استفاده از قدرت بازخورد – جمعه تخته سفید

پس اولین قدم چیست؟ خوب، اول، ما داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم، زیرا نمی‌دانیم اگر آن‌ها را نخواهیم، ​​مردم چه بازخوردی دارند، درست است؟ بنابراین اگر با مرکز راهنمای Moz آشنایی دارید، ممکن است نظرسنجی‌های ما را که در انتهای همه مقالات ما قرار دارد، دیده باشید. در اینجا، می‌پرسیم که آیا مقاله مفید بوده است یا خیر، و این کار را با یک سری ایموجی انجام می‌دهیم که نشان می‌دهد آیا این مقاله نیازهای آنها را برآورده می‌کند یا خیر. اگر مشتری نشان دهد که این کار را نکرده است، او این امکان را دارد که یک نظر وارد کند و دلیل آن را به ما اطلاع دهد.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com



منبع

امیدوارم که این مورد برای شما مفید بوده باشد و آماده باشید تا از قدرت بازخورد استفاده کنید. خیلی ممنون، طرفداران Moz. دفعه بعد می بینمت

بنابراین اکنون که زمینه های بهبود را شناسایی کرده ایم، زمان اعمال تغییرات در آن محتوا فرا رسیده است. بنابراین، همانطور که قبلاً ذکر کردم، این ممکن است به سادگی اضافه کردن یک سؤال متداول برای پاسخ به یک سؤال خاص یا نوشتن یک گردش کار جدید یا راهنمای عیب یابی باشد. فقط به عنوان مثال، برخی از چیزهای خاص، برخی تغییرات خاص که بر اساس بازخورد مشتری اعمال کردیم شامل افزودن پیوندهای سریع به همه صفحات برای پیمایش آسان تر، ایجاد صفحات جداگانه برای هر یک از معیارهای کلیدواژه ما، و ایجاد جریان های کاری متعدد بر اساس سؤالات است. که مشتریان پرسیده اند.

همچنین می تواند به شناسایی منابعی که ممکن است نیاز به به روز رسانی یا ایده هایی برای محتوای آینده داشته باشند کمک کند. به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگی در مورد نحوه پخت کیک دارید و خوانندگان شما اظهار نظر می کنند که نمی دانند چگونه تابه مناسبی را برای دستور غذا انتخاب کنند، ممکن است فرصتی برای انتشار یک پست وبلاگ جدید در مورد بهترین انواع قالب کیک. یا اگر مانند من راهنماهای راهنما را منتشر کنید، اگر مشتری بگوید که نتوانسته است پاسخ سؤال خود را در آن مقاله بیابد، ممکن است فرصتی وجود داشته باشد که به سؤالاتی مانند مواردی که قبلاً در مرحله تجزیه و تحلیل خود بیان کردیم، نگاه کنید. آنها برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنند؟ چگونه آنها در این صفحه قرار گرفتند؟ چگونه می توانم به آنها کمک کنم تا به هدف خود برسند؟

بخش کلیدی نگهداری از Help Hub شامل جمع‌آوری، نظارت و اجرای بازخورد مشتری است و این یک جزء حیاتی برای ما است. چرا اینطور است؟ خوب، چون می‌خواهیم مطمئن باشیم که محتوای مفید و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم. علاوه بر این، این فرآیند به مشتریان ما این امکان را می دهد که در هر زمان به سرعت و به راحتی پاسخ سوالات خود را بیابند. همچنین با کاهش تعداد بلیت‌هایی که دریافت می‌کنند از این سؤالات استفاده می‌کنند. بنابراین من می‌روم و شما را از طریق فرآیندی که برای پیاده‌سازی بازخورد مشتری استفاده می‌کنیم، راهنمایی می‌کنم، به این امید که بتوانید از آن استفاده کنید و آن را در استراتژی‌های ایجاد و نگهداری محتوا اعمال کنید.

داده ها را جمع آوری کنید

پیاده‌سازی این فرآیند در Moz به ما این امکان را می‌دهد که بین تغییراتی که در محتوای Help Hub ایجاد کرده‌ایم و تعداد رای‌های مفیدی که دریافت می‌کنیم، ارتباطی ببینیم. ما این بخش از کتابخانه محتوای خود را به عنوان یک سند زنده در نظر می گیریم که همیشه در حال تکامل است تا نه تنها تغییرات ابزار را در نظر بگیرد، بلکه بازخورد مشتریان را نیز در نظر بگیرد. جمع‌آوری بازخورد در مورد محتوای شما می‌تواند به شناسایی روندهایی که مشتریان شما با آن درگیر هستند و اینکه چگونه می‌توانید پیشنهادات خود را در حال پیشرفت بیشتر بهبود بخشید، کمک کند. این کلید است. شما می خواهید همیشه در حال پیشرفت باشید.

بنابراین یکی از پروژه‌هایی که من در موقعیت خود در اینجا مشارکت می‌کنم، مراقبت از مرکز کمک به مشتریان است که ما آن را مرکز راهنما می‌نامیم. اگر با Help Hub آشنایی ندارید، اینجا جایی است که ما همه راهنماهای نحوه کار، نکات و ترفندها، گردش کار و راهنمای عیب یابی ابزارهای Moz را در خود جای می دهیم. من شما را تشویق می کنم که اگر مدتی بعد دارید یا اگر در مورد ابزارها سؤالی دارید، آن را بررسی کنید.

