هنگامی که کلمه کلیدی محلی برای صفحاتی که به طور خاص در مورد خدمات نظافت در آن منطقه به صفحه H1 اضافه شد، ماهیت محلی پیشنهاد و همچنین محلی که در آن ارائه شد را بیشتر تقویت کرد، که احتمالاً منجر به نتایج بهتر SERP نیز می شود. به عنوان بازنویسی عناوین صفحه در صورتی که گوگل استفاده از H1 اولیه را برای این منظور انتخاب کند، که ارتباط محلی بیشتری را برای مرورگر انسانی نتیجه جستجو فراهم می کند.
همانطور که ما انجام می دهیم، در همان ابتدا از شما پرسیدیم که چه اتفاقی می افتد. سئوی سازمانی از آژانس LOCOMOTIVE تفسیری در مورد اینکه چرا آنها معتقدند این اتفاق افتاده است ارائه کرده اند، اما ما دوست داریم نظر شما را در نظرات درباره آنچه در ابتدا فکر می کردید و اینکه آیا فکر می کنید می تواند چیز متفاوتی باشد را بشنویم؟
Trevor Stolber، بازاریاب دیجیتال در STOLBER.com:
در اینجا آنچه دیگر متخصصان سئو باید در مورد این تست به اشتراک بگذارند آورده شده است:
آیا فکر دیگری دارید؟ ما دوست داریم آنها را در نظرات بشنویم!
وبسایتی که ما به آن نگاه میکنیم، یک وبسایت انگلیسی زبان متمرکز بر حیوانات خانگی با برنامهریزی قرار ملاقات آنلاین برای خدمات نظافت محلی است.
فرضیه
کریگ لاوسون، رئیس شرکت بازاریابی کلیکریدی:
قبل از شروع: در مورد تست تقسیم سئو چه می دانید؟ اگر با اصول تقسیم بندی سئوی آماری و نحوه عملکرد SplitSignal آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم از اینجا شروع کنید یا درخواست نسخه ی نمایشی کنید.
آزمایش SEO با استفاده از ابزار تست SEO ما، SplitSignal، راهاندازی و پیکربندی شد. این یک وب سایت با اندازه متوسط با بیش از صد هزار URI ایندکس شده است. با این حال، زیر دامنهای که ما روی آن تمرکز کردهایم فقط حدود ده هزار URI نمایهشده دارد، بنابراین ما تقریباً 660 صفحه را برای هر دو گروه آزمایش و کنترل انتخاب کردیم.
با مطالعه تحلیل کامل این تست متوجه شوید که آیا حق با فالوورهای ما بود.
مطالعه موردی
پس از دوره آزمایشی سی روزه، ما یک نتیجه آماری معنادار و مثبت را برای صفحات با سرصفحه های بهینه شده مشاهده کردیم.
این آزمایش به مدت 21 روز با سطح اطمینان 97٪ اجرا شد و 100٪ از صفحات آزمایشی توسط Googlebot در بازه زمانی آزمایش دوباره خزیده شدند.
نتایج
خیلی واضح به نظر می رسد، اما ما قبلا فریب خورده ایم! به نظر شما نتیجه نهایی چه خواهد بود؟ بیایید دریابیم!
امتحان
باید بهبودهایی را به خصوص در جستجوی محلی مشاهده کنید. گوگل عاشق محلی است! اگر نمایه کسبوکار Google وجود داشته باشد، اگر آدرس در صفحه مربوطه باشد، احتمالاً نمایشها و اقدامات بیشتری را نیز مشاهده میکند.
ادوارد رابرتز، مدیر سئو در Hovia:
همانطور که قبلاً گفتهایم، گاهی اوقات تغییرات کوچک میتواند نتایج عالی به همراه داشته باشد، و داشتن ابزاری برای آزمایش ایدههای شما میتواند ارزش واقعی در ارزیابی بازده کلی سرمایهگذاری باشد، زمانی که باید برای منابع توسعه مشترک یا اولویتهای داخلی متضاد مبارزه کنید.
به طور کلی، صفحات آزمایشی 3.9٪ کلیک بیشتر در طول دوره آزمایشی دریافت کردند که افزایش 379 کلیکی را نشان می دهد.
تست تقسیم سئو بعدی خود را توسط کارشناسان فنی سئو در آژانس LOCOMOTIVE تجزیه و تحلیل کنید.
یکی از چیزهایی که ما از ابتدا متوجه شدیم این است که این برند معروف از یک خزیدن مجدد سریع صفحات آزمایشی و یک نمایه بک لینک عالی که تغییراتی مانند اینها را تقریباً فوراً مؤثر می کند، بهره می برد.
ترافیک و CTR بهتر برای جستجوی مبتنی بر مکان، اما احتمالاً با کاهش دسترسی، کلیکهای ارگانیک کلی کمتر میشود، بنابراین در جایی که نتیجه خارج از مکان مورد نظر (یا بیرون از دامن) نشان داده میشود، احتمالاً کلیکهای کمتری خواهد داشت. هنوز هم احتمالاً بهتر است که ترافیک کلی کمتر اما مرتبطتر داشته باشید.
از آنجایی که این وبسایت ملی بر برنامهریزی قرار ملاقاتهای آرایش محلی متمرکز است، ما فرض کردیم که کلمات کلیدی محلی را به دو عنصر H1 در صفحه اضافه کنیم. احتمالاً میتوانیم شاهد افزایش نرخ کلیک از طریق SERP باشیم.
من با بهبود کلیک های ارگانیک پیش می روم. این کار در مطابقت با هدف جستجوگران در سطح محلی بهتر عمل می کند. اگر به دنبال خدمات نظافت سگ هستم، میخواهم بدانم نزدیک است و پرواز دور نیست.
با سلام و خوش آمدگویی به جدیدترین مطالعه موردی SplitSignal. این یکی دارای یک شرکت معروف نظافت حیوانات خانگی و عناوین آن در صفحه است.