آیا زبان فراگیر به رتبه بندی شما کمک می کند؟ • Yoast

سم آلدرسون یک بومی دیجیتال با قلب آنالوگ است و علاقه زیادی به بازاریابی همه چیز دارد. آنها علاقه خاصی به رسانه های اجتماعی دارند. آنها بر این باورند که این یک راه فوق العاده برای برقراری ارتباط با داستان و ارزش های برند شما و در عین حال سرگرمی است. و هر چه انسان بیشتری بتوانید آن را ایجاد کنید، ارتباطات بیشتری ایجاد خواهید کرد.

آواتار سام آلدرسون



منبع

اینکه چه چیزی فراگیر است و چه چیزی نمی تواند دشوار باشد. به خصوص که زبان مدام در حال تکامل است. همگام بودن با همه تغییرات می تواند بسیار زمان بر باشد، اما ما یک خبر خوب داریم: لازم نیست خودتان بفهمید که چگونه محتوای جامع بنویسید. Yoast SEO اکنون دارای یک تجزیه و تحلیل زبان فراگیر است که توسط زبان شناسان توسعه و نگهداری می شود.

بنابراین، تجزیه و تحلیل چه کاری انجام می دهد؟ این ویژگی جدید مشابه سایر تحلیل‌های ما با ارائه بازخورد بلادرنگ درباره متن خود با استفاده از چراغ‌های راهنمایی کار می‌کند. متن شما را اسکن می کند (و همچنین به زمینه نگاه می کند)، سپس کلمات یا عباراتی را که ممکن است شامل نباشند برجسته می کند. همچنین یک کلمه جایگزین برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین لازم نیست وقت خود را برای جستجوی آن صرف کنید. آسان است، درست است؟

نکته قابل یادآوری! این ویژگی است انتخاب کردن! بنابراین، به طور پیش فرض خاموش خواهد شد. این ویژگی در افزونه رایگان و پریمیوم ما موجود است، درباره تجزیه و تحلیل زبان فراگیر در Yoast SEO بیشتر بخوانید.

در نتیجه

درست مانند دسترسی، زبان فراگیر باعث می شود همه در وب سایت شما احساس خوشایندی داشته باشند. اگر از کلمات غیر فراگیر استفاده می کنید، احتمالا بخشی از مخاطبان خود را حذف خواهید کرد. و در بدترین سناریو، حتی ممکن است به مردم توهین کنید. این البته می تواند باعث شود که آنها به سرعت سایت شما را ترک کنند و دیگر برنگردند که برای سئو و کسب و کار شما مضر است.

چگونه زبان فراگیر می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد؟

مانند دسترسی، زبان فراگیر به طور گسترده توسط سایر وب سایت ها و کسب و کارها نادیده گرفته می شود. آیا می دانستید که 98 درصد از وب سایت ها در ایالات متحده با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی ساخته نشده اند؟ این مقدار مسخره است!

پس چرا این بد است؟ خوب، گوگل این الگوهای رفتاری را می بیند و از آنها برای درک اینکه مردم چگونه سایت شما را تجربه می کنند استفاده می کند. اگر تعدادی از افراد به سرعت آن را ترک کنند، ممکن است گوگل فکر کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا نکرده اند. معنی: سایت شما برای درخواستی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید مفید نیست. در نتیجه، رتبه وب سایت شما می تواند کاهش یابد.

این ویژگی جدید آینده‌نگر و نوآورانه، گامی واقعاً مثبت در مسیر درست برای فراگیری است. ویرایشگر متفکر خوشحالم که Yoast موضع محکمی اتخاذ می کند و این ابزار را به نویسندگان ارائه می دهد تا به حفظ تعصبات و حساسیت های خودآگاهانه و ناخودآگاه کمک کند تا به نفع بیشتر انسانیت مبتنی بر وب کنترل شوند!


لوک فیتزجرالد
– مشاور بازاریابی دیجیتال، مشاور RightFitz