با به اشتراک گذاشتن داستانها، تجربیات و بینشهای شخصی، میتوانید حس اصالتی را که خوانندگان میخواهند ایجاد کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که اعتماد و در نهایت یک رابطه با خوانندگان خود ایجاد کنید. نتیجه؟ یک مخاطب وفادار و یک وبلاگ موفق.
پاداش: شما به گوگل درخواست تجدید نظر خواهید کرد
پاسخ کوتاه: به طرق مختلف. هوش مصنوعی مولد محبوب تر خواهد شد، به این معنی که داستان سرایی اهمیت بیشتری پیدا می کند. وبلاگ ها به ابزاری برای برند شخصی افراد تبدیل می شوند، بنابراین ساختن نام برای خود دشوارتر خواهد بود. و در نهایت، وبلاگ ها احتمالاً به مشاغل انتشارات دیجیتال تبدیل خواهند شد.
لازم نیست. حتی اگر از من بپرسید منطقی است. اگر اهل مطالعه هستید، نحوه انتخاب مطلب بعدی خود را در نظر بگیرید. به احتمال زیاد، به جلد نگاه می کنید (تصویری)، می خوانید (مطالب کوتاه و فریبنده که قصد دارد شما را جذب کند)، و ممکن است از کتابفروش بپرسید که آیا خوب است (محتوای معتبر). یا شاید به دنبال کارت های کوچکی باشید که روی آن نوشته شده است: “الکس این کتاب را توصیه می کند!” از نو، اعتبار. آیا واقعاً با تماشای یک حلقه کوتاه از یک وبلاگ نویس قبل از خواندن وبلاگ آنها تفاوت زیادی دارد؟ به من بگو.
به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی فقط برای خوانندگان شما عالی نیست. گوگل هم آن را دوست دارد. به همین دلیل آنها یک E اضافی را به سیستم EAT قبلی خود اضافه کردند. آنها به معنای تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد هستند.
اما وبلاگ ها دارند تغییر کرد. ده سال پیش، وبلاگ ها مانند مجلات بودند. بدیهی است که آنها دیگر نیستند. اگر یک وبلاگ تجاری بخوانید، متوجه نمی شوید که مدیرعامل شب گذشته چه چیزی برای شام خورده است. امروزه وبلاگ ها بیشتر شبیه خبرنامه های دیجیتال هستند. آنها صیقلی، متمرکز، و به عنوان قطعاتی از محتوا در استراتژی بازاریابی دیده می شوند. و این دقیقاً همان چیزی است که این بار اتفاق خواهد افتاد. وبلاگ ها تغییر خواهند کرد. از نو.
وبلاگ نویسی چگونه تغییر خواهد کرد؟
با ظهور TikTok، حلقههای اینستاگرام و شورتهای یوتیوب، به نظر میرسد مردم چیزی جز ویدیو نمیخواهند. مخصوصا ویدیوهای کوتاه پس این کار وبلاگ نویسی را به کجا می کشد؟ آیا هنوز هم مرتبط است، یا ویدیو جهان را فرا گرفته است؟
آیا وبلاگ ها همچنان وجود خواهند داشت؟
این ارزیابها تعیین میکنند که آیا محتوای مفید و مرتبطی ارائه میدهید یا خیر. اگر پاسخ مثبت است، تبریک می گویم. ممکن است رتبه شما افزایش یابد، بنابراین افراد می توانند راحت تر شما را در نتایج جستجو پیدا کنند. و از آنجایی که ما ثابت کردهایم که مردم میخواهند ویدیوها را تماشا کنند، چرا تعدادی به پستهای خود اضافه نکنید؟ اگر آنها سایت شما را مرتبط تر و مفیدتر کنند، این یک برد-برد است.
ساختن نام برای خود سخت تر خواهد بود
اکثر وبلاگ های موفق (که درآمد مناسبی ایجاد می کنند) در واقع توسط تیم کوچکی از افراد اداره می شوند. حتی اگر فقط یک نفر محتوا را می نویسد، احتمالا به طور مستقیم و غیرمستقیم با میزبان های وب، پلت فرم های بازاریابی ایمیلی، عکاسان، شرکت های مدیریت تبلیغات، مدیران رسانه های اجتماعی، طراحان گرافیک و غیره کار می کند. زیرا انجام تمام کارها توسط خودتان و تولید محتوای بسیار با کیفیت و عالی تقریبا غیرممکن است.
سالها پیش، میتوانستید مجموعهای از 10 تا 15 پست وبلاگ مناسب بنویسید و برای کلمات کلیدی هدف آنها در بسیاری از جایگاهها رتبهبندی کنید. اکنون، باید جایگاه خاص خود را پیدا کنید، سپس موارد بیشتری را منتشر کنید و محتوای بهتر و شما نمی توانید تصاویر را فراموش کنید (عکس، تصاویر، اینفوگرافیک، فیلم های). به همین دلیل است که وقتی فقط شما هستید، تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس موفق به طور فزاینده ای سخت تر می شود.