اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: به روز رسانی محتوای مفید Google هنوز در حال انتشار است


انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید Google (HCU) هنوز در حال انجام است. با این حال، با رسیدن به نیمه راه بازه زمانی دو هفته ای پیشنهادی، به نظر می رسد که هنوز تفاوت چندانی تجربه نشده است.

اگرچه کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تاکنون نوسانات جزئی را گزارش کرده اند، گوگل در پاسخ گفت که عرضه هنوز در حال انجام است. دنی سالیوان از جستجوی گوگل در پاسخ به توییت‌هایی گفت که مهم است به خاطر داشته باشید که اگر وب‌سایت شما حاوی محتوای مفید و باکیفیت باشد، ممکن است تغییر چندانی را تجربه نکنید.

جان مولر از گوگل این احساس را تکرار کرد و در پاسخ به پرسشی در مورد چگونگی تجزیه و تحلیل به‌روزرسانی محتوای مفید گفت که به زمان بیشتری نیاز است.

هدف به روز رسانی الگوریتم اصلاح سیگنال در طول زمان است، به این معنی که به احتمال زیاد هر چند ماه یکبار اصلاح می شود. سالیوان ادامه داد که به‌روزرسانی‌ها نیز لزوماً به این معنی نیست که تأثیر منفی قابل توجهی قریب‌الوقوع/قریب‌الوقوع است. با این حال، به سازندگان محتوا و متخصصان سئو همچنان اکیداً توصیه می‌شود که اطمینان حاصل کنند که بهترین شیوه‌های سئو و دستورالعمل‌های محتوای مفید رعایت می‌شوند تا از تأثیر قابل توجه جلوگیری کنند.

سالیوان اضافه کرد که اگر با وجود تکمیل نشدن عرضه، نوسانی را تجربه کنید، ممکن است نشانه ای برای تجدید نظر در محتوای سایت های خود یا مشتریانتان و کار مجدد یا حذف محتوایی باشد که با دستورالعمل های HCU یا SEO مطابقت ندارد.

اگرچه به نظر می رسد به اندازه به روز رسانی های اصلی مانند پاندا یا پنگوئن قابل توجه باشد، لازم است به یاد داشته باشید که این به روز رسانی ها اعلام نشده اند. و به دلیل تأثیرات منفی ناگهانی تجربه شده، ما به احتمال زیاد آن هرج و مرج را به یاد خواهیم آورد. در مقایسه، به عنوان زمین موتور جستجو اشاره می‌کند، به‌روزرسانی‌های اعلام‌شده دیگر مانند به‌روزرسانی موبایل دوستانه Google، که توسط چاک پرایس «mobilegeddon» نامیده می‌شود، و به‌روزرسانی تجربه صفحه، تأثیر بسیار کمتری نسبت به آنچه که در ابتدا انتظار می‌رفت، دریافت کردند.

در حال حاضر، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به نظارت بر داده‌ها و بازبینی و هماهنگ کردن محتوا با دستورالعمل‌های HCU ادامه دهیم، زیرا به‌روزرسانی ادامه دارد. این صفحه به روز رسانی رتبه بندی جستجوی گوگل پس از تکمیل عرضه به روز می شود.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

پادکست مرکزی جستجوی Google درباره فهرست‌بندی و خزیدن بودجه بحث می‌کند: آیا نمی دانید چرا محتوای شما ایندکس می شود یا نیست؟ خب، در آخرین پادکست خود، گوگل بینش های ارزشمندی در مورد بودجه خزیدن و جنبه هایی که بر نمایه سازی تأثیر می گذارد منتشر کرده است. گری Islyes و Martin Splitt گفتند که منشاء مفهوم بودجه خزیدن از جامعه جستجو گرفته شده است. از آنجایی که گوگل در آن زمان روی معیارهای مختلفی کار می کرد، اصطلاح “بودجه خزیدن” باید مهندسی معکوس می شد تا آن را به گونه ای تعریف کند که با معیارهای گوگل مطابقت داشته باشد. Islyes و Splitt گفتند که گوگل “آن را به عنوان تعداد URL هایی که Googlebot می تواند و مایل است یا به آن دستور داده شده برای یک سایت خاص بخزد، تعریف کرده است.” ایده این است که ظرفیت کروم بیش از حد بارگذاری نشود، زیرا فضای محدودی برای ذخیره محتوا وجود دارد. بنابراین، مهم است که اطمینان حاصل کنیم که از منابع به‌درستی استفاده می‌شود و «جایی که بیشترین اهمیت را دارد». به عبارت دیگر، تمرکز اصلی گوگل ایندکس کردن هر صفحه نیست، بلکه ایندکس کردن صفحاتی است که، همانطور که جان مولر می‌گوید، «برای کاربران مفید هستند».

