من نمی توانم یک بیانیه مطبوعاتی در دنیای فناوری بازاریابی را به یاد بیاورم که سطح پیشرفت را بیشتر از آنچه اپل در این هفته منتشر کرد کمتر فروخته باشد. من آن را خواندم، فکر کردم، “آه، می دانید، این چیزی است که وجود دارد را دوباره پوست می کنید و چند زنگ و سوت می زنید.” سپس وارد سیستم شدم و مثل این بود: “WOW! تجربه بسیار متفاوت، عملکرد بسیار بیشتر. …من نمی گویم که از جایی که داشبورد کسب و کار من گوگل حتی سه یا چهار سال پیش بود فراتر رفته است – اما کنار هم قرار دادن “هی، این یک محصول واقعی برای مدیریت اطلاعات مکان است” در مقابل آتش سوزی مطلق زباله دان NMX جدید تجربه GBP.”
اگر کسبوکاری که بازاریابی میکنید کمتر از 25 مکان دارد، جستجو کنید تا ببینید آیا کارتهای مکان شما از قبل وجود دارد یا خیر. اگر چنین کردند، از طریق جادوگر راستیآزمایی بروید تا هر فهرست را ادعا کنید. اگر نه، از طریق جادوگر برای ایجاد و سپس تأیید فهرست خود بروید. شما باید مدارکی مانند قبض آب و برق، گواهی ثبت قانونی کسب و کار یا اسناد اجاره به اپل ارائه دهید. تأیید ممکن است حدود پنج روز طول بکشد.
به طور خلاصه، دلایل زیادی وجود دارد که مشتریان شما ممکن است Apple Maps را برنامه مورد نظر خود برای پیمایش در جوامع محلی خود در نظر بگیرند. ممکن است گوگل هنوز صاحبخانه بزرگ شما باشد، اما اپل دلایل جدیدی را برای برندهای دنیای واقعی ارائه می دهد تا در محله خود زونا را آویزان کنند. وقتی شرکتهای بزرگی مانند اپل پول و افراد را پشت یک محصول قرار میدهند، اغلب فرصتها برای شرکتهای کوچک و متوسط ایجاد میشود.
چگونه در Apple Maps لیست شویم
اگر متوجه شدید که زحمت ایجاد و ادعای مستقیم Apple Place Cards شما خیلی زیاد است، زمان خوبی است که توجه داشته باشید که Moz Local مستقیماً با Apple Business Connect یکپارچه شده است، به این معنی که:
-
کارت بالای اپل ادغام آن در زندگی روزمره است. برخی تخمین می زنند که Apple Maps دارای پایگاه کاربری 75-100 میلیون بزرگسال آمریکایی است. Car Play (که از Apple Maps استفاده می کند) در بیش از 80 درصد از خودروهای فروخته شده در ایالات متحده ادغام شده است. من فکر می کنم بهترین راه برای بررسی شیوع این است که تخمین زده می شود که امسال 136.8 میلیون کاربر آیفون در ایالات متحده وجود داشته باشد و Apple Maps برنامه نقشه برداری پیش فرض در این دستگاه های تنظیم روند.
مشتریان Moz Local از بهروزرسانیهای بیدرنگ دادههای Apple Maps از طریق API لذت میبرند
-
اگر کسب و کار شما بیش از 25 مکان دارد، باید یک شماره DUNS به دست آورید، روی پیوند «ثبت نام به عنوان یک شرکت» در ABC کلیک کنید، و سپس از راهنمای ورود سازمانی برای استفاده از کارتهای مکان چندمکانی خود استفاده کنید.
شما قویاً تشویق میشوید تا 100 عکس را به داشبورد Moz Local خود اضافه کنید تا فهرستهای Apple Maps خود را متمایز کنید.
مدیریت چند مکان از طریق ABC همچنان زمان بر است. مراحلی که در ایجاد و ادعای بسیاری از فهرست ها وجود دارد، بسیار زیاد است. با این حال، همانطور که Mihm به درستی اشاره میکند، این یک گام بزرگ برای اپل و سیگنالی است برای هر کسی که در بازاریابی کسبوکارهای محلی مشارکت دارد تا نگاه دقیقتری به این موضوع بیندازد که چرا باید در جایی غیر از گوگل فهرست شوند!
چرا در Apple Maps لیست می شوید؟
دادههای Apple Maps بررسی و با دادههای محلی Moz همگامسازی میشوند، 24/7
اما با بهار تغییرات فرا میرسد و اپل به تازگی باغ را مرتب کرده و از طریق رابط کاربری جدید Apple Business Connect خود که برای آسانتر کردن فهرست کسبوکارهای کوچک در Apple Maps طراحی شده است، یک تشک خوشامدگویی قرار داده است. اگر آخرین نگاه واقعی شما به Apple Maps یک دهه پیش بود، زمانی که پلتفرم در مرحله بسیار ناخوشایندی قرار داشت، به آنچه دیوید میهم، بنیانگذار Near Media در مورد راه اندازی ABC می گوید توجه کنید:
در گذشته، دادههای پایینتر و رابط غیر شهودی به اپل مپ شهرت بسیار بدی داده بود، اما آنها ده سال گذشته را با دقت و متفکرانه برای بهبود این محصول صرف کردهاند. آنها یک لایه جدید “کاوش” را برای پیمایش ویژگیهای قابل توجه شهرها و محلهها ایجاد کردهاند، راهنماهای انتخابشده جدیدی را به مکانها اضافه کردهاند، عملکردی به نام App Clips برای تراکنشهایی مانند سفارش غذا یا پرداخت هزینه پارکینگ، و همچنین مجموعهای در حال رشد دارند. فیلترهایی برای کمک به کاربران برای اصلاح جستجوهای خود. برخلاف گوگل که تمایل دارد محصولات باگ را زودتر و اغلب به صورت بتا عرضه کند، اپل رویکرد سنجیده تری برای درست کردن کارها در پیش گرفته است و در سال 2023، ABC بر روی شانه های محصولی ایستاده است که در حال حاضر عمیقاً در جامعه جا افتاده است.
در 20 سال گذشته، صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان آنها مجبور بودند با Google به عنوان “خانه بزرگ” زندگی و کار کنند و همه املاک و مستغلات خوب را در اختیار داشته باشند. نقش غالبی که نتایج محلی و ارگانیک Google در آوردن مشتریان نزدیک به درهای ما بازی میکند، این تأثیر را داشته است که هر منبع دیگری از فهرستهای کسبوکار را مانند یک واحد بزرگ احساس میکند – کوچک و جایی در پشت حیاط علفهای هرز. مالکان اغلب می پرسند که آیا حتی باید برای توسعه فهرست های محلی هزینه پرداخت کنند یا خیر؟
مشتریان محلی Moz در واقع نیازی به انجام کاری ندارند. دادههای کسبوکار محلی شما در حال حاضر در Apple Maps توزیع شده است (شما از بازی جلوتر هستید – احساس خوبی است!) اگر هنوز مشتری Moz Local نیستید، توصیه من این است که این قطعه مایک بلومنتال را بخوانید تا مشخص کنید چگونه بسیاری از سرمایهگذاریهایی که میخواهید در فهرست کردن دستی هر یک از مکانهای خود در Apple Maps انجام دهید. اگر ارزیابی شما نشان می دهد که این یک سرمایه گذاری خوب است، باید مراحل زیر را انجام دهید:
Apple ID خود را در اینجا ایجاد کنید.
سپس به رابط ABC بروید.
-
در مجموع، ABC تا حدی موفق شده است که نامهای تجاری محلی را آسانتر کند تا فهرست شوند، اما اگر این فرآیند هنوز برای شما زمانبر است، سرویسی مانند Moz Local میتواند حضور Apple Maps را عملاً بدون دردسر کند. ما از زمان و مراقبتی که اپل برای محصول رو به رشد خود به کار میبرد بسیار تحت تأثیر قرار گرفتهایم، و ما به دقت ویژگیهای آزمایشی جدید را زیر نظر داریم. Moz قویاً معتقد است که Apple Maps نقش واقعی در اکوسیستم جستجوی محلی دارد.