اعلام: تاثیر بررسی های کسب و کار محلی بر رفتار مصرف کننده | گزارش صنعت سئو


نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

استقبال گرم از اولین نظرسنجی در مقیاس بزرگ Moz در مورد عادات خوانندگان نقد کسب و کار محلی، نویسندگان نقد و پاسخ های صاحبان موفق. نظرسنجی ما بینش‌ها و اقدامات جالبی را که کسب‌وکارهای محلی می‌توانند برای خدمات بهتر به مشتریان خود، کسب نظرات بیشتر و ایجاد روابط انجام دهند، نشان داد. امروز گزارش رایگان ما را بخوانید تا یافته‌ها، تجزیه و تحلیل متفکرانه و نظرات متخصصان متخصصان محلی صنعت SEO را مطالعه کنید.

گزارش را بخوانید!

ما بیش از 1000 ساکن ایالات متحده را بررسی کردیم تا رفتارهای پرطرفدار پیرامون بررسی ها و پاسخ ها را ارزیابی کنیم و تصویر قدرتمندی از نقش این نوع احساسات آنلاین در سفرهای مصرف کننده، تبدیل ها و مهمتر از همه، شهرت به دست آوردیم. صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان آنها می توانند امروز به گزارش کامل برای نکات استراتژیک مانند موارد زیر دسترسی داشته باشند:

فقط 11 درصد از مصرف کنندگان به پیام های برند بیش از احساسات عمومی اعتماد دارند

در گزارش کامل، خواهید آموخت که 96٪ از مصرف کنندگان اکنون نظرات آنلاین کسب و کار محلی را می خوانند. این اساساً تقریباً همه افراد به این نوع محتوا دسترسی دارند، و وقتی بدانید که فقط 11٪ از مردم به آنچه مارک ها در مورد خود می گویند نسبت به آنچه مشتریان می گویند اعتماد دارند، شرایط بسیار راحت می شود. مدیریت بازبینی مستحق سرمایه‌گذاری جدی از سوی کسب‌وکارهای محلی است، زیرا این مشتریان هستند که اکنون معتبرترین روایت‌های برند را می‌نویسند.

52 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که بررسی های منفی آنها ناشی از اطلاعات نادرست یا نادرست آنلاین در مورد دارایی هایی مانند فهرست های مشاغل محلی است.

مدیریت فهرست کسب‌وکارهای محلی نیز باید در هسته استراتژی بازاریابی شما قرار گیرد، زیرا بدون آن، تجربیات منفی مشتریان در دنیای واقعی منجر به بررسی‌های آنلاین منفی می‌شود. هنگامی که بی توجهی به لیست ها منجر به اطلاعات تماس نادرست موجود در سراسر وب می شود، مشتریان با رانندگی به مکان های اشتباه، تماس با شماره تلفن های قدیمی یا ورود به محل خارج از ساعات کاری دقیق به طور قابل توجهی ناراحت می شوند.

با توجه به اینکه بیش از نیمی از مشتریان پس از تجربیات ضعیفی مانند این، نظرات منفی نوشته شده‌اند، واضح است که مدیریت داده‌های مکان برای خدمات مشتری ضروری است و برای محافظت از شهرت شما کلیدی است.

91 درصد از گام‌های بعدی مصرف‌کنندگان پس از خواندن نظرات در مناطقی رخ می‌دهد که کاملاً توسط کسب‌وکار کنترل می‌شود

جستجوی محلی می‌تواند رابط قدرتمندی بین برندها و مصرف‌کنندگان باشد، اما گاهی اوقات می‌تواند منجر به احساس از دست دادن کنترل شود. در حالی که صاحبان مشاغل و بازاریابان می توانند بخشی از گفتگو در فضاهای بزرگ مانند پلتفرم های نقد و رسانه های اجتماعی باشند، نمی توانند مستقیماً آن را کنترل کنند.

به همین دلیل است که این خبر خوشایند است که راه فوق‌العاده وسیع خوانندگان نقد، اکثر مشتریان را مستقیماً به مناطقی که مستقیماً توسط کسب‌وکار کنترل می‌شود، بازمی‌گرداند. به عنوان مرحله بعدی پس از خواندن نظرات، 51٪ از مصرف کنندگان از وب سایت شما بازدید می کنند، 27٪ مستقیماً به محل کسب و کار شما می روند و 13٪ با شما تماس می گیرند. به نظر می رسد که شما کنترل قابل توجهی بر تجربیات مشتری در طول سفر مشتری پس از بررسی و مطالعه دارید.

