بهینه سازی های پیشرفته سئو روی صفحه – جمعه تخته سفید


نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

به طور معمول، زمانی که سئوکاران به بهینه سازی روی صفحه فکر می کنند، به مکان های اصلی فکر می کنند تا کلمات کلیدی هدف خود را در محتوای خود بگنجانند. اما چگونه می توانید بهینه سازی های درون صفحه خود را به سطح بعدی ببرید و از برخی از آن تاکتیک های اساسی فراتر بروید؟ در قسمت امروز جمعه تخته سفید، کریس لانگ به شما نشان می دهد که چگونه.

تخته سفید که بهینه سازی های پیشرفته سئوی روی صفحه را نشان می دهد

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

سلام، طرفداران Moz. من کریس لانگ با Go Fish Digital هستم و امروز قصد داریم در مورد بهینه سازی های پیشرفته روی صفحه صحبت کنیم. معمولاً در سئو، وقتی به بهینه‌سازی روی صفحه فکر می‌کنیم، معمولاً به مکان‌های اصلی برای گنجاندن کلمات کلیدی مانند عنوان، H1، URL در محتوا فکر می‌کنیم. اما برخی از مردم ممکن است تعجب کنند، چگونه می توانید بهینه سازی های درون صفحه خود را به سطح بعدی ببرید و از برخی از آن تاکتیک های اساسی فراتر بروید؟ بنابراین این چیزی است که من می خواهم امروز پوشش دهم.

موجودیت ها

بنابراین یکی از بهترین راه‌هایی که برای دور شدن از ذهنیت کلمه کلیدی پیدا کردم، در واقع تغییر ذهنیت بیشتر به یک نهاد است. بنابراین، برای مثال، اگر می‌خواهید یک صفحه را برای عبارت «بازنشستگی پیش از موعد» بهینه کنید، به جای استفاده از عبارت «بازنشستگی پیش از موعد» چند بار در صفحه، می‌توانید از ابزارهایی مانند IBM Watson یا Google Natural استفاده کنید. زبان. هر دوی آنها دارای ابزارهای عمومی هستند که می توانید هر سند متنی را که می خواهید اجرا کنید. و اگر آن را از نتیجه ای مانند Investopedia اجرا کنید، ممکن است ببینید که “بازنشستگی زودهنگام” با استراتژی یا موجودیتی مانند ویکی رابین و جو دومینگز، دو نویسنده برتر در مورد “بازنشستگی پیش از موعد” ارائه می شود.

همچنین، هنگامی که به صفحات رقبا نگاهی بیندازید و ذهنیت بیشتری در ذهن دارید، به جای اینکه فقط به این فکر کنید که چند بار از یک کلمه کلیدی در صفحه استفاده می کنند، به طور استراتژیک تری در مورد موضوعات و مضامین رایج فکر می کنید. شما می خواهید در محتوای وب سایت خود یکپارچه شوید.

بخور

یکی دیگر از راه های عالی برای ارتقای بهینه سازی در صفحه خود به سطح بعدی، این مفهوم EAT است – تخصص، اعتبار، و قابل اعتماد. یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود تخصص محتوای سایتتان این است که به سادگی به بیوگرافی نویسنده خود نگاه کنید. بسیاری از سایت ها هنوز این را اشتباه می کنند. و وقتی به زندگی نامه نویسنده نگاه می کنید، همیشه باید به این فکر کنید، هی، کجا می توانم سال ها تجربه، تحصیلات، تجربیات قبلی ام، رهبری فکرم را مستقیماً در زندگی نامه نویسنده خود برجسته کنم تا تخصص شما را برای گوگل و گوگل بهتر برجسته کنم. کاربران

همچنین، موضوع دیگری که دوست دارم با بهینه‌سازی‌های درون صفحه به آن فکر کنم، مفهوم امتیاز کسب اطلاعات است. این یکی از پتنت های مورد علاقه من است که توسط بیل اسلاوسکی تجزیه و تحلیل شده است، جایی که او در مورد این واقعیت صحبت می کند که گوگل به دنبال پاداش دادن به محتوایی است که به نتایج جستجو اضافه می کند و فقط آنچه را که قبلاً در آنجا وجود دارد تکرار نمی کند. بنابراین به این فکر کنید که کجا می‌توانید از تخصص، داده‌ها و بینش منحصربه‌فرد خود استفاده کنید تا از این مفهوم نمرات کسب اطلاعات بهره ببرید.

یکی دیگر از راه‌های عالی برای بهبود EAT محتوای سایت، ذکر منابع است. Wirecutter در انجام این کار فوق العاده است. هر زمان که آنها به یک واقعیت فردی استناد می کنند، در واقع به این موضوع اشاره می کنند که آن واقعیت را از کجا دریافت کرده اند و به منابع خارجی، قابل اعتماد و معتبر پیوند می زنند تا تأیید کنند که آن اطلاعات را از کجا پیدا کرده اند. یکی دیگر از راه‌های عالی برای بهبود قابلیت اعتماد محتوای خود و ارتقای بهینه‌سازی‌های درون صفحه‌تان به سطح بعدی.

خنکی

استراتژی دیگری که به نظر من بسیار و بسیار دست کم گرفته شده است، مفهوم تازگی است. ما در واقع آزمایش‌هایی را در سایت خودمان انجام داده‌ایم، و تقریباً به طور مداوم می‌بینیم که وقتی کارهایی مانند به‌روزرسانی مُهرهای زمانی یا فقط به‌روزرسانی محتوا را انجام می‌دهیم، افزایش قابل توجهی در رتبه‌بندی و دید و ترافیک مشاهده می‌کنیم. و من فکر می‌کنم زمانی که واقعاً شروع به فکر کردن در مورد آن می‌کنید، این از منظرهای چندگانه منطقی است. از نقطه نظر قابلیت اعتماد، اگر گوگل فکر می‌کند که محتوا قدیمی است، برایش سخت است که به درستی اطلاعات در مقاله اعتماد کند. همچنین، از نقطه نظر رقابتی، رقابت برای گوگل از نظر نتایج بلادرنگ بسیار سخت است. به همین دلیل است که کاربران ممکن است به جای گوگل به پلتفرم هایی مانند توییتر بروند. با این حال، در سال‌های اخیر، گوگل تلاش می‌کند تا آدرس‌های اینترنتی از نوع پست وبلاگ را در داستان‌های برتر قرار دهد. فکر می‌کنم آن‌ها سعی دارند ناشران را تشویق کنند تا محتوای خود را در زمان واقعی به‌روزرسانی کنند تا این انتظار را ایجاد کنند که کاربران بتوانند به جای استفاده از توییتر، اطلاعات بلادرنگ را در Google دریافت کنند.

تغییرات رقیب تاریخی

یکی دیگر از راه های عالی برای تفکر در مورد بهینه سازی های درون صفحه، این مفهوم از تغییرات رقیب تاریخی است. اغلب اوقات، وقتی به بهینه‌سازی‌های درون صفحه‌مان فکر می‌کنیم، فقط به این فکر می‌کنیم که رقبا در آن لحظه چه کاری انجام می‌دهند، اما به این موضوع نمی‌گوییم که چگونه بهینه‌سازی‌های درون صفحه خود را تغییر داده‌اند تا به دست بیاورند. تا آن نقطه بنابراین می توانید این نوع تحلیل را برای پرس و جوهای واقعا رقابتی انجام دهید. کاری که من دوست دارم انجام دهم این است که یک رقیب قوی پیدا کنم که واقعاً در رتبه‌بندی در سال‌های اخیر بهبود یافته باشد و سپس آن صفحه را انتخاب کنم و در واقع آن را از طریق Wayback Machine اجرا کنم و ببینم کدام تغییرات در صفحه در طول زمان ایجاد شده‌اند، چه محتوایی دارند. در حال اضافه کردن چه چیزی را حذف می‌کنند و چه چیزی را ثابت نگه می‌دارند؟ و این می تواند به شما کمک کند برجسته ترین تغییراتی که رقبا در صفحه ایجاد کرده اند را بهتر جدا کنید.

یکی دیگر از استراتژی های عالی برای استفاده، استفاده از ابزار مقایسه تفاوت متن است. در واقع می توانید یک نسخه قدیمی از متن را بگیرید و سپس آن را با نسخه فعلی متن مقایسه کنید، آن را از طریق یک ابزار اجرا کنید، و ابزار در واقع تمام تغییراتی که رقبا ایجاد می کنند را برجسته می کند. این باعث می‌شود که پیدا کردن استراتژی‌های درون صفحه‌ای که رقبای شما از آنها استفاده می‌کنند را برای شما بسیار آسان می‌کند.

تقسیم بندی کلمات کلیدی

آخرین جنبه بهینه سازی های پیشرفته روی صفحه که می خواهم در مورد آن صحبت کنم، مفهوم تقسیم بندی کلمات کلیدی است. ما همیشه داده های ترافیک خود را در گوگل آنالیتیکس تقسیم بندی می کنیم، اما داده های کلیدواژه خود را به همان روش تقسیم نمی کنیم. بنابراین با استفاده از ابزارهایی مانند STAT، می‌توانیم هر زمان که نوعی بهینه‌سازی درون صفحه انجام می‌دهیم، بخش‌های کلیدواژه ایجاد کنیم. اگر موجودیت‌ها را به‌روزرسانی کنیم، اگر تازگی را به‌روزرسانی کنیم، اگر EAT را به‌روزرسانی کنیم، می‌توانیم بخش‌های کلمه کلیدی را در همه آن نمونه‌های مختلف ایجاد کنیم. و سپس، با گذشت زمان، می‌توانیم بخش‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم و اندازه‌گیری کنیم که مهم‌ترین آن‌ها چه بوده‌اند. این در واقع اطلاعات بهتری در مورد نوع بهینه‌سازی درون صفحه برای سایت‌های خاص شما به شما می‌دهد.

بنابراین، امیدوارم که مفید بوده باشد. امیدواریم با چند استراتژی بیشتر و راهکارهای مشخص از اینجا خارج شوید. اکنون می توانید بهینه سازی های درون صفحه خود را بهبود بخشیده و آنها را به سطح بعدی ببرید. با تشکر فراوان از طرفداران Moz.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com



منبع