اعلام گواهی تحقیق کلمات کلیدی: استراتژی کلمه کلیدی شخصی سازی شده ایجاد کنید


قلب سئوی شما. پایه ای برای ایجاد ایده ها و افکار در صنعت شما. پیوند حیاتی بین شما و مخاطبانتان.

ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ کلمات کلیدی، البته!

تحقیق کلمات کلیدی یک جنبه اساسی از هر استراتژی سئو است، بنابراین مهم است که بدانید چرا باید آن را انجام دهید و چگونه باید آن را انجام دهید. قدرت تحقیق کلمات کلیدی در درک بهتر بازار هدف و نحوه جستجوی آنها برای محتوا، خدمات یا محصولات شما نهفته است. بسیاری از افراد این مرحله مهم برنامه ریزی را دور می زنند زیرا تحقیق کلمات کلیدی زمان می برد، و چرا زمانی را صرف می کنید که قبلاً می دانید برای چه رتبه ای می خواهید؟

پاسخ این است که چه شما می خواهم برای رتبه و آنچه شما حضار در واقع خواسته ها اغلب دو چیز کاملا متفاوت هستند. تمرکز بر روی مخاطبان و استفاده از داده‌های کلیدواژه به نفع خود، کمپین‌های بسیار موفق‌تری را نسبت به زمانی که روی کلمات کلیدی معمولی مطلوب تمرکز می‌کردید، ایجاد می‌کند.

با این کار، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که راه‌اندازی گواهینامه تحقیقات کلیدواژه جدید خود را از آکادمی Moz اعلام کنیم. این گواهینامه به چهار گواهینامه دیگر ما در کاتالوگ دوره های ما می پیوندد: گواهینامه SEO Essentials، گواهینامه SEO فنی، گواهینامه SEO محلی و گواهینامه تجزیه و تحلیل رقابتی SEO.

ما همچنین از ارائه 50٪ تخفیف برای این گواهی برای 100 خرید اول هیجان زده هستیم. به سادگی از کد تبلیغاتی استفاده کنید: کلمه کلیدی 50 در حالی که پیشنهاد هنوز معتبر است.

بیا شروع کنیم!

نشان دایره‌ای زرد و آبی Moz برای تحقیقات کلمات کلیدی.

با استفاده از این دوره آموزشی جذاب و درخواستی که توسط مدرس برگزار می شود، می توانید با سرعت خود یاد بگیرید، در کارها شرکت کنید و در طول مسیر در آزمون شرکت کنید، و همچنین یک امتحان نهایی را تکمیل کنید و گواهینامه و نشان لینکدین را به عنوان مدرک موفقیت خود دریافت کنید. .

چرا این دوره را بگذرانید؟

بر خلاف تصور رایج، تحقیق در مورد کلمات کلیدی یک کار یکباره نیست. شما باید هر بار که محتوای جدید ایجاد می‌کنید یا محتوای موجود را به‌روزرسانی می‌کنید، به تحقیق در مورد کلمات کلیدی بپردازید. با ارزیابی منظم روش‌هایی که افراد از طریق آن جستجو می‌کنند – و با شناسایی روش‌های خاص و دائماً در حال تغییری که افراد برای جستجوی محتوا در جایگاه شما هستند – می‌توانید به ایجاد محتوایی ادامه دهید که مخاطب شما از آن لذت می‌برد و به اشتراک می‌گذارد. در ترکیب با سایر فرآیندهای سئو جامد، تحقیقات کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا یک فرآیند محتوای تکرار شونده تولید کنید که به طور مداوم در طول زمان ترافیک کسب کند.

