بازاریابی ویدئویی: راهنمای قطعی (2022)

در نهایت مراحل بعدی را به مردم اطلاع دهید.

به عنوان مثال، این ویدیو از کانال من مجموعه ای از 9 استراتژی ترافیک را فهرست می کند.

Intro=پیش نمایش ویدیو

به عنوان مثال، در این ویدیو، من موارد زیر را مرور می کنم:

حالا که آخرین مرحله خود را پشت سر گذاشتید، بعد چیست؟

توجه داشته باشید که من همان نکاتی را که اخیراً در مورد آنها شنیده اند تکرار نمی کنم.

اگر ویدیوی خود را در وب سایت خود میزبانی می کنید، ممکن است از آنها بخواهید در خبرنامه شما مشترک شوند.

الگو: ویدیوی چگونه

در هر صورت، مطمئن شوید که ویدیوی خود را با مجموعه ای واضح از مراحل بعدی محدود کنید.

از سوی دیگر، این ویدئو یک فرآیند گام به گام خاص را تشریح می کند.

و اگر نمونه دیگری از این که چگونه این فرآیند به شما، مشتری یا دوستی کمک کرده است، در اینجا ذکر کنید. احتمالاً قبلاً به چند نمونه در بخش مراحل ویدیوی خود اشاره کرده اید. اما می توانید یکی دیگر را در اینجا اضافه کنید.

به عنوان مثال، من 2-3 دقیقه را صرف یک مرحله یا نوک می کردم.

مراحل یا نکات

این اشتباهی است که من با ویدیوهای اولیه خود مرتکب شدم.

(ناگفته نماند که باز هم واقعاً به کوتاه کردن مو نیاز داشتم. 🙂 )

الگوی شماره 1: ویدیوی نحوه انجام


خوب، من توصیه نمی‌کنم که ویدیوی خود را بی‌مورد پایان دهید. این فوق العاده دردناک است.

بسته به ویدیوی خود، ممکن است یک سری مراحل را مشخص کنید. یا لیستی از نکات را به مردم بدهید.

هشدار اسپویلر: مردم از این معرفی ها متنفر بودند. و آنها کلیک کردند.

اگر آن ویدیوها را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که ساختار اساساً یکسان است.

با این اوصاف، یک نکته مهم وجود دارد که باید در این بخش از ویدیوی چگونه خود به خاطر بسپارید:

اما ویدیوهای چگونه برای معرفی برند شما در مقابل مشتریان بالقوه عالی هستند. بنابراین، همراه با نمایش محصولات، توصیه می کنم از آنها در بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنید.

به این ترتیب، محتوای ویدیوی من حرکت می کند سریع… که مردم را درگیر می کند.


درعوض، من به سرعت آنچه را که آنها آموخته‌اند ترسیم می‌کنم و شروع به انتقال به انتهای ویدیو می‌کنم.

نیازی نیست به مردم بگویید چرا موضوع شما مهم است. اگر روی ویدیوی شما قرار گرفتند، آنها از قبل می دانند که این مهم است.

برای بسیاری از کسب‌وکارها، ویدیوهای نحوه‌ی کار به نان شما تبدیل خواهند شد. در واقع، ویدیوهای چگونه مانند یک نسخه ویدیویی از محتوای وبلاگ هستند. آنها طراحی نشده اند تا مردم را همان موقع تغییر دهند.

هدف اصلی پیش نمایش شما این است که به بیننده خود بفهمانید که در مکان مناسبی قرار گرفته اند.

این ویدیویی است که به کسی نشان می‌دهد که چگونه کاری را انجام دهد، مثلاً کیک بپزد یا فشاری را انجام دهد.

به جای اینکه مستقیماً به محتوا بپرم، به یک داستان طولانی می پردازم.

اگر آنها در حال تماشای ویدیوی شما در YouTube هستند، ممکن است عضویت در کانال شما باشد.

در اینجا یک مثال است:

چرا؟

که به طور چشمگیری میانگین حفظ مخاطب من را بهبود بخشیده است.

به عبارت دیگر:

ویدیوی نحوه انجام درست مثل آن است که به نظر می رسد…

امروز، معرفی‌های من کوتاه، شیرین و دقیق هستند.

به عبارت دیگر: نیازی به پوشاندن همه چیزهایی که در مورد یک مرحله یا نکته باید بدانید وجود ندارد. بله، شما باید هر مرحله را عمیقاً پوشش دهید. اما به محض اینکه به اصول اولیه پرداختید، نوبت به مرحله بعدی می رسد.


و مردم واقعاً خسته شدند.

این مثال آخر به افراد انگیزه می دهد تا نسبت به آنچه که تازه یاد گرفته اند اقدام کنند.

تنها تفاوت این است که مراحل در یک ترتیب خاص است. در حالی که استراتژی ها می توانند تقریباً به هر ترتیبی باشند.

امروز، من حدود 30-60 ثانیه برای هر نوک صرف می کنم. و سپس مستقیماً به موضوع بعدی که می‌خواهم پوشش دهم بروید.

درعوض، می‌خواهید به‌سرعت 3 مورد اصلی را در نتیجه‌گیری ویدیوی خود پوشش دهید:

  • یک جمع بندی سریع
  • مثال ها
  • مراحل بعدی

بیایید هر عنصر را تجزیه کنیم.


خلاصه تصویری سریع
پایان ویدیو – مراحل بعدی



منبع تجزیه و تحلیل YouTube - حفظ مخاطب


خوب، بر کسی پوشیده نیست که افراد آنلاین، دامنه توجه بسیار کوتاهی دارند. و اگر در مورد یک موضوع ادامه دهید و ادامه دهید، توجه بیننده خود را از دست خواهید داد.

بسته بندی

در اینجا قالب است:

کارها را در حرکت نگه دارید.

حالا نوبت به گوشت مطالب شما رسیده است.