آیا رسانه های اجتماعی به موتورهای جستجوی جدید تبدیل می شوند؟ • Yoast

وقتی به جستجوی آنلاین فکر می‌کنید، نوار جستجوی Google را به تصویر می‌کشید یا نوار جستجوی TikTok؟ اگر اولی باشد، ممکن است از روندها عقب باشید. زیرا در حالی که محتوای خود را برای گوگل بهینه می کنید، نسل های جوان برای جستجوی اطلاعات به رسانه های اجتماعی روی می آورند. تقریبا 40 درصد در واقع. اما آیا این اطلاعات باید بر استراتژی محتوای شما تأثیر بگذارد؟ و آیا این فقط یک روند است یا رسانه های اجتماعی واقعاً به موتورهای جستجوی جدید تبدیل می شوند؟

تبدیل شدن رسانه‌های اجتماعی به موتورهای جستجو، محبوبیت جستجوی محاوره‌ای و تسلط بر اینترنت توسط ابزارهای هوش مصنوعی… همه این تغییرات می‌تواند ترسناک باشد. خبر خوب؟ تو در این احساس تنها نیستی اگر به دلیل تغییر دنیای آنلاین احساس خستگی یا گیجی می کنید (حتی اگر بسیاری از کسب و کارها از شعار “تنها ثابت تغییر است” در سایت خود استفاده می کنند، پس واقعاً چه انتظاری داشتید؟)، پس بسیاری از افراد دیگر نیز چنین هستند. و آن افراد ممکن است ترجیح دهند که شما همچنان کارها را به روش قدیمی انجام دهید.

آیا تغییر استراتژی حتی یک انتخاب است؟

سیندی مدیر محتوا در Yoast است. او پست های وبلاگ را می نویسد و بهینه می کند و از نوشتن محتوایی لذت می برد که به مردم کمک می کند محتوای بهتری برای سایت و کاربران خود ایجاد کنند.

آواتار سیندی پل



منبع

برای پاسخ به این سوال، باید به چند واقعیت نگاه کنیم. بیایید با واضح ترین مورد شروع کنیم: به هر حال چند نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟ پاسخ: حدود 56 درصد از کل جمعیت جهان. که بیش از نصف است، اما نه چندان. هر فرد به طور متوسط ​​2 ساعت و 25 دقیقه را در شبکه های اجتماعی سپری می کند هر روز. بنابراین نمی توان انکار کرد که حضور در شبکه های اجتماعی به عنوان یک شرکت مزایایی دارد. با این حال، در مقایسه با 6 ساعت و 37 دقیقه عظیمی که مردم در اینترنت صرف می کنند، ممکن است فکر کنید که رسانه های اجتماعی به اندازه داشتن یک وب سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو ارزشمند نیستند.

در طول YoastCon 2023، جس شولز، متخصص سئو، همچنین در مورد اهمیت رسانه های اجتماعی در چشم انداز جستجوی امروزی صحبت کرد. در طول این سخنرانی، او توضیح داد که چرا در عصر امروزی، شما نیاز به بهینه سازی فراتر از جستجو دارید. بخش کوتاهی از صحبت های او را در اینجا ببینید:

اعتماد راه طولانی تری را طی می کند

اما جوانان هم دوست دارند کوتاه محتوا. هم TikTok و هم Instagram محدودیتی برای مدت زمان ویدیوها دارند، به این معنی که در مدت زمان کوتاهی محتوای مرتبط بیشتری دریافت می کنید. فقط در مورد آن فکر کن. آیا ترجیح می دهید دیواری از متن را که نتایج جستجوی گوگل است رد کنید یا ویدیویی کمتر از یک دقیقه را تماشا کنید؟ دومی قطعا کارآمدتر است.

اما بیایید واقع بین باشیم: بسیاری از شرکت ها راه گوگل را دنبال خواهند کرد. آنها از رسانه های اجتماعی و قابلیت های جدید گوگل برای ماندن در بازی استفاده خواهند کرد. و آن افرادی که احساس خستگی یا خستگی می کردند؟ آنها به عملکردهای جدید عادت کرده اند. بنابراین اگرچه ممکن است یادگیری یک روش جدید کسب و کار جالب به نظر نرسد، اما تنها راهی است که می‌توانید به جلو حرکت کنید. یا اصلا حرکت کن خوشبختانه، شما همیشه می توانید یک فرد جوان را استخدام کنید تا به شما کمک کند تا در چشم انداز بسیار اعتیادآور رسانه های اجتماعی حرکت کنید.

بیشتر بخوانید: 10 نکته کپی رایتینگ برای رسانه های اجتماعی »