جستجوی مرکزی گوگل شش نکته سئو برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک: جدیدترین ویدیوی Google Search Central youtube، تجارت الکترونیک Essentials با آلن کنت، برجسته است شش نکته برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای کمک به جذب ترافیک بیشتر به وب سایت تجارت الکترونیک شما. کنت در مورد اینکه چگونه ترکیبی از داده های ساختاریافته و Google Merchant Center می تواند به بهبود حضور سایت شما کمک کند، بینش هایی را به اشتراک می گذارد. Google Merchant Center ایده‌آل است زیرا به شما امکان می‌دهد داده‌ها را با استفاده از فیدهای ساختاریافته آپلود کنید و به شما امکان می‌دهد تا داده‌های کارآمدتر و مطمئن‌تری را نسبت به Googlebot خزیدن در سایت شما استخراج کنید. اولین نکته این است که اطمینان حاصل کنید که محصولات با استفاده از ابزارهایی مانند نقشه سایت XML و Google Merchant Center ایندکس می شوند، زیرا Googlebot می تواند به راحتی صفحاتی را که به دیگران پیوند ندارند را از دست بدهد. در مرحله بعد، بررسی اینکه داده‌های قیمت محصول صحیح در نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند، حیاتی است. از داده های ساختاریافته برای اطمینان از منعکس شدن قیمت های خالص یا تخفیف دار در نتایج جستجو استفاده کنید. سپس، با استفاده از Merchant Center برای به حداقل رساندن سازگاری و به روز نگه داشتن صفحات به طور منظم، از تاخیر در داده های قیمت و در دسترس بودن در نتایج جستجو جلوگیری کنید. نکته بعدی این است که از داده های ساختاریافته استفاده کنید، و Merchant Center برای به حداکثر رساندن شانس واجد شرایط بودن محصولات شما برای نتایج غنی استفاده کنید. به اشتراک گذاری داده های موجودی محصول محلی با استفاده از ابزاری مانند Pointy برای نشان دادن فروش در فروشگاه می تواند کمک کننده باشد. علاوه بر این، باید مکان فروشگاه خود را در نمایه کسب و کار Google خود ثبت کنید و یک فید موجودی محلی از طریق Google Merchant Center ارائه دهید. در نهایت، با ارائه فید داده‌های محصول با استفاده از Google Merchant Center و انتخاب «سطوح در سراسر Google»، مطمئن شوید که محصولات شما در برگه خرید Google ظاهر می‌شوند.

گوگل دو برچسب جدید نتایج جستجو را آزمایش می کند: خواندن سریع در مقابل 5 دقیقه. خواندن: گوگل در حال آزمایش با برچسب هایی است که نشان می دهد محتوای صفحه را می توان در پنج دقیقه یا کمتر خواند. برای سال‌ها، متخصصان سئو معتقد بودند که محتوای طولانی‌تر، مانند آسمان‌خراش‌ها و محتوای ۱۰ برابری، در رتبه‌بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) بهتر عمل می‌کنند. این زمانی قابل توجیه است که در نظر بگیریم که بیشتر محتوای با رتبه برتر در صفحه یک SERPS دارای تعداد 1000 کلمه یا بالاتر است. به هر حال، این چنین نیست. گوگل هرگز اعلام نکرده است که تعداد کلمات یک عامل رتبه بندی است. در حقیقت، جان مولر این نکته را دو سال پیش بیان کرد در یک توییت پرسیده بود: «چرا یک موتور جستجو از کلمه به عنوان معیار استفاده می کند؟» البته، این بدان معنا نیست که جایی برای محتوای طولانی وجود ندارد. در واقع، عملکرد خوبی دارد و اغلب در بخش‌های خاص بسیار مورد نیاز است. مهم است که توجه داشته باشید که این هنوز در مرحله آزمایش است، بنابراین هنوز نیازی به بازنگری استراتژی‌ها نیست. با این حال، ممکن است این مورد برای تماشا باشد، زیرا در صورت تبدیل شدن به یک ویژگی می‌تواند بر ترافیک و کلیک‌ها برای انواع خاصی از محتوا تأثیر بگذارد.

YouTube سه به‌روزرسانی دریافت می‌کند: کاوش پادکست جدید، معیارها و نظارت بر جریان‌های زنده: سازندگان YouTube اکنون می‌توانند جریان‌های زنده را از یک نقطه آسان مدیریت کنند و آمارهای بیشتری را در رابط اصلی پیگیری کنند. علاوه بر این، اتاق کنترل زنده آن نیز در حال ارتقا است و امکان تعدیل چت ها در جریان های زنده را فراهم می کند. با توجه به موتور جستجو مجله، اگر سازنده پخش جریانی زنده تلفن همراه را از برنامه اصلی YouTube شروع کند، کاربران نمی‌توانند پخش‌های زنده تلفن همراه را در اتاق کنترل زنده یا استودیو YouTube تغییر دهند یا بر آن نظارت کنند. سازندگان اکنون می‌توانند جریان خود را از یک مکان مناسب در اتاق کنترل زنده و برنامه اصلی YouTube مدیریت، زمان‌بندی و ویرایش کنند. ویژگی‌های اضافی شامل امکان تعدیل چت‌های زنده و پیاده‌سازی ویژگی‌های چت زنده مانند محصولات پین‌شده و نظرسنجی است. علاوه بر این، سازندگان YouTube اکنون ممکن است معیارهای اساسی را در برنامه های مختلف Android و iOS بررسی کنند. پیش از این، سازندگان تنها می‌توانستند داده‌های ویدیوهای کوتاه، ویدیوهای استاندارد و پخش‌های زنده را از طریق استودیو موبایل مشاهده کنند. یوتیوب با این راه‌اندازی به برنامه اصلی برابری می‌دهد. این به‌روزرسانی‌ها مدت کوتاهی پس از اینکه پلتفرم ویدیو دو هفته قبل یک صفحه جدید «کاوش پادکست» را اضافه کرد، ارائه می‌شوند که کشف پادکست‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. صفحه کاوش پادکست جدید از طریق صفحه اصلی کاوش در منوی نماد قابل دسترسی است.

لینکدین نتایج جستجو و رابط خود را بهبود می بخشد: لینکدین اخیراً سیستم جستجو و رابط کاربری خود را اصلاح کرده است تا کاربران بتوانند پست‌های مرتبط را از منابع مختلف سریع‌تر و آسان‌تر پیدا کنند. قبل از به روز رسانی، پست ها به عنوان پست یا مقاله ایندکس می شدند. این امر ساختن یا ایجاد بهبود را بسیار پیچیده کرد. با توجه به موتور جستجو مجلهلینکدین اکنون از «تکنیک‌های یادگیری ماشین جستجو» بر اساس «داده‌های حاشیه‌نویسی انسانی جمع‌سپاری شده» استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که سطح کیفیت مطلوبی برآورده شده است. هدف سیستم یادگیری ماشینی جدید لینکدین بهبود محتوا از چهار راه است. یکی، امکان شخصی سازی را با استفاده از سیگنال های عمیق و جاری بیشتر برای اهداف، علایق و وابستگی اعضا فراهم می کند. دوم، تکرار محتوای مشابه را کاهش می‌دهد و شانس یافتن محتوای ویروسی بالقوه برای جستجوهای پرطرفدار را افزایش می‌دهد. سه، هنگامی که با انواع دیگر نتایج ترکیب می شود، از ابرداده های مربوط به پسا به دست آمده از این شاخص برای بالا بردن رتبه بندی پست استفاده می کند. چهار، رابط کاربری بازطراحی شده آن، کاربران را قادر می سازد تا به دنبال پست های یک نویسنده خاص، پست هایی که با پرس و جوهای ذکر شده مطابقت دارند، پست هایی که اخیرا دیده شده اند و غیره بگردند. لینکدین قصد دارد با استفاده از پردازش زبان طبیعی، دستیابی به نتایج جستجوی منحصربفردتر و گسترش قابلیت های خود برای درک انواع مختلف چند رسانه ای، پیشرفت های بیشتری را انجام دهد.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع