آیا زبان فراگیر به رتبه بندی شما کمک می کند؟ • Yoast

قبل از اینکه عمیق‌تر به موضوع بپردازیم، بیایید ببینیم زبان فراگیر به چه معناست. هدف زبان فراگیر استفاده از کلماتی است که بیانگر یا دلالت بر عقاید تحقیرآمیز یا طردکننده نسبت به گروه های به حاشیه رانده ندارند. به عنوان مثال، استفاده از توهین نژادپرستانه یا زن ستیز.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، زبان فراگیر ممکن است بخشی از اهداف کسب و کار شما نباشد. به خصوص از نظر سئو. با این حال، زبان فراگیر می تواند تأثیر مثبتی بر سئوی شما و تجربه کاربران شما داشته باشد. کمتر احتمال دارد به کسی توهین کنید، و بیشتر احتمال دارد که همه را شامل شود. در نتیجه، افراد بیشتری احساس مشارکت می کنند، بنابراین محتوای شما بیشتر خوانده می شود و به اشتراک گذاشته می شود. این بدان معناست که مخاطبان شما رشد می کنند، که می تواند رتبه شما را نیز افزایش دهد. به علاوه، شما یک قدم جلوتر از رقابت خواهید بود.

نکته قابل یادآوری! این ویژگی است انتخاب کردن! بنابراین، به طور پیش فرض خاموش خواهد شد. این ویژگی در افزونه رایگان و پریمیوم ما موجود است، درباره تجزیه و تحلیل زبان فراگیر در Yoast SEO بیشتر بخوانید.

در نتیجه

سم آلدرسون یک بومی دیجیتال با قلب آنالوگ است و علاقه زیادی به بازاریابی همه چیز دارد. آنها علاقه خاصی به رسانه های اجتماعی دارند. آنها بر این باورند که این یک راه فوق العاده برای برقراری ارتباط با داستان و ارزش های برند شما و در عین حال سرگرمی است. و هر چه انسان بیشتری بتوانید آن را ایجاد کنید، ارتباطات بیشتری ایجاد خواهید کرد.

آواتار سام آلدرسون



منبع

این ویژگی جدید آینده‌نگر و نوآورانه، گامی واقعاً مثبت در مسیر درست برای فراگیری است. ویرایشگر متفکر خوشحالم که Yoast موضع محکمی اتخاذ می کند و این ابزار را به نویسندگان ارائه می دهد تا به حفظ تعصبات و حساسیت های خودآگاهانه و ناخودآگاه کمک کند تا به نفع بیشتر انسانیت مبتنی بر وب کنترل شوند!


لوک فیتزجرالد
– مشاور بازاریابی دیجیتال، مشاور RightFitz