بازاریابی ایمیلی: راهنمای قطعی


خبرنامه محتوا

خبرنامه محتوا، خبرنامه ای است که ارائه می دهد 100% ارزش خالص

ارزش می تواند به صورت چند نکته باشد. یا پیوندهایی به منابع مفید. یا یک داستان شخصی

نوع دقیق ارزش واقعاً مهم نیست. تا زمانی که چیزی را مطرح نکنید، خوب هستید.

در واقع، خبرنامه‌های ارزش خالص آنقدر کمیاب هستند که مشترکین شما را به خاطر آنها دوست خواهند داشت.

به عنوان مثال، من مدتی پیش این خبرنامه محتوا را فرستادم:

نحوه ایجاد محتوا – ایمیل

(چند نکته برای کپی رایتینگ.)

و ده ها نفر برای تشکر از من به ایمیل من پاسخ دادند.

پاسخ های ایمیل خبرنامه

با آن، در اینجا الگو است:

خبرنامه محتوا

خط موضوعی جذاب

از موضوعی استفاده کنید که کسی را در مورد محتوای پیام شما کنجکاو کند.

به عنوان مثال، من از خط موضوع “چگونه 45.5٪ ترافیک بیشتر (در 7 روز) داشتم” برای یکی از خبرنامه های محتوای خود استفاده کردم. و آن ایمیل 32.3 درصد نرخ باز شد.

چگونه ترافیک دریافت کردم - خط موضوع

افتتاحیه پررنگ

خبرنامه خود را با چیزی فوق العاده جذاب شروع کنید.

به این ترتیب، خواننده خود را مستقیماً قلاب می کنید.

من شخصاً دوست دارم کارها را با یک داستان کوچک شروع کنم.

Backlinko – ایمیل داستان شخصی

اما شما همچنین می توانید از یک مقدمه ساده استفاده کنید که پیش نمایش آنچه در آینده خواهد آمد را نشان می دهد.

ایمیل Backlinko – معرفی ساده

در هر صورت کار می کند.


محتوای ارزشمند

اکنون زمان تحویل کالا است.

اگر مطمئن نیستید در اینجا چه بنویسید، توصیه می‌کنم فهرستی از 3 تا 5 نکته کاربردی را که افراد می‌توانند در آن روز استفاده کنند، دنبال کنید.

در غیر این صورت می توانید درس مهمی را در قالب داستان به مشترکین خود آموزش دهید.

ایمیل Backlinko – داستان

یا پیوندهایی را به محتوایی تنظیم کنید که به خواننده شما کمک کند به یک نتیجه خاص دست یابد، مانند این خبرنامه از رامیت ستی.

لینک های ایمیل

CTA

نه، شما چیزی در خبرنامه محتوای خود وارد نمی کنید.

اما این بدان معنا نیست که شما باید از فراخوان خود صرف نظر کنید.

بنابراین:

چگونه می توانید از CTA استفاده کنید اگر ایمیل شما 100٪ ارزش داشته باشد؟

خوب، وقتی داستانی را برای مشترکین ارسال می‌کنم، از یک CTA استفاده می‌کنم که از مردم می‌خواهد با نظر یا نظر خود پاسخ دهند.

با CTA پایان دهید

یا فرض کنید شما لیستی از پیوندهای دستور پخت صبحانه سرخپوشان را ارسال کرده اید.

CTA شما می تواند این باشد که یکی از دستور العمل های این هفته را امتحان کنید.

نوع CTA که با آن می روید چندان مهم نیست.

مهم این است که همیشه یک CTA را در خبرنامه خود قرار دهید.

به این ترتیب، وقتی چیزی را مطرح می کنید، مشترکان شما غافلگیر نمی شوند.



منبع