به گفته کارمندان HubSpot چرا HubSpot در سال 2022 بیش از هر زمان دیگری نماینده دارد؟


از ژانویه 2022، HubSpot دارای 5900 کارمند جهانی است.

چنین پایگاه کارمند بزرگی برابر با نیروی کار افرادی با هویت، پیشینه و فرهنگ متفاوت است که برای آنها مهم است.

اکنون دانلود کنید: الگوی کد فرهنگ شرکت رایگان

HubSpot این را تشخیص می دهد و نمی خواهد آنچه که هر کارمند را منحصر به فرد می کند قبل از شروع کار درب منزل بررسی شود. در عوض، از تفاوت‌ها حمایت می‌کند و برای اطمینان از اینکه همه احساس می‌کنند نماینده، امن، خوش‌آمد و می‌توانند خودشان در محل کار باشند، کار می‌کند.

بیایید بحث کنیم که HubSpot چگونه این کار را انجام می دهد.

اطلاعات کلیدی از گزارش DI&B 2022 HubSpot

HubSpot گزارش سالانه DI&B را برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت تعهدات DI&B منتشر می کند. در اینجا برخی از بینش های کلیدی در مورد کارمندان HubSpot از آخرین گزارش آمده است:

  • جمعیت کارکنانی که به عنوان زن یا غیر باینری معرفی می شوند 46.9 درصد است.
  • 13.7٪ از کارمندان را آسیایی، 8.8٪ سیاه پوست یا آفریقایی آمریکایی، 7.5٪ اسپانیایی یا لاتین تبار، 0.1٪ بومی هاوایی یا جزایر اقیانوس آرام، و 0.1٪ سرخپوستان آمریکایی یا بومی آلاسکا می شناسند.
  • 13.3 درصد از کارمندان اعضای جامعه LGBTQ+ هستند.
  • 9.8 درصد کارکنان را افراد دارای معلولیت تشکیل می دهند.
  • 44.9 درصد از کارکنان نسل اول هستند.
  • حفظ کارمندان سیاه‌پوست، بومی و رنگین پوستان در ایالات متحده 2.2 درصد کمتر از نرخ کل حفظ کارمندان HubSpot در ایالات متحده است.

بیایید مرور کنیم که HubSpot چگونه می تواند به این اعداد دست یابد.

1. نمایندگی در رهبری.

نمایندگی در محل کار به نظر می رسد گروه هایی از مردم که از لحاظ تاریخی به حاشیه رانده شده اند، افرادی را مانند خودشان در جامعه کاری خود می بینند، چه در موقعیت های مشابه و چه در پست های سطح بالاتر مانند مدیریت و C-Suite.

در سال 2021، HubSpot شرکتی به رهبری Yamini Rangan، یک زن رنگین پوست شد. علاوه بر این، تیم رهبری اجرایی شرکت (CELT) از چهار زن تشکیل شده است و بیش از 50 درصد از رهبران HubSpot زن هستند.

HubSpotters که هویت مشترک با Yamini و دیگر رهبران HubSpot دارند، خود را در موقعیت‌های بالاتر در محل کار نشان می‌دهند و احساس آشنایی، اجتماع و تعلق را در زندگی روزمره خود ایجاد می‌کنند.

2. گروه های منابع کارکنان فعال (ERGs).

گروه‌های منابع کارمند (ERG) جوامعی هستند که در آن کارکنان می‌توانند به همکاران بپیوندند و با آنها تعامل داشته باشند، در مورد تجربیات خود صحبت کنند و شبکه‌های پشتیبانی را توسعه دهند. People of Color در HubSpot، PoCaH، یک ERG است و هری چیو در شورای رهبری آن است.

چیو، یک متخصص ارشد پذیرش مشتری، می‌گوید: «از نظر نمایندگی در HubSpot، فکر می‌کنم یکی از بزرگترین دلایل این است که ما منابع داخلی زیادی داریم تا به همه احساس خوش‌آمدگویی کنیم… برای خودم، بلافاصله پس از پیوستن، احساس ارتباط کردم. با PoCaH – برنامه‌هایی که اجرا می‌کنند، افرادی که بخشی از ERG هستند، و دقیقاً آنچه که برای آن ایستاده‌اند.»

چیو می گوید که در یک مدرسه کاتولیک ایرلