقانه بگویم، برای یک صفحه محصول تجارت الکترونیک، میتوانم بگویم اضافه کردن آن چندان منطقی نیست. پست های وبلاگ و محتوای اطلاعاتی، به طور کلی، بیشتر از صفحات محصول تحت تأثیر جدید بودن هستند.
اگر خط اضافه شده (Restocked) یا چیزی تراکنشی تر باشد، منطقی تر خواهد بود و احتمالاً بر نتیجه تأثیر مثبت خواهد داشت.
همانطور که در آزمایش است، فکر نمی کنم تغییر مطلوب باشد. راه های بهتری برای بهبود کیفیت Meta Title برای صفحات محصول imho وجود دارد.
مقدمه
ممکن است در حالی که عنصر عنوان اصلاح شده است، عنوان واقعی که در SERP های Google نمایش داده شده است کوتاه شده و یا اصلاح شده باشد. عناوین با طول 88 کاراکتر به خوبی در قلمرو عناوینی هستند که به صورت پویا بازنویسی و اصلاح می شوند تا با پرس و جوی خاص مطابقت داشته باشند.
“اگر شما می خواهید. فکر نمی کنم چیزی را تغییر دهد. برای مقالات خبری، من فکر می کنم منطقی است که تاریخ را در مکان های مختلف صفحه درج کنیم، و این می تواند شامل عنوان باشد. فقط به این دلیل که با مقالات خبری سعی می کنیم بفهمیم تاریخ اصلی صفحه چیست. و ما این کار را با مشاهده تمام موارد ذکر شده و مواردی که در صفحه دارید انجام می دهیم. و ما میتوانیم آن تاریخ را با این ذکرها در صفحه تأیید کنیم، سپس انتخاب آن برای ما آسانتر است، اما من فکر میکنم برای صفحهای که دائماً در حال تغییر است مانند قیمت ارز مانند آنچه شما اشاره کردید… فکر نمیکنم داشتن آن مهم باشد. تاریخ در عنوان.»
درک و در نظر گرفتن تمام پارامترهای موجود در بازی که منجر به این نتیجه می شود مهم است. این به ما کمک میکند تا تستها را برای تستهای خاصتر آینده بیاموزیم و تطبیق دهیم. این همچنین به اضافه شدن به مجموعه کلی سئو و درک نحوه کار کلمات کلیدی و عناصر عنوان با هم کمک می کند.