مهمترین دلیلی که مشتریان کسب و کار شما را بررسی نمی کنند این است که آنها آن را فراموش می کنند

همانطور که عمیقاً در یافته‌های نظرسنجی کامل Moz کاوش می‌کنید، یک تمایل مصرف‌کننده پیشرو برای تعداد قابل توجهی از بررسی‌های اخیر را شناسایی خواهید کرد. این روند است که صاحبان مشاغل محلی را ملزم به اجرای کمپین های کسب بررسی می کند تا احساسات تازه همیشه وارد شود.

این یک بینش خوشایند است که بدانید 38٪ از مشتریان نظری برای شما نمی گذارند زیرا وقتی وقت آزاد دارند فراموش می کنند. در میان بسیاری از موارد، این مهمترین دلیلی است که توضیح می دهد که چرا احتمالاً آنقدر که لازم است بررسی دریافت نمی کنید. خوشبختانه، یک راه حل با یادآوری های متوالی برای بررسی سودمندی کسب و کار شما که از طریق ایمیل، متن، و دارایی های چاپی با مشتریان به اشتراک گذاشته می شود، در دسترس است. اگر فقط به برقراری ارتباط ادامه دهید، می توانید نظرات بیشتری دریافت کنید.

62 درصد از بازبینان منفی پس از اینکه پاسخ مالک مشکل آنها را حل کرد، به یک برند محلی فرصتی دوباره می دهند

همانطور که در گزارش کامل پیش می روید، رسانه بررسی ها را به عنوان بستری برای مکالمات دو طرفه می بینید، اکثر مشتریانی که نظر منفی را ترک می کنند انتظار دارند به سرعت از صاحب کسب و کار بشنوند. تصور خبرهای بهتر از این سخت تر از این است که 62٪ از مشتریان شما مایلند به شرکت شما فرصتی دوباره بدهند اگر پاسخ صاحب شما با موفقیت شکایات آنها را حل کند.

این رقم، روایت‌های ترسناک پیرامون نقدهای منفی را به لحظاتی در رابطه تبدیل می‌کند که احتمالاً با کمک واقعی، بخشش دنبال می‌شود. یک کمپین بازاریابی جستجوی محلی کامل باید شامل پاسخگویی مستمر به احساسات مشتری آنلاین باشد.

بیایید کلیدهای راه اندازی یک کسب و کار محلی مشتری محور را دریافت کنید

همانطور که یاد گرفتیم، بررسی ها جاده وسیعی هستند تقریباً همه مشتریان بالقوه و فعلی شما در حال سفر هستند. برای شارژ کامل وسیله نقلیه خود برای بهترین عملکرد در آن بزرگراه، آمار و روند بررسی کسب و کار محلی می تواند به شما کمک کند تا با درک نیازهای مشتریان، به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهید. بر اساس مشکلات ذکر شده توسط مصرف کنندگان، اصلاحات ساختاری را در کسب و کار خود پیاده سازی کنید. برای بهبود رتبه بندی و تبدیل بسته های محلی خود، نظرات بیشتری کسب کنید. و از طریق مکالمات دو طرفه روابط اجتماعی وفاداری ایجاد کنید.

خواندن تأثیر بررسی های کسب و کار محلی بر رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند وظایف مدیریت شهرت را بر اساس تقاضا و عادات مصرف کننده اولویت بندی کنید. این به شما امکان دسترسی به نظرات متخصص از رهبران صنعت را می دهد آرون ویچه، امی تومان، کریستال کارتر، جوی هاوکینز، و مایک بلومنتال. و این منبعی خواهد بود که می توانید با چندین ذینفع، اعم از مشتریان، کارکنان، اعضای تیم یا رهبری شرکت به اشتراک بگذارید تا برای کار قابل توجهی که در مدیریت حرفه ای بررسی ها دخیل است، بخرید. هیچ چیز مانند داده های خوب وجود ندارد که به یک نکته عالی اشاره کند، پس لطفاً با ما همراه شوید!

بخوانید: تأثیر بررسی های کسب و کار محلی بر رفتار مصرف کننده | گزارش صنعت سئو





منبع