با مدیریت انتظارات کاربران، محتوای رضایت بخشی ایجاد کنید • Yoast

شما می توانید این کار را با شفاف و صادق بودن از ابتدا انجام دهید. افراد در حال حاضر با مشاهده عنوان، مقدمه و توضیحات متا شما در نتایج جستجو ظاهر می شوند. به خوانندگان اجازه دهید بدانند که از پست یا صفحه وبلاگ شما چه انتظاراتی دارند. به آنها کمک کنید بفهمند متن شما در مورد چیست، تا در نهایت ناراضی نشوند. این باعث کاهش نرخ پرش صفحه شما می شود و افراد را برای مدت طولانی تری در اطراف خود نگه می دارد.

Camille مدیر محتوا در Yoast است. او پست های وبلاگ را می نویسد و بهینه می کند و از ایجاد محتوایی که به افراد در تسلط بر سئو کمک می کند لذت می برد.

آواتار کامیل کانینگهام



منبع

البته این روزها بیشتر کتاب های درسی هنوز اینها را دارند. اما در مورد متون آنلاین چطور؟ ما بیشتر مطالعه خود را به صورت آنلاین انجام می دهیم، و به خصوص وقتی صحبت از پست های طولانی تر می شود، فهرست مطالب می تواند بسیار مفید باشد. پس چرا آنها را به پست های آنلاین خود اضافه نمی کنید؟ این به شما امکان می دهد تا انتظارات خوانندگان خود از متن خود را فوراً مدیریت کنید و به آنها بینشی در مورد موضوعاتی که در مورد آن بحث خواهید کرد می دهد.

از بلوک Yoast Table of contents استفاده کنید

ارائه پیشنهادی به گوگل برای توضیحات متا به افزایش دید شما در نتایج جستجو کمک می کند و مطمئن می شوید که افراد مناسب وارد صفحه شما می شوند. بنابراین مطمئن شوید که یک متا توضیحات صادقانه اضافه کنید!

مطمئن شوید که انتظارات کاربران را برآورده می کنید

آیا متوجه شدید که این پست فهرست مطالب دارد؟ ما آن را با استفاده از بلوک Yoast Table of contents اضافه کردیم، که به طور خودکار تمام عناوین (زیر) شما را می گیرد و با آنها فهرستی از مطالب ایجاد می کند.

انتظارات خوانندگان را با بلوک فهرست مطالب Yoast مدیریت کنید
هنگام استفاده از Yoast SEO، می توانید این بلوک فهرست مطالب را در ویرایشگر بلاک پیدا کنید

بیشتر بخوانید: بهبود سرعت سایت: ابزارها و پیشنهادات »

افزونه Yoast SEO به شما امکان می دهد با نشان دادن نمونه ای از پیش نمایش گوگل خود، توضیحات متا خود را بررسی و تغییراتی در آن ایجاد کنید:

می توانید توضیحات متا خود را در پیش نمایش گوگل در Yoast SEO مشاهده و ویرایش کنید

عنوان صفحه شما باید محتوای آن را تنها با چند کلمه خلاصه کند. ما می‌دانیم که این سؤال بسیار است و گاهی اوقات حتی ممکن است احساس کنیم که تقریباً غیرممکن است. اما سعی کنید دیدگاه خواننده خود را در نظر بگیرید: آنها فقط می خواهند بدانند که آیا شما اطلاعات مورد نظر خود را دارید یا خیر. موضوع اصلی صفحه شما چیست و به چه سوالی پاسخ می دهید؟ تعیین این موضوع به شما کمک می‌کند که عنوان صفحه توصیفی عالی داشته باشید که به خوانندگان ایده‌ای از آنچه می‌توانند انتظار داشته باشند، می‌دهد.

البته، شما می توانید به سادگی متن خود را بخوانید و تخمین بزنید که مردم چقدر برای خواندن آن نیاز دارند. با این حال، یک راه سریعتر (و امن تر) وجود دارد. از بلوک تخمینی زمان خواندن در Yoast SEO Premium استفاده کنید!

انتظارات خوانندگان را با استفاده از بلوک زمان خواندن تخمینی Yoast مدیریت کنید
هنگام استفاده از Yoast SEO، می توانید بلوک زمان خواندن تخمینی را در ویرایشگر بلاک پیدا کنید
زمان تخمینی مطالعه: 9 دقایق

دریافت اولین برداشت درست

توضیحات متا قطعه متنی است که عنوان صفحه و URL شما را در نتایج جستجو همراهی می کند، زمانی که موتورهای جستجو صفحه شما را در نتایج نشان می دهند. و بله، توضیحات متا شما باید باعث شود که مردم بخواهند وارد سایت شما شوند. اما صادق بودن در مورد آنچه می توانید به آنها ارائه دهید مهم تر است. شما نمی خواهید افراد فوراً ترک کنند، و می خواهید مطمئن شوید که افراد مناسب در صفحه شما قرار می گیرند. بنابراین مطمئن شوید که توضیحات متا شما جذاب باشد، اما همچنین به مردم توضیح دهد که چه چیزی در صفحه شما پیدا خواهند کرد. مدیریت انتظارات خوانندگان به شما کمک می کند تا افراد مناسبی را که واقعاً می خواهند از سایت شما بازدید کنند، پیدا کنید.

آیا می‌دانستید، شما فقط نیم ثانیه فرصت دارید تا تأثیر اولیه خوبی را در اینترنت ایجاد کنید؟ به همین دلیل بسیار مهم است که انتظارات خوانندگان خود را به محض ورود به صفحه شما برآورده کنید.

برای هدایت خوانندگان به پاراگراف های مناسب، این بلوک فهرست مطالب، پیوندهایی را برای هر عنوان در متن شما ایجاد می کند. افراد فقط می توانند روی این لینک در فهرست مطالب کلیک کرده و به آن قسمت از متن شما بروند. بنابراین می توانید بلافاصله کاربران را به اطلاعات درست هدایت کنید. می‌توانید تنظیم کنید که آیا بلوک فهرست محتویات همه عناوین (فرعی) شما را نشان می‌دهد یا آن را محدود کنید تا در عمق خاصی نمایش داده شود، مثلاً فقط سرفصل‌های H1 و H2.

یک زمان تخمینی برای مطالعه بدهید

Yoast SEO همچنین در مورد معرفی صفحه خود به شما بازخورد می دهد و مطمئن می شود که از موضوع اصلی متن خود در آن استفاده می کنید. این ممکن است کمی ساده به نظر برسد، اما به تجربه می‌توانیم به شما بگوییم که مردم تمایل دارند از عبارت کلیدی تمرکز خود در معرفی یک صفحه استفاده کنند.