سلام، طرفداران Moz. به نسخه دیگری از وایت برد جمعه خوش آمدید. نام من مگان است و در تیم یادگیری اینجا در Moz هستم. امروز، من قصد دارم در مورد استفاده از قدرت بازخورد در مورد تکرار محتوا با شما صحبت کنم.

در قسمت این هفته جمعه تخته سفید، Mozzer Meghan Pahinui شما را از طریق فرآیندی که برای اجرای بازخورد مشتری استفاده می‌کنیم، راهنمایی می‌کند، به این امید که بتوانید آن را بگیرید و در استراتژی‌های ایجاد و نگهداری محتوای خود اعمال کنید.

اینفوگرافیک نحوه جمع‌آوری و پیاده‌سازی بازخورد مشتریان توسط Moz

بنابراین هنگامی که آن داده ها را برای کار با آنها دارید، زمان آن رسیده است که آن ها را تجزیه و تحلیل کنید. بنابراین ما هر دو تعداد آرا، به معنای مفید در مقابل غیر مفید، و همچنین نظرات را در اینجا در Moz بررسی می کنیم. وقتی نظرات باقی می‌ماند، به دنبال این هستیم که ببینیم آیا فرصتی برای اعمال تغییر در آن راهنما بر اساس بازخورد وجود دارد یا خیر. علاوه بر این، اگر روندی را در آرا برای یک صفحه یا بخش خاص مشاهده کنیم، نگاهی به نحوه بهبود یا بازنویسی محتوا، به روز رسانی محتوا برای ارائه خدمات بهتر به مشتری خواهیم انداخت.

در نهایت، چرخه را دوباره شروع می‌کنیم، داده‌های بیشتری را جمع‌آوری می‌کنیم، آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، تغییرات را اعمال می‌کنیم و سپس نتایج را دنبال می‌کنیم.

بنابراین پس از اجرای تغییرات خود، می خواهید مطمئن شوید که نتایج خود را پیگیری می کنید. ما رای‌ها و پاسخ‌های نظرسنجی خود را به طور مرتب دنبال می‌کنیم تا به نظارت بر فرصت‌های به‌روزرسانی کمک کنیم و ببینیم که آیا پاسخ‌ها برای آن محتوای خاص تغییر کرده است یا خیر.

با این حال، یکی از مواردی که در این مرحله باید به خاطر داشته باشید این است که همه بازخوردهایی که دریافت می کنید قابل اجرا نیستند و این اشکالی ندارد. چند سوالی که دوست دارم هنگام بررسی بازخورد برای یک مقاله از خودم بپرسم این است: آیا مشتری برای یافتن پاسخ خود در صفحه مناسبی بود؟ اگر نه، چگونه به این صفحه رسیدند؟ آیا فرصتی برای کمک به آنها برای یافتن راه خود به صفحه صحیح وجود دارد، چه از طریق پیوندها یا منابع اضافی و غیره؟ آیا سوالی هست که بتوانم در این صفحه به آن پاسخ دهم یا این سوال باید صفحه اختصاصی خود را داشته باشد؟ گاهی اوقات بر اساس بازخوردی که از مشتریان دریافت می‌کنیم، به نوشتن راهنماهای کاملاً جدید می‌پردازیم. مشتری در تلاش برای رسیدن به چه چیزی بود؟ چگونه این راهنما در کمک به آنها برای رسیدن به آن هدف کوتاهی کرد؟

اعمال تغییر

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

این مرحله در فرآیند ممکن است بسته به نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید و نوع بازخوردی که دریافت می‌کنید متفاوت به نظر برسد. برای مثال، اگر اساساً روی ایجاد محتوای ویدیویی کار می‌کنید و بازخورد دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه مشتریان آرزو می‌کنند که ویدیوها زیرنویس داشته باشند، می‌توانید آن‌ها را روی ویدیوهای قبلی و همچنین هر چیزی که منتشر می‌کنید در حرکت رو به جلو پیاده‌سازی کنید. با این حال، اگر وبلاگ یا خبرنامه یا نوع دیگری از محتوای طولانی دارید، ممکن است استفاده از منابع برای به روز رسانی مطالب قدیمی تر منطقی نباشد. درعوض، ممکن است تصمیم بگیرید که این تغییرات را در محتوای خود پیاده سازی کنید. ممکن است ترکیبی از آن ها باشد. شاید شما چندین مقاله واقعاً محبوب داشته باشید که می توانند از گذشته به روز شوند و شروع به اجرای این تغییرات در محتوای خود کنید.

نتایج را پیگیری کنید

وقتی نوبت به جمع‌آوری داده‌ها در مورد محتوای خود می‌رسد، ممکن است نظرسنجی مانند این را اضافه کنید، یا راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید شروع به جمع‌آوری داده برای کار کنید. بنابراین اگر در رسانه‌های اجتماعی حضور دارید، می‌توانید بازخوردها را در آنجا پیگیری کنید یا مستقیماً از فالوورهای خود بخواهید که درباره محتوای شما مفیدترین و کم‌مفیدترین مطالب را ببینند. یا می‌توانید نظرسنجی را از طریق ایمیل ارسال کنید، از تیم خدمات مشتری خود برای بازخورد بخواهید، به ایمیل‌ها و بلیط‌های مشتریان نگاه کنید تا ببینید مشتریان ممکن است چه سؤالاتی بپرسند، که در حال حاضر در سایت خود به آنها پاسخ نمی‌دهید. ما هم همین کار را می کنیم. ما از نزدیک با تیم راهنما خود کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به هر چیزی که می توانیم پاسخ دهیم در Help Hub پاسخ داده می شود.

تجزیه و تحلیل