ارزش می تواند به صورت چند نکته باشد. یا پیوندهایی به منابع مفید. یا یک داستان شخصی
نه، شما چیزی در خبرنامه محتوای خود وارد نمی کنید.

اگر مطمئن نیستید در اینجا چه بنویسید، توصیه میکنم فهرستی از 3 تا 5 نکته کاربردی را که افراد میتوانند در آن روز استفاده کنند، دنبال کنید.
در واقع، خبرنامههای ارزش خالص آنقدر کمیاب هستند که مشترکین شما را به خاطر آنها دوست خواهند داشت.
مهم این است که همیشه یک CTA را در خبرنامه خود قرار دهید.

به عنوان مثال، من از خط موضوع “چگونه 45.5٪ ترافیک بیشتر (در 7 روز) داشتم” برای یکی از خبرنامه های محتوای خود استفاده کردم. و آن ایمیل 32.3 درصد نرخ باز شد.
به عنوان مثال، من مدتی پیش این خبرنامه محتوا را فرستادم:
محتوای ارزشمند


اما شما همچنین می توانید از یک مقدمه ساده استفاده کنید که پیش نمایش آنچه در آینده خواهد آمد را نشان می دهد.
نوع دقیق ارزش واقعاً مهم نیست. تا زمانی که چیزی را مطرح نکنید، خوب هستید.
در غیر این صورت می توانید درس مهمی را در قالب داستان به مشترکین خود آموزش دهید.
اکنون زمان تحویل کالا است.
خبرنامه محتوا، خبرنامه ای است که ارائه می دهد 100% ارزش خالص
من شخصاً دوست دارم کارها را با یک داستان کوچک شروع کنم.
خبرنامه محتوا
نوع CTA که با آن می روید چندان مهم نیست.
خبرنامه خود را با چیزی فوق العاده جذاب شروع کنید.

بنابراین:
با آن، در اینجا الگو است:
افتتاحیه پررنگ
اما این بدان معنا نیست که شما باید از فراخوان خود صرف نظر کنید.
به این ترتیب، وقتی چیزی را مطرح می کنید، مشترکان شما غافلگیر نمی شوند.
چگونه می توانید از CTA استفاده کنید اگر ایمیل شما 100٪ ارزش داشته باشد؟
از موضوعی استفاده کنید که کسی را در مورد محتوای پیام شما کنجکاو کند.
خوب، وقتی داستانی را برای مشترکین ارسال میکنم، از یک CTA استفاده میکنم که از مردم میخواهد با نظر یا نظر خود پاسخ دهند.

و ده ها نفر برای تشکر از من به ایمیل من پاسخ دادند.
یا فرض کنید شما لیستی از پیوندهای دستور پخت صبحانه سرخپوشان را ارسال کرده اید.
CTA شما می تواند این باشد که یکی از دستور العمل های این هفته را امتحان کنید.
CTA
یا پیوندهایی را به محتوایی تنظیم کنید که به خواننده شما کمک کند به یک نتیجه خاص دست یابد، مانند این خبرنامه از رامیت ستی.

در هر صورت کار می کند.
خط موضوعی جذاب
به این ترتیب، خواننده خود را مستقیماً قلاب می کنید.
(چند نکته برای کپی رایتینگ.)