همه
فعالیت های مالی
برای کمک به جمعآوری شواهدی که احتمال تأثیرات خارجی در سه ماهه چهارم را اثبات یا رد میکند، در اینجا نگاهی به نحوه ورود کسبوکارها در سراسر صنایع به ماه اول آن در اکتبر میاندازیم.
در حالی که ممکن است فصلی بودن صنایع زیر را تحت تأثیر قرار ندهد، دادههای سال به سال کاهش قابل توجهی در ترافیک بین صنایع نشان میدهد (موضوعی که در چند ماه گذشته شاهد آن بودهایم). خدمات حرفه ای و تجاری (کاهش 10٪) بیشترین ضرر سالانه را داشته اند، در حالی که اوقات فراغت و مهمان نوازی با نزدیک به 7٪ افزایش سالانه، معکوس بوده است.
همانطور که در اوایل سه ماهه چهارم افت یا برآمدگی را مشاهده می کنید، ممکن است تعجب کنید، “آیا بخش بازاریابی من فصلی یا تاثیر رویدادهای بیرونی را تجربه می کند، یا اعداد ما صرفا بر اساس کاری است که انجام داده ایم؟” در کل، به طور کلی شاهد کاهش بسیار جزئی MoM هستیم، به جز فناوری، اطلاعات و رسانه که افزایش زیادی را شاهد بود و تجارت که بیشترین کاهش را داشت (همراستا با گزارشهای رشد آهسته کسبوکار فناوری که در همه اخبار دیدهایم. .)
1.30٪ |
ساخت و ساز |
ساخت و ساز |
-5.39٪ |
اما، در حالی که تغییرات فصلی مورد انتظار و اجتناب ناپذیر است، تغییرات اقتصادی امسال ممکن است باعث نگرانی برخی از بازاریابان شود که امسال می تواند تعداد زیادی از ارقام ضعیف را به همراه داشته باشد. 12648 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
در زیر، هر یک از معیارهای کلیدی بازاریابی را تجزیه و تحلیل میکنم و آنچه را که تاکنون در صنایع در سه ماهه چهارم دیدهایم، مرور میکنم. Q4 ترافیک وب تاکنون132,820 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ساخت |
15.41٪ |
-0.19٪ |
فعالیت های مالی |
-3.74٪ |
3,251 |
از این داده ها چه چیزی می توانیم بسازیم؟
ماه به ماه، ما می بینیم که فصلی بودن پاییز و زمستان هنوز به وب سایت ها آسیبی ندیده است و بیشتر صنایع شاهد تغییر یکنواخت و کم در ترافیک هستند. تنها فناوری، اطلاعات و رسانه (افزایش 2 درصدی در ماه مارس) و همچنین تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (با افزایش نزدیک به 3 درصد) شاهد تغییرات واقعی بودند.
مامان
939
3,542
0.31٪
17.15٪
1.63٪
-8.75٪
5.22٪
0.15٪
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
مامان
1.70٪
ماه به ماه، سرنخ ورودی با کاهش کلی 0.65٪ ثابت ماند. بخش تولید (-6.48٪) و همچنین حمل و نقل و تاسیسات (-5.6٪) بیشترین کاهش را داشته اند. در همین حال، ساخت و ساز (-8.75٪) و تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (9.82٪) زیان قابل توجهی در سال گذشته داشته اند.
7.47٪
-1.97٪
17.27٪
22.10٪
-4.48٪
فناوری، اطلاعات و رسانه
-2.80٪
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
صنعت
1.42٪
16.76٪
9.70٪
-1.21٪
3,316
خدمات آموزشی و بهداشتی
سال
4,463
اوقات فراغت و مهمان نوازی
14592
3,659
13,504
1,345
5.00٪
خدمات حرفه ای و تجاری
-11.12٪
-10.80٪
3905
-9.65٪
2.74٪
-6.43٪
چرا این اتفاق می افتد؟ آیا همچنان شاهد کاهش شدید ترافیک سالانه هستیم؟ ما نمیتوانیم مطمئن باشیم، اما چند چیز که میتواند باعث تأثیرات شود عبارتند از:
- بیشتر و بیشتر، مخاطبان وقت خود را صرف کشف و حتی خرید مستقیم محصولات در رسانههای اجتماعی میکنند – دیگر به سایتهای شرکت مستقل تکیه نمیکنند.
- در سال 2021، بسیاری از مناطق هنوز حداقل تا حدی به دلیل COVID-19 قرنطینه شده بودند. در حالی که بیماری همه گیر ادامه دارد، بسیاری از اقدامات احتیاطی ساده در جهان، اقتصادها را قادر می سازد دوباره باز شوند و به افراد بیشتری اجازه می دهد بیرون بروند و زمان کمتری را برای گشت و گذار در وب صرف کنند.
- موتورهای جستجو هر روز بیشتر و بیشتر رقابت می کنند زیرا صدها سایت قصد دارند برای کلمات کلیدی مشابه رقبای خود رتبه بندی کنند. رقابت بیشتر مستقیماً بر ترافیک جستجو تأثیر می گذارد و امروزه صفحات نتایج جستجو بیشتر از همیشه اشباع شده اند.
با وجود کاهش ترافیک، تبدیل وب سایت ها رشد می کند
ساخت
-1.31٪
به طور کلی، می بینیم که بیشتر معیارهای بازاریابی ورودی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. خوشبختانه، خبر خوب این است که یکی از معیارهای اصلی که به سختی برنده می شود، نرخ تبدیل وب سایت، روند صعودی دارد.
در حالی که به نظر می رسد ترافیک در ماه اکتبر کمی کند است، اما در کل شاهد افزایش قابل توجه سالانه (+10.95%) هستیم که فناوری، اطلاعات و رسانه پیشتاز این بسته هستند (+22.1%) و تنها تجارت، حمل و نقل و خدمات شهری و ساخت و ساز کاهش یافته است. .
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
ایمیل باز می شود
-4.39٪
1,166
در گزارشهای قبلیمان، اشاره کردیم که در حالی که بازاریابان ایمیلهای کمتری ارسال میکنند – احتمالاً نیازهای مشترکین امروزی را با صندوقهای ورودی بهشدت در هم ریخته برآورده میکنند، اما همچنان شاهد کاهش باز شدن و کاهش نرخهای باز هستند.
5.22٪
برای اینکه بدانیم معیارها چگونه تغییر میکنند، دادههای اندازههای نمونه بیش از 120000 کسبوکار را بررسی کردیم.
4,084
-1.76٪
1,114
6.99٪
نرخ باز شدن ایمیل
4,287