نمونه اسلاید دوره در پاسخ به سوال "هر چند وقت یکبار باید جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید؟"

گواهینامه تحقیق کلمات کلیدی شامل چه مواردی است؟

گواهینامه تحقیق کلمات کلیدی یک مجموعه پنج قسمتی است که بر تحقیق، استراتژی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی تمرکز دارد. با بیش از چهار ساعت درس ویدیویی، وظایف و فعالیت‌ها، می‌توانید درک خود را آزمایش کنید و مفاهیم مهم را در سراسر آن به کار ببرید. در پایان این مجموعه، در امتحان نهایی شرکت کرده و گواهینامه و نشان لینکدین خود را دریافت خواهید کرد.

گواهینامه در پنج بخش سازماندهی شده است:

1. مبانی تحقیق کلمات کلیدی را کاوش کنید

    اولین دوره از این مجموعه، زمینه را برای بقیه برنامه های درسی صدور گواهینامه فراهم می کند، که با بحث در مورد اینکه چرا تحقیق کلمات کلیدی اهمیت دارد و چگونه به نظر می رسد، شروع می شود.

    در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود:

    • تحقیق کلمه کلیدی را تعریف کنید و اهمیت آن را در دستیابی به مخاطب هدف خود شرح دهید

    • انواع کلمات کلیدی را فهرست کنید و توضیح دهید که چگونه استراتژی کلمات کلیدی شما را شکل می دهند

    • به روز رسانی های قبلی الگوریتم گوگل را توضیح دهید

    • افسانه های سئو را از بین ببرید و روندهای آینده در تحقیقات کلمات کلیدی را پیش بینی کنید

    • ابزار رتبه بندی کلمات کلیدی سئو را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای نیازها و اهداف شما مناسب است

    • موفقیت کلمه کلیدی خود را ردیابی و اندازه گیری کنید

    جدول زمانی مصور مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی Google.

    2. مشتری خود را بشناسید

    اکنون که هدف از تحقیق کلمات کلیدی و نحوه انطباق آن با استراتژی سئوی بزرگتر شما را مشخص کرده ایم، زمان آن رسیده است که به این موضوع بپردازیم: رقبای شما چه کسانی هستند؟

      در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود:

      • فعالانه به مخاطبان خود گوش دهید و این مکالمات را در برنامه ریزی کلمات کلیدی خود اعمال کنید

      • استراتژی خود را با نحوه درک Google از نهادها و صنعت شما هماهنگ کنید

      • انواع هدف جستجو را فهرست کنید و محتوای خود را با هدف مخاطب مطابقت دهید

      • محتوای خود را برای ویژگی های SERP مرتبط با صنعت خود قالب بندی کنید

      • کلمات کلیدی را با استفاده از Moz Pro و ابزارهای دیگر ارزیابی کنید

      • موضوعات داغ در صنعت خود را کشف کنید و نوع محتوایی را که Google ارزشمند می‌داند تجزیه و تحلیل کنید

      یک اسلاید دوره مثالی که چهار نوع هدف جستجو را نشان می‌دهد: اطلاعاتی، تحقیقاتی، معاملاتی، ناوبری.

      3. یک استراتژی کلمه کلیدی ایجاد کنید

      در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه در قیف فروش قرار می گیرید و فرآیندی را برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی ایجاد می کنید.

      در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود:

      • مراحل قیف فروش و ارتباط آنها با سئو را شرح دهید

      • یک مدل کلمه کلیدی بر اساس قیف فروش و جستجوی معنایی ایجاد کنید

      • فرآیندی برای تحقیق کلمات کلیدی ایجاد کنید

      • رتبه بندی فعلی وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و نقاط قوت خود را شناسایی کنید

      • لیست های کلیدواژه مقیاس پذیر و خوشه های کلمات کلیدی را توسعه دهید

      • کلمات کلیدی هدف را برای ایجاد محتوای جدید و بهبود محتوای موجود شناسایی کنید

      • یک سیستم ردیابی SEO ایجاد کنید و دید جستجوی یک نام تجاری را در میان خوشه‌های کلمات کلیدی ارزیابی کنید

      • استراتژی کلمات کلیدی خود را به با ارزش ترین صفحات وب سایت خود ترسیم کنید

      تصویری از قیف فروش.

      4. موفقیت و مراحل بعدی خود را دنبال کنید

      در این بخش از گواهینامه، شما یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید موفقیت کلمه کلیدی خود را ردیابی کنید و بدانید که چگونه یک استراتژی را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

      در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود:

      • سوالاتی که مخاطبان شما می پرسند را شناسایی کنید

      • از ابزارهای مختلفی برای کشف نحوه صحبت مردم در مورد برند شما استفاده کنید

      • استراتژی سئوی خود را بر اساس بهترین شیوه های محلی، بین المللی و B2B تنظیم کنید

      • ایده های محتوای جدید را کشف کنید و از ابزارهای کلیدواژه برای آشنایی با موضوعی ناآشنا استفاده کنید

      • با کشف فرصت‌های قطعه ویژه برای برند خود، دید خود را افزایش دهید

      • موفقیت رقبای خود را ارزیابی کنید و طرح خود را بر اساس یافته های خود اصلاح کنید

      • از استراتژی کلمات کلیدی خود با سئوی فنی سالم و شیوه های ساخت لینک حمایت کنید

      تصویری که جزئیات تحقیق کلیدواژه سالم و استراتژی‌های ایجاد پیوند در حباب‌هایی را نشان می‌دهد که به یک صفحه وب نمونه اشاره می‌کنند.

      5. امتحان نهایی

      هنگامی که آموزش خود را کامل کردید، این فرصت را خواهید داشت که در آزمونی شرکت کنید تا گواهینامه و نشان لینکدین خود را به دست آورید تا موفقیت خود را به همتایان حرفه ای، کارفرمایان و مشتریان بالقوه نشان دهید.

      فراموش نکنید، 100 خرید اول می توانند با استفاده از کد تبلیغاتی از 50٪ تخفیف برای این گواهی استفاده کنند: کلمه کلیدی 50 – حالا مال خودت را بگیر!

      سوالات متداول صدور گواهینامه تحقیق کلمه کلیدی

      چگونه گواهینامه بگیرم؟

      گواهینامه تحقیق کلمات کلیدی اکنون در آکادمی Moz در دسترس است. به سادگی از کاتالوگ دوره به مجموعه دسترسی پیدا کنید، ثبت نام کنید و شروع کنید! پس از تکمیل این مجموعه و قبولی در امتحان نهایی، یک گواهی رسمی و یک نشان برای پروفایل لینکدین خود دریافت خواهید کرد.

      چقدر طول می کشد تا سریال کامل شود؟

      مجموعه گواهینامه شامل تقریباً چهار ساعت برنامه درسی تحت رهبری مربی، علاوه بر فعالیت هایی برای آزمایش درک شما و امتحان نهایی است. با در نظر گرفتن تمام این موارد، می توانید انتظار داشته باشید زمان تعهد شما در مجموع حدود شش تا هفت ساعت باشد.

      گواهینامه تحقیق کلمات کلیدی چقدر اعتبار دارد؟ آیا اعتبار من منقضی می شود؟

      پس از خرید به مدت یک سال به مطالب آموزشی دسترسی خواهید داشت. با این حال، اعتبار گواهینامه تحقیق کلمه کلیدی شما منقضی نمی شود.

      من اشتراک Moz Pro ندارم – آیا گواهی تحقیق کلمات کلیدی همچنان برای من مرتبط است؟

      آره! ما از Moz Pro، علاوه بر ابزارهای مختلف دیگر، برای اعمال مفاهیم خاصی در سراسر سری گواهینامه ها استفاده می کنیم. همانطور که گفته شد، داشتن اشتراک Moz Pro الزامی نیست، و شما یاد خواهید گرفت که چگونه مفاهیم را صرف نظر از ابزارهایی که استفاده می کنید، به کار ببرید. مفاهیم و فعالیت‌ها در سراسر گواهینامه عموماً ابزاری هستند.

      دوره را انتخاب کنید!



منبع