تنها تفاوت این است که مراحل در یک ترتیب خاص است. در حالی که استراتژی ها می توانند تقریباً به هر ترتیبی باشند.
مراحل یا نکات
به عنوان مثال، من 2-3 دقیقه را صرف یک مرحله یا نوک می کردم.
تنها تفاوت این است که مراحل در یک ترتیب خاص است. در حالی که استراتژی ها می توانند تقریباً به هر ترتیبی باشند.
مراحل یا نکات
به عنوان مثال، من 2-3 دقیقه را صرف یک مرحله یا نوک می کردم.
درعوض، میخواهید بهسرعت 3 مورد اصلی را در نتیجهگیری ویدیوی خود پوشش دهید:
این اشتباهی است که من با ویدیوهای اولیه خود مرتکب شدم.
به عبارت دیگر: نیازی به پوشاندن همه چیزهایی که در مورد یک مرحله یا نکته باید بدانید وجود ندارد. بله، شما باید هر مرحله را عمیقاً پوشش دهید. اما به محض اینکه به اصول اولیه پرداختید، نوبت به مرحله بعدی می رسد.
کارها را در حرکت نگه دارید.
به این ترتیب، محتوای ویدیوی من حرکت می کند سریع… که مردم را درگیر می کند.
که به طور چشمگیری میانگین حفظ مخاطب من را بهبود بخشیده است.
در هر صورت، مطمئن شوید که ویدیوی خود را با مجموعه ای واضح از مراحل بعدی محدود کنید.
امروز، معرفیهای من کوتاه، شیرین و دقیق هستند.
(ناگفته نماند که باز هم واقعاً به کوتاه کردن مو نیاز داشتم. 🙂 )
Intro=پیش نمایش ویدیو
این ویدیویی است که به کسی نشان میدهد که چگونه کاری را انجام دهد، مثلاً کیک بپزد یا فشاری را انجام دهد.
در نهایت مراحل بعدی را به مردم اطلاع دهید.
اما ویدیوهای چگونه برای معرفی برند شما در مقابل مشتریان بالقوه عالی هستند. بنابراین، همراه با نمایش محصولات، توصیه می کنم از آنها در بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنید.
چرا؟
هدف اصلی پیش نمایش شما این است که به بیننده خود بفهمانید که در مکان مناسبی قرار گرفته اند.
نیازی نیست به مردم بگویید چرا موضوع شما مهم است. اگر روی ویدیوی شما قرار گرفتند، آنها از قبل می دانند که این مهم است.
حالا نوبت به گوشت مطالب شما رسیده است.
به عنوان مثال، در این ویدیو، من موارد زیر را مرور می کنم:
بسته به ویدیوی خود، ممکن است یک سری مراحل را مشخص کنید. یا لیستی از نکات را به مردم بدهید.
بیایید هر عنصر را تجزیه کنیم.
اگر آن ویدیوها را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که ساختار اساساً یکسان است.
این مثال آخر به افراد انگیزه می دهد تا نسبت به آنچه که تازه یاد گرفته اند اقدام کنند.
حالا که آخرین مرحله خود را پشت سر گذاشتید، بعد چیست؟
از سوی دیگر، این ویدئو یک فرآیند گام به گام خاص را تشریح می کند.
توجه داشته باشید که من همان نکاتی را که اخیراً در مورد آنها شنیده اند تکرار نمی کنم.
بسته بندی
ویدیوی نحوه انجام درست مثل آن است که به نظر می رسد…
و مردم واقعاً خسته شدند.
برای بسیاری از کسبوکارها، ویدیوهای نحوهی کار به نان شما تبدیل خواهند شد. در واقع، ویدیوهای چگونه مانند یک نسخه ویدیویی از محتوای وبلاگ هستند. آنها طراحی نشده اند تا مردم را همان موقع تغییر دهند.
در اینجا یک مثال است:
خوب، من توصیه نمیکنم که ویدیوی خود را بیمورد پایان دهید. این فوق العاده دردناک است.
به جای اینکه مستقیماً به محتوا بپرم، به یک داستان طولانی می پردازم.
و اگر نمونه دیگری از این که چگونه این فرآیند به شما، مشتری یا دوستی کمک کرده است، در اینجا ذکر کنید. احتمالاً قبلاً به چند نمونه در بخش مراحل ویدیوی خود اشاره کرده اید. اما می توانید یکی دیگر را در اینجا اضافه کنید.
به عبارت دیگر:
اگر آنها در حال تماشای ویدیوی شما در YouTube هستند، ممکن است عضویت در کانال شما باشد.
امروز، من حدود 30-60 ثانیه برای هر نوک صرف می کنم. و سپس مستقیماً به موضوع بعدی که میخواهم پوشش دهم بروید.
به عنوان مثال، این ویدیو از کانال من مجموعه ای از 9 استراتژی ترافیک را فهرست می کند.
درعوض، من به سرعت آنچه را که آنها آموختهاند ترسیم میکنم و شروع به انتقال به انتهای ویدیو میکنم.
خوب، بر کسی پوشیده نیست که افراد آنلاین، دامنه توجه بسیار کوتاهی دارند. و اگر در مورد یک موضوع ادامه دهید و ادامه دهید، توجه بیننده خود را از دست خواهید داد.
هشدار اسپویلر: مردم از این معرفی ها متنفر بودند. و آنها کلیک کردند.
در اینجا قالب است:
با این اوصاف، یک نکته مهم وجود دارد که باید در این بخش از ویدیوی چگونه خود به خاطر بسپارید:
اگر ویدیوی خود را در وب سایت خود میزبانی می کنید، ممکن است از آنها بخواهید در خبرنامه شما مشترک شوند.