من سناریوهای زیادی را دیده ام که در آن پرس و جوهای بسیار گسترده که قبلاً تعداد زیادی PLP را فهرست می کردند، صفحات فهرست محصولات، امروزه راهنماهای بیشتری را رتبه بندی می کنند و صفحات فهرست محصولات بسیار کمتری را رتبه بندی می کنند، درست است؟ بنابراین شما می خواهید این تغییرات را شناسایی کنید. همچنین، احتمالاً برخی از مقالاتی که شما مانند چند سال پیش نوشتید، که مانند تاپ یا بهترین ابزار برای این یا آن یا برتر یا بهترین محصول برای این یا آن بودند، به کمی به روز رسانی نیاز دارند، درست است؟
نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.
بنابراین بروید و نگاهی بیندازید و تجزیه و تحلیل را اولویت بندی کنید، تجزیه و تحلیل بسیار ساده با داده هایی که از قبل برای آن قطعه ها و آن ویژگی های جستجویی دارید که می توانید از آنها استفاده کنید اما نیستند. سپس میخواهید به آن دسته از پرسشهای مرتبطی که با صفحات غیر مرتبط رتبهبندی میکنید نیز نگاهی بیندازید. شاید در گذشته، صفحاتی را ایجاد می کردید که بهتر با هدف آن جستارها مطابقت داشته باشند.
با این حال، آنچه ما تمایل داریم در فرآیندهای سئوی خود انجام دهیم این است، درست است؟ ما فرآیند سئو را با ممیزی شروع می کنیم، تحقیق از تحقیق در مورد رقابت کلمات کلیدی گرفته تا سئو فنی، ممیزی محتوا، تجزیه و تحلیل رقابت، تجزیه و تحلیل بک لینک و غیره. .
اگر به این دلیل افراد کمتری کلیک میکنند یا جایی برای کلیک کردن ندارند، اگر میتوانید این صفحات را برای اجرای بهتر ادغام کنید، مقدار را به یک صفحه منتقل کنید و در عوض همه معیارها را در یک صفحه ادغام کنید. برای این کار، من به شدت توصیه می کنم آن پرس و جوهای مرتبط را که بیش از یک صفحه برای آنها دارید بررسی کنید، درست است؟
سپس باید تمام دادهها و غیره را تجزیه و تحلیل کنیم تا بتوانیم توصیههای کاربردی و اولویتبندی شده سئو را تولید کنیم که در پایان روز، آیا آنهایی هستند که با مشتریان سئوی خود یا به طور کلی سهامداران سئو برای اجرا به اشتراک میگذاریم، درست است؟ بنابراین تمام این فرآیند کمی زمان می برد. متأسفانه موضوع اینجاست که بعد از این مدت، ما با چالش هایی مانند، بله، بی حوصلگی ذینفعان یا صاحبان پروژه مواجه می شویم، درست است و طبیعی است.
فراموش کردید که مثلاً باید هر سال به روز شوند. بنابراین این سناریوهایی است که من در اینجا در مورد آنها صحبت می کنم. برای این، بسیار مهم است که بروید و دوباره به داده های ردیابی رتبه یا حتی کنسول جستجوی Google خود نگاهی بیندازید و مانند تعداد کلیک ها، موقعیت و نرخ کلیک محتوای برتر، محتوای معنی دار خود را شناسایی کنید. از طریق سفر مشتری در چند ماه گذشته انجام شده است تا ببینیم آیا در حال کاهش است یا خیر، درست است؟
احتمالاً این صفحات را دارید که هنوز در آن سه یا پنج رتبه برتر مانند سایرین قرار نگرفتهاند، اما در حال حاضر در ده صفحه برتر، شش، هفت، و غیره و غیره قرار دارند و تقریباً در رتبهبندی بسیار بسیار مهم و معنادار قرار دارند. , جست و جوی بسیار بالا و پرس و جوهای جستجوی بسیار مرتبط. اما وقتی این صفحات را تجزیه و تحلیل می کنید، خیلی سریع تشخیص می دهید که مرتبط هستند.
ما با آن اقداماتی شروع خواهیم کرد که هماهنگی آنها بسیار آسان تر یا ساده تر خواهد بود، درست است؟ بنابراین آنچه من در اینجا در مورد میوه کم آویزان صحبت می کنم، به طور واقع بینانه، من در اینجا سه سناریو از این فرصت های میوه کم آویزان را بررسی می کنم که به احتمال زیاد برای هر یک از پروژه های شما نیز قابل اجرا خواهد بود، درست است؟
به نسخه جدید جمعه تخته سفید خوش آمدید. نام من Aleyda Solis است. من مشاور سئو و موسس Orainti هستم و امروز اینجا هستم تا با شما سئوی کم ارزش میوه را به اشتراک بگذارم. همه ما میدانیم که میخواهیم فرصتها، شانس موفقیت در سئو را به حداکثر برسانیم، و برای آن، آنچه که ما تمایل داریم انجام دهیم این است که آن وظایف را اولویت بندی کنیم، آن دسته از فعالیتهایی که خروجی بالاتر، تاثیر بالاتر و پایینتری دارند. تلاش.
اگرچه درست است که این معمولاً به زمینه فرآیند یا پروژه سئو ما، محدودیتها، فرصتها، منابع، انعطافپذیری و غیره بستگی دارد، اما واقعیت این است که همیشه این نوع فعالیتها، مثلاً استراتژیک و ناشناس است. که تمایل دارند همیشه در اختیار ما باشند تا از آنها استفاده کنیم، درست است؟
این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد زیرا ممکن است بگویید: “اوه خدای من، علیدا، کار اضافی، علاوه بر یکی از ممیزی ها.” اما واقعیت این است که در حالت ایدهآل، ما باید قبلاً چارچوبهایی را تنظیم کنیم، برخی گزارشها با دادههایی که قبلاً تمایل داریم در فرآیند SEO داشته باشیم تا بتوانیم این را پیادهسازی کنیم، درست است؟ مزایای این تجزیه و تحلیل میوه کم و پیاده سازی که می توانیم درست زمانی که حسابرسی معمولی را انجام می دهیم شروع کنیم این است که بی صبری مشتریان یا ذینفعان را کاهش می دهد.
دیگر نه. یا شاید شما در مقطعی صفحات مختلفی را ایجاد کرده اید که پرس و جوهای مشابهی را هدف قرار داده اند که در گذشته منطقی بودند. اما دیگر نه، درست است؟ ممکن است سناریوهایی از مسائل مربوط به آدمخواری محتوا یا کمبود محتوا پیدا کنید، درست است؟ برای آن، آنچه من به شدت، شدیداً توصیه میکنم این است که تجزیه و تحلیل کنید که کدام یک از جستجوهای مرتبط خود را با بیش از یک صفحه برای شناسایی رتبهبندی میکنید تا ارزیابی کنید که آیا این در آن سناریو مضر است یا خیر.
یا شاید صفحه اصلی هنوز وجود دارد، اما وقتی آن را با رقبای برتر خود مقایسه میکنید، با همه صفحاتی که در همان SERP رتبهبندی میشوند، متوجه میشوید که آنها در واقع دادههای اضافی را نشان میدهند، بینشهای اضافی که شما به دلیل بریده شدن آنها نیستید. و خب، مطمئناً این یک فرصت از دست رفته برای شماست.
روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!
رونویسی ویدیو
بنابراین ممکن است در اینجا نیز فرصتهایی وجود داشته باشد، و برای آن، بهتر است به صفحاتی که تقریباً رتبهبندی میشوند برای جستارهای پرطرفدار که به خوبی از طریق فوتر، از پیمایش بالا، از ناوبری ثانویه پیوند نمیدهید، پیوند دهید. برای آن دسته از صفحات پرطرفدار که دارای بک لینک های زیادی هستند، به عنوان مثال، اما لزوماً ارزش آنها را به صفحاتی که قرار است رتبه بندی شوند، منتقل نمی کنند، می توانید از این برای ایجاد پیوند متقابل بهتر به آن ها استفاده کنید، درست است؟
محتوا خوب است، اما این کمبود بک لینک است که شما را عقب نگه می دارد، درست است؟ خب چطور اینکار رو انجام بدیم؟ هر زمان که این صفحات را تجزیه و تحلیل میکنید، میخواهید به همه بک لینکها در هر صفحه نگاهی بیندازید، مانند بک لینک بسیار سریع، همه لینکهای داخلی در هر صفحه. هنگامی که وب سایت خود را خزیدن می کنید، خواهید دید که هر کدام از اینها چند لینک داخلی از تمام صفحات مختلف وب سایت شما دارند.
سپس کدام صفحه برای رتبه بندی مناسب است؟ اگر بهتر است فقط 301 را به یک URL واحد تغییر مسیر دهید یا این صفحه اضافی را که در آنجا دارید متمایز کنید زیرا می توانید تشخیص دهید که ممکن است کمی آن را تغییر دهید یا کمی بهینه سازی کنید تا به آن ارجاع داده شود و به آن مراجعه کنید. به پرس و جو دیگری که به همان اندازه برای شما مرتبط است رتبه بندی کنید. سناریوی دوم در اینجا برای فرصت های میوه کم آویز، بهینه سازی پیوندهای داخلی صفحات تقریباً رتبه بندی شده است، درست است؟
بهبود نرخ کلیک صفحات با رتبه برتر. اگر برویم و با استفاده از ابزارهای رتبهبندی که استفاده میکنید، حتی کنسول جستجوی Google، به رتبهبندی فعلیمان نگاهی بیندازیم، میتوانید نگاهی به آن دسته از صفحات رتبهبندی برتری بیندازید که قبلاً برای جستارهای مرتبط رتبهبندی میشوند، که واقعاً مهم و معنادار هستند. برای شما، که فرصت هایی برای بهبود نرخ کلیک خود دارید، که نرخ کلیک برای رتبه بندی این صفحات بسیار پایین است.
برای کسانی که کمبود آنها لینکهای داخلی نیست، بلکه بک لینکها هستند، شما در حال حاضر نامزدهای خوبی برای شروع کمپینهای لینکسازی خود دارید. بنابراین این نیز میتواند تحلیلی را که به صورت موازی انجام میدهید، کمی تسریع کند. آخرین اما نه کماهمیت، شناسایی تغییرات جستجوی کاهش محتوا. ممکن است محتوایی وجود داشته باشد که مدتی پیش، چند سال پیش ایجاد کردهاید، که در آن زمان برای هدفگیری و رتبهبندی برای برخی پرس و جوها عالی بود، اما احتمالاً گوگل بعداً صفحات رتبهبندی را برای این جستجو بهروزرسانی یا تغییر داد، زیرا آنها تشخیص دادند که قصد متفاوت بود، که آنها تغییر کردند.
بنابراین امیدواریم این به شما کمک کند تا از طریق پروژه های مختلفی که در آن کار می کنید درخواست دهید و سریعتر به نتایج برسید. بسیار از شما متشکرم.
رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com
به همین دلیل است که نرخ کلیک بسیار پایین است. شما می توانید بروید و مستقیماً آنها را بهبود بخشید، درست است؟ با تکهها نیز، باید بگویم که سناریوهای بیشتری پیدا کردهام که در آن گوگل عنوان را بازنویسی میکرد، که اکنون نسبت به قبل رایجتر شده است. حتی اگر گوگل سعی کند آن را به گونه ای بازنویسی کند که هنوز معنی دار و مرتبط باشد، جنبه کلیدی اصلی آن صفحه خاص چند بار حذف شده است.
با این حال، همانطور که قبلاً اشاره کردم، ما میتوانیم و آنچه من در اینجا پیشنهاد میکنم این است که به موازات ممیزی فرآیند SEO معمولی، این تجزیه و تحلیل میوههای کم آویز را توسعه دهیم تا این میوههای کمپیچ را که تمایل داریم داشته باشیم، شناسایی کنیم، و من به اشتراک خواهم گذاشت. بعداً، برای شروع اجرای فوری، درست است؟
همچنین، اگر تشخیص دادید که نه، نه، نه، نه، محتوای جدیدی ایجاد کنید تا نیازتان را بهتر برآورده کنید. محتوا و این خیلی بیشتر جنبه تجاری یا معاملاتی داشت، درست است؟ بنابراین می توانید دوباره توسعه این نوع محتواها را سریعتر اولویت بندی کنید.
برای مثال، میتوانید تشخیص دهید که آیا چیزی در قطعهها، عنوانها، با توضیحات متا وجود ندارد، یا اینکه این صفحات به دلیل عدم اجرای دادههای ساختاریافته و دلیل تولید نشدن آنها، دید را به حداکثر نمیرسانند. برای مثال، rich snippets یا در یک ارتباط یا ویژگی بسیار مهم و معنی دار گنجانده شده است.
اگر اینطور است، میروید و نگاهی به آن بیندازید و میبینید که بسته به سناریویی که محتوا برای کدام جستارها حذف میشود، فرصتی برای بازخوانی یا تنوع کمی وجود دارد و محتوای موجود را بهروزرسانی کنید تا ارتباط خود را بر اساس موارد دیگر حفظ کنید. صفحات با رتبه برتر، درست است؟ اگر میبینید که خیلی افت کردهاید و کدام صفحات دیگری هستند که مثل الان از شما بالاتر هستند تا شکاف را نسبت به شما تشخیص دهید.
بنابراین همانطور که می بینید با این میوه کم آویزان می گویم، با داده هایی که تمایل دارید قبلاً در تجزیه و تحلیل سئو داشته باشید، می توانید به موازات این تجزیه و تحلیل را تسریع کنید تا فرصت میوه کم آویزان را شناسایی کنید که می توانید بلافاصله اجرای آن را شروع کنید. ، نتایج را سریعتر ببینید، بی حوصلگی مشتریان خود را کاهش دهید، و همه دستاوردها با فرآیند SEO شما بسیار آسان تر است.
همه ما می دانیم که می خواهیم شانس خود را برای موفقیت در سئو به حداکثر برسانیم و برای این کار، کارهایی که می خواهیم انجام دهیم اولویت بندی وظایفی است که تاثیر بالاتر و تلاش کمتری دارند، اما گاهی اوقات این موارد در فرآیند ممیزی سئو گم می شوند. در جمعه تخته سفید امروز، Aleyda به توسعه این تجزیه و تحلیل میوه کم به موازات روند معمول SEO کمک می کند.

شما می خواهید این داده ها را تا حد زیادی در یک صفحه ادغام کنید تا مواردی از این صفحات را شناسایی کنید که برای آنها در موقعیت چهار، موقعیت پنج، موقعیت شش قرار دارید که به طور بالقوه ممکن است بک لینک های زیادی داشته باشند، اما لینک های داخلی بسیار کمی دارند یا برعکس. ، شما از هر یک از صفحات داخلی خود لینک می دهید اما بک لینک های بسیار بسیار کمی دارید.