این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

در حال حاضر فاکتور های زیادی برای سئو توسط موتور های جستجو در نظر گرفته شده که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. مثلاً یکی از دلایل پیشرفت میهن وردپرس در این سالها این است که همیشه مخاطب را با فرایند سئو به سایت خود جذب کرده و بعد از سئو سعی کرده همیشه آپدیت باشد و محتواها را بهروز نگاه دارد. شما مثلاً میخواهید از فروش کفش کسب درآمد کنید میخواهید از تبلیغات برای سرعت بخشیدن به این فرایند نیز بهرهمند شوید، بجای اینکه یک تبلیغ در یک سایت خبری بروید کافی است صفحه فرود موردنظر خود را بعد از فرایند سئو، بر روی کلمه کلیدی خرید کفش در گوگل ادز تبلیغات کنید. بادوام و پایدار بودن در این کار دشوار است و به مهارت خاصی نیاز دارد اما به این معنا نیست که نتوانید در آن موفق شوید، فقط کافی است بتوانید بعد از سئو جایگاه خود را با تولید مداوم محتوا در گوگل حفظ کنید. در اینجا باید برای شما بگویم که هزینه برای تبلیغات و برند سازی هیچوقت عیب نیست و فقط ممکن است میزان سودی که میکنید نسبت به هزینهای که برای تبلیغات و برند سازی که بعد از سئو انجام میدهید کمتر باشد، اما همیشه برآیند آن مثبت خواهد بود.

کلمه بعدی که ممکن است تاکنون نیز شنیده باشید، ترافیک است. بعدازاین که مخاطب وارد سایت شما شود، بازاریابی محتوایی آغاز میشود. امروز به دلیل آسانتر شدن دسترسی مردم به اینترنت، کاربران زیادی از فضای دیجیتال استفاده میکنند و شما با بهکارگیری فرایند تبلیغات دیجیتال در کسبوکار خود میتوانید خود را به میلیونها نفر معرفی کرده و جذب بالایی داشته باشید، البته که انجام این فرایند نیازمند یک متخصص دیجیتال مارکتینگ است و شما به باید بازاریابی محتوایی را بلد باشید تا بعد از سئو بتوانید برند سازی خوبی داشته باشید. بعد از انجام فرایند سئو شما باید بتوانید فرایند برند سازی و تبلیغات گوگلی را پیش بگیرید. قیف فروش اینترنتی در کل 4 مرحله، جذب، تبدیل، فروش و وفادار سازی دارد که سئو فرایند جذب را انجام میدهد و محتوای سئو شده فرایند تبدیل مشتری به علاقهمند و درنهایت فروش و پولسازی. سئو یا seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجوگر است. این عبارت در فارسی به معنای بهینهسازی سایت برای موتورهای جستحوگر است.

SEM در واقع به معنی انجام کارهایی است که ما بتوانیم در موتورهای جستجوگر بازاریابی کنیم. اما یک عبارت بسیار مهم HEO میباشد، که مخفف Human Enjoyment Optimization است. اما آنها شباهتهای خیلی زیادی باهم دارند و شما میتوانید هرکدام از آنها را برای کاری جداگانه سبب بهتر شدن کسبوکار خود و بازاریابی خود بهکار بگیرید. در کل ما با استفاده از روش SEO سعی میکنیم تا بدون پرداخت هیچ هزینهای سایت خود را در نتایج بهتر موتورهای جستجو نمایش دهیم. شما در این روش بابت هرکلیک کاربر روی تبلیغات، باید یک هزینهای را پرداخت کنید. با استفاده از این روش سایت شما همیشه در نتایج اول گوگل باقی میماند. برای مثال یک کاربر بنر تبلیغاتی شما را در یک سایت مشاهده میکند و با کلیک برروی آن وارد سایت شما میشود. این مرحله بعد از سئو اتفاق میافتد، کاربر وارد سایت شده و حالا قرار است وی را مجاب کنید در سایت شما به تحقیق کردن درباره کلمات کلیدی دیگر بپردازد تا رتبه شما بالا در گوگل بیشتر شود و یا حتی خریدی را انجام دهد.

حتی اگر شما یک کار اشتباه انجام دهید، به واسطه اینکه قبلا از روشهای درست سایت خود را سئو کردهاید؛ گوگل سایت شما را پنالتی نمیکند. اگر شما در گوگل ادز سایت خودتان را تبلیغ کنید، حتی اگر کاربر نخواهد تبلیغات را ببیند و برای کار خود عجله داشته باشد، در هر حال باید اول تبلیغات را تماشا کند و بعد بهکار خودش برسد. امروز که شما دارید این مقاله سئو شده را مطالعه میکنید میهن وردپرس ماهانه دهها میلیون تومان هزینه تبلیغات میکند تا بهغیراز ورودی از مقالات و محتواها از طریق جستوجو مستقیم سایت نیز داشته باشد. یادتان باشد اگر بخواهید از تبلیغات بهترین نتیجه را بگیرید باید از استراتژیهای تبلیغاتی به خوبی استفاده کنید و بعد از سئو هرماه یک هزینه مشخص را برای تبلیغات خود سرمایهگذاری کنید. این نوع تبلیغات در گوگل دارای انواع مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در نهایت تصمیم میگیریم که میخواهیم چه نوع سئوکاری باشیم. تلفیقی از این دو نوع میشوند. اما این کار باعث میشود که وبسایت شما پس از مدتی توسط موتورهای جستجوگر مثل گوگل پنالتی شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجله خبری learn-seo لطفا به بازدید از وب سایت ما.