
پاسخ برتر با اختلاف زیاد گزارش، جمع آوری داده ها برای گزارش ها و به روز رسانی گزارش ها بود.
برای گامهای خاص در مورد ادغام Google Analytics با الگوهای گزارش Semrush، از پایگاه دانش ما دیدن کنید.
با Semrush، میتوانید ویجتها را برای بلوکهای متنی بکشید و رها کنید تا نظرات شما در هر بخش از گزارش شما درج شود.
زیبایی استفاده از قالب برای گزارش سئوی شما این است که اتوماسیون به شما زمان بیشتری برای شخصی سازی گزارش می دهد.
برخی از این بایدها و نبایدها را دنبال کنید تا قالب را کامل کنید.
چند سال پیش، از مشتریان خود که در آژانسها کار میکردند، درباره بهترین چیزهایی که میخواستند در مورد شغلشان خودکار بود، پرسیدیم.
این نیز آسان است، با ویرایش هر گزارش در گزارش ساز و ذخیره آن به عنوان یک الگو در صفحه اصلی گزارش های من.
خواص جهانی:
- بررسی اجمالی
- نمودارهای متریک
- کانال های ترافیکی برتر
- جدید در مقابل بازدیدکنندگان بازگشتی
- تبدیل (تجارت الکترونیک)
- بازدیدهای صفحه برتر
- نمودار تکمیل اهداف
- محل
- زبان و منبع / رسانه
- ارجاعات
- منبع / رسانه
- صفحات فرود برتر
- کمپین ها
- دسته بندی دستگاه ها
این یک نقطه شروع عالی برای گزارش کلی ماهانه در مورد مشتری SEO است. ویجت های از پیش تعیین شده عبارتند از:
- مروری بر ترافیک گوگل آنالیتیکس
- جلسات روزانه
- کانال های ترافیکی برتر
- بازدیدکنندگان جدید در مقابل بازدیدکنندگان بازگشتی
- صفحات برتر بر اساس بازدید از صفحه
- کلمات کلیدی جدید و گمشده
- کلمات کلیدی بهبود یافته و رد شده است
- خلاصه بک لینک ها
- بک لینک های جدید و گم شده
ممیزی سایت: الگوی گزارش کامل
بنابراین، چگونه می توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید و در عین حال روند گزارش دهی خود را هموارتر کنید؟
حداقل چیزی که می خواهید در گزارش پیشرفت سئو پوشش دهید این است:
- چه پیشرفت هایی حاصل شده است
- چه اقداماتی انجام می دهید
- توصیه هایی برای رشد بیشتر
این ویجت ها می توانند به طور خودکار گزارش شما را با معیارهایی مانند:
- رتبه بندی کلمات کلیدی رقیب و ترافیک تخمینی از Semrush
- مسائل مربوط به سلامت سایت و فنی سایت از سمروش
- مشاهده کلمه کلیدی و اشتراک صدا از Semrush
- بک لینک های گزارش شده در Semrush
- تکمیل اهداف از Google Analytics
- کاربران، جلسات، زمان در صفحه و موارد دیگر از Google Analytics
- عملکرد جستجو از کنسول جستجوی گوگل
- تعامل کاربر و نماهای نقشه از نمایه های کسب و کار Google
- و خیلی بیشتر
شخصی سازی قالب ها با متن و عکس
اکثر مشتریان سئو متخصص سئو نیستند، بنابراین ممکن است بخواهید آموزش مشتری را در فرآیند گزارش دهی بگنجانید. وقتی این کار را انجام می دهید، می تواند به ایجاد اعتماد و مشارکت بیشتر در رابطه کمک کند.
نکته خوب در مورد My Reports این است که ما چندین الگوی از پیش تعیین شده برای شروع داریم.
حال، اگر بخواهید از ابتدا الگوهای خود را بسازید، یا یک الگوی از پیش تعیین شده را تغییر دهید و آن را به عنوان جدید ذخیره کنید، چه؟
این ابزار همچنین به شما این توانایی را می دهد که:
- به سرعت فایل های PDF را از قالب های از پیش تنظیم شده ما در یک دقیقه ایجاد کنید
- یک الگو را متناسب با نیازهای خاص خود تغییر دهید
- نام تجاری و برچسب سفید گزارش خود (با افزودنی آژانس رشد کیت)
- ویجت ها، اسکرین شات ها، متن و قالب بندی گزارش Semrush را اضافه کنید
- داده های Google Analytics، کنسول جستجوی گوگل و نمایه کسب و کار گوگل را اضافه کنید
- یک گزارش به طور کامل از ابتدا ایجاد کنید
- گزارش های سفارشی خود را به عنوان الگوهای جدید برای استفاده در آینده ذخیره کنید
- ارسال ایمیل منظم گزارش ها به آدرس ایمیل مورد نظر را برنامه ریزی کنید
چرا باید از الگوهای گزارش SEO استفاده کنید؟
ما یک پست وبلاگ کامل داریم که به آناتومی یک گزارش SEO کامل اختصاص داده شده است تا با مثالهای بیشتری از نحوه گزارشدهی در هر جنبه از سئو، عمیقتر شوید.
اگر فکر شروع گزارش ماهانه سئوی ماهانه بعدی خود را از ابتدا ترسانده است، شما تنها نیستید!
ایجاد الگوهایی برای گزارشهای خود، چه در داخل یا در یک آژانس، میتواند به شما کمک کند:
- صرفه جویی در زمان
- اعضای تیم جدید و مشتریان راحت تر
- ثبات را در گردش کار خود ایجاد کنید
اکنون آن گزارش در لیست قالبهای شما ذخیره میشود تا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید و گزارش جدیدی را برای یک مشتری جدید با شروع از همان ساختار سفارشی کنید.
گزارش خود را ایجاد و برنامه ریزی کنید

چگونه باید قالب خود را سفارشی کنید؟
این الگوی گزارش ممیزی SEO عمیقاً به نتایج یک ممیزی سایت می پردازد، که می تواند برای مشتریان یا مشتریان بالقوه فنی SEO عالی باشد. ویجت های از پیش تعیین شده عبارتند از:
- امتیاز سلامت سایت
- تعداد خطاها، هشدارها و اخطارهای یافت شده
- موضوعات اصلی شناسایی شد
- تفکیک کامل هر موضوعی که در حسابرسی یافت می شود
الگوی کامل تحقیقات ارگانیک
در نهایت، مشتریان شما از ثبات قدردانی می کنند. استفاده از یک الگو به هر کسی که گزارش را دریافت میکند این امکان را میدهد که بداند چه انتظاری دارد. آنها مجبور نخواهند شد دوباره یاد بگیرند که چگونه در گزارش های شما هر ماه پیمایش کنند، که باعث صرفه جویی در وقت آنها می شود.
ساختار گزارش SEO شما
ارتباط منظم، شفافیت، و نشان دادن اینکه به موفقیت مشتری خود اهمیت می دهید، می تواند تا حد زیادی به داشتن یک رابطه مثبت با مشتری کمک کند.