سئوکاران محلی که میخواهند تأیید کنند که در بهترین شیوهها حاضر هستند، یا برخی از نگرانیهای سندرم خیانتکار بسیار رایج را برطرف کنند.
گواهی سئوی محلی آکادمی Moz همه مطالب زیر را در یک مجموعه ویدیویی پنج قسمتی لذتبخش و قابل دسترس، که توسط متخصص ارشد یادگیری و توسعه Moz، مگان پاهینوی هدایت و ارائه شده است، پوشش میدهد.
تعامل شما با جامعه و پایگاه مشتریان و همچنین تعامل آنها با شما، با ایجاد یک استراتژی برای مدیریت شهرت شروع می شود. شما همه چیز را در مورد مدیریت شهرت، تاثیر آن بر کسب و کارتان و یک برنامه محکم برای ایجاد یک حضور آنلاین قوی و پایدار خواهید آموخت. ما در مورد نظرات مشتریان، خدمات مشتری، و رسانه های اجتماعی و همچنین نحوه ایجاد محتوا و پیوندهای محلی صحبت خواهیم کرد.
قسمت 5 – در راه دوباره: تعمیر و نگهداری مداوم و نحوه اندازه گیری موفقیت
صاحبان مشاغل محلی که شرکت هایشان را می شناسند نمی توانند بدون بازاریابی جستجوی محلی عالی به پتانسیل کامل دست پیدا کنند.
مهم نیست که در کجای سفر سئو خود هستید، درک اینکه چگونه عناصر اساسی با سئوی محلی مرتبط هستند ضروری است. شما سنگ بنای سئوی محلی را یاد خواهید گرفت و چگونه باید هنگام ورود به هر استراتژی سئوی محلی آماده شوید.
بخش 2 – به هر دو طرف نگاه کنید: رقابت و جایگاه خود را درک کنید
قسمت 5 را با یادگیری همه چیز در مورد وظایف جاری که می توانید انتظار داشته باشید انجام دهید تا استراتژی سئوی محلی خود را در بهترین شکل نگه دارید، شروع می کنید. ما در مورد برخی از برآمدگیهایی که ممکن است با نمایه کسبوکار Google مواجه شوید، صحبت خواهیم کرد و به رایجترین مشکلات انتشاری که ممکن است با آنها برخورد کنید و نحوه مدیریت مؤثر و کارآمد آنها را بررسی خواهیم کرد. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه موفقیت را اندازه گیری کنید، و تغییراتی را در طرح سئوی محلی کسب و کار خود اعمال کنید!
43 درصد از افرادی که وظیفه بازاریابی مشاغل محلی را بر عهده دارند می گویند که منابع کافی برای آموزش سئوی محلی به آنها وجود ندارد. امروز، Moz برای برآوردن این نیاز، برنامه گواهینامه SEO محلی ما را معرفی می کند. با این دوره ویدیویی جذاب و سازمانیافته، میتوانید با سرعت خود یاد بگیرید، در امتحان شرکت کنید و گواهینامه و نشان لینکدین را به عنوان مدرک موفقیت خود دریافت کنید.
شرکت ها و آژانس هایی که برای کمک به رشد شرکت نیاز به تقویت یا افزایش مهارت های سئو محلی خود دارند.
سئوکارانی که باید با گسترش به دنیای در حال رشد سئوی محلی، شغل خود را پیش ببرند.
در پایان این دوره، شما به خوبی برای شروع تجزیه و تحلیل مشاغل محلی و بازاریابی آنلاین آنها آماده خواهید شد. پس از اتمام 5 ساعت و 45 دقیقه آموزش، این فرصت را خواهید داشت که در آزمونی شرکت کنید تا گواهینامه و نشان لینکدین خود را دریافت کنید تا موفقیت خود را به همتایان حرفه ای، کارفرمایان و مشتریان بالقوه نشان دهید.
چرا این دوره را بگذرانید؟
در بخش 2، شما همه چیز را در مورد مفهوم بازاریابی جستجوی محلی، که به روشی برای ایجاد لیستی از کلمات کلیدی هدف برای کسب و کار شما تبدیل می شود، یاد خواهید گرفت. شما یک ممیزی اولیه داده های موقعیت مکانی برای کسب و کار خود انجام می دهید و آن را با رقبای خود مقایسه می کنید تا ایده بهتری در مورد نحوه انباشتگی خود داشته باشید.
قسمت 3 – سفر خود را شروع کنید: یک کسب و کار در فضای محلی ایجاد کنید
نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.
اگر نمیدانید یادگیری در مورد سئوی محلی چگونه برای شما مفید خواهد بود، در نظر بگیرید که در دو دهه گذشته، گوگل به طور فزایندهای ستاره خود را به مؤلفه محلی پیشنهادات خود اختصاص داده است. شاخص فهرست کسب و کار محلی آنها بی نظیر است، مجموعه بررسی آنها از Yelp پیشی گرفته است، و آنها به طور پیوسته کسب و کارهای محلی را در رابط های بصری و خرید قدرتمند خود قرار می دهند.
در همین حال، کسبوکارهای محلی از نظر تعداد محض بر تجارت تسلط دارند: 80٪ از مخارج اختیاری در 20 مایلی خانه اتفاق میافتد، و عموم مردم در حال حاضر عمیقاً عادت به استفاده از اینترنت برای تسهیل این هزینهها دارند. به جای اینکه همه این فعالیت ها را از دست بدهید، با این سرمایه گذاری اندک در آموزش، با تمرکز بر آنچه که مسلماً به حوزه سئو با بیشترین پتانسیل رشد و قوی ترین قدرت ماندگاری تبدیل شده است، یک رمز عبور برای آن به دست خواهید آورد. این یک شرط بندی مطمئن و هوشمند است.
استنادهای مختلفی وجود دارد که شما یا یک مشتری ممکن است برای کسب و کار خود با آنها مواجه شوید، و مهم است که بدانید آنها چیستند، تفاوت بین آنها چیست و چگونه می توانید از آنها برای کسب و کار خود استفاده کنید! شما در مورد اکوسیستم جستجوی محلی و نحوه حرکت اطلاعات در این محیط پیچیده خواهید آموخت. همچنین درباره چیستی نمایه کسبوکار Google، چرایی اهمیت آن و تأثیر آن بر روی دید صحبت میکنیم، سپس شما را با راهاندازی راهنمایی میکنیم.
بخش 4 – دستورالعمل ها را بخواهید: مدیریت شهرت و مشارکت جامعه
دوره را انتخاب کنید!
دوره را انتخاب کنید!
چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
قسمت 1 – مسیر خود را ترسیم کنید: اصول را درک کنید
به عنوان یکی از مشارکت کنندگان در توسعه این فرصت آموزشی جدید Moz Academy، آن را به موارد زیر توصیه می کنم:
-
آموزش به خودی خود همیشه خوب است، اما در اینجا، شما این شانس را خواهید داشت که درسهای روشن، پر جنب و جوش و لذتبخشی را بگیرید که میتوانید بلافاصله در کار روزانه خود به کار ببرید و مجموعه مهارتهایی را که برای کارفرمایان، تیمها و مشتریان به ارمغان میآورید ایجاد کنید. زیرا اعتماد به نفس خود را در سئوی محلی ایجاد کرده اید. امروز دوره خود را خریداری کنید و از پیشرفت واقعی در طول سفر جستجوی محلی شخصی خود لذت ببرید!