برند رهبری اجتماعی چیست؟ [+ How to Become One]


رسانه‌های اجتماعی پر استفاده‌ترین کانال در بین بازاریابان هستند و فضایی در حال تکامل برای برندها، کسب‌وکارها و سازندگان هستند که می‌توانند بخشی از آن باشند.

در نتیجه، برندهای تحت رهبری اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند، زیرا مصرف‌کنندگان انتظار مکالمات مرتبط و مد روز در رسانه‌های اجتماعی را دارند. در این پست، توضیح خواهیم داد که برند تحت رهبری اجتماعی چیست و برای تبدیل شدن به آن چه چیزی لازم است.

اکنون دانلود کنید: ترندهای رسانه های اجتماعی در سال 2022 [Free Report]

نام تجاری تحت رهبری اجتماعی چیست؟

یک برند تحت رهبری اجتماعی از همه چیز در مورد حضور خود در رسانه های اجتماعی، از دارایی گرفته تا لحن، در تمام تلاش های بازاریابی و برندسازی خود استفاده می کند. اساساً توسط نحوه عملکرد آن در کانال های رسانه های اجتماعی هدایت می شود. به عنوان مثال، یک برند با صدای طنز در رسانه های اجتماعی همان صدا را در بیلبوردها حفظ می کند.

پوپیز نمونه‌ای عالی از این موضوع است، مخصوصاً وقتی صحبت از دشمنی ساندویچی‌اش با چیک‌فیل‌ای می‌شود. پوپیز می‌گوید که از نظر طعم و مزه و همچنین به خاطر این واقعیت که در روزهای یکشنبه که Chick-fil-A بسته است باز هستند. در مورد ساعات کاری خود در توییتر شوخی کرد (در زیر نشان داده شده است)،

نمونه برندهای تحت رهبری اجتماعی: پاپیز

منبع تصویر

و همان طنز را در تابلوی جاده بزرگراه حفظ کرد.

نمونه برندهای تحت رهبری اجتماعی: پاپیز

منبع تصویر

برندهای تحت رهبری اجتماعی نیز با مکالمات و روندهای جاری در رسانه های اجتماعی هماهنگ هستند و از آنها در بازاریابی خود استفاده می کنند، مانند استفاده از یک الگوی رفتاری پرطرفدار برای تبلیغ یک محصول.

این برندها همچنین در رسانه های اجتماعی یاد می گیرند که مشتریان از برندها و کسب و کارهایی که دوست دارند چه انتظاراتی دارند. به عنوان مثال، با خرید مشتریان از کانال هایی که استفاده می کنند، محبوبیت تجارت اجتماعی در حال افزایش است. یک برند تحت رهبری اجتماعی این موضوع را تشخیص می دهد و ممکن است یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کند تا دنبال کنندگانش بتوانند از صفحه آن بازدید کنند و بدون خروج از برنامه خرید کنند.

به طور کلی، دو چیز یک نام تجاری تحت رهبری اجتماعی را تشکیل می‌دهند: صدای رسانه اجتماعی آن که به کانال‌های مختلف منتقل می‌شود و استفاده از روندهای جاری و پرهیاهو.

چگونه به یک برند با رهبری اجتماعی تبدیل شویم

اساسی ترین ویژگی یک نام تجاری تحت رهبری اجتماعی، انسجام است.

نام تجاری و پیام‌هایی که استفاده می‌کنید از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما سرچشمه می‌گیرد و در داخل و خارج از رسانه‌های اجتماعی، از زیرنویس‌های اینستاگرام گرفته تا خبرنامه‌های ایمیل گرفته تا ایمیل‌های فیزیکی، ثابت است.

همانطور که در بالا ذکر شد، مارک های تحت رهبری اجتماعی نیز می دانند که در هر لحظه چه چیزی سر و صدا است. می‌دانید که مردم درباره چه چیزی بحث می‌کنند، درباره چه چیزی هیجان‌زده هستند، و چه چیزی باعث کلیک و تعامل می‌شود. شما همچنین به موقع در مکالمات شرکت خواهید کرد، نه هفته‌ها پس از اتمام یک الگوی رفتاری.

خطوط هوایی ساوت وست اخیراً در توئیتی درباره مسافران یک پرواز که به آنها یک یوکلل رایگان داده شده و یک درس در هوا پذیرفته شده اند، توئیت کرده است. افراد در توییتر بلافاصله شروع به صحبت در مورد اینکه چگونه نمی‌خواهند این اتفاق در پروازشان بیفتد، مانند جان استروور، که گفت او این وضعیت را به دادن زرق و برق به فرزندانش تشبیه می کند.

نمونه برندهای تحت رهبری اجتماعی: خطوط هوایی جنوب غربی

منبع تصویر

Amtrak در این گفتگو مورد توجه قرار گرفت و به همه یادآوری کرد که قطارهای آن دارای یک ماشین آرام هستند که همیشه از اختلال در درس یوکلله آزاد است.

نمونه برندهای تحت رهبری اجتماعی: amtrak

منبع تصویر

برندهای تحت رهبری اجتماعی تأثیرات ماندگارتری بر جای می گذارند

برندهای مرتبط با فرهنگی در بین مصرف کنندگان محبوبیت بیشتری دارند و آثار ماندگاری از خود به جا می گذارند، بنابراین یک نام تجاری تحت رهبری اجتماعی شما را برای موفقیت می رساند.

وقتی می‌توانید از موضوعات پرطرفدار استفاده کنید، مکالمه داشته باشید و محتوایی را به اشتراک بگذارید که مصرف‌کنندگان از آن لذت می‌برند، به احتمال زیاد مشتریان علاقه‌مند را جذب می‌کنید، الهام‌بخش خرید می‌شوید و وفاداری به برند را ایجاد می‌کنید.

دعوت به اقدام جدید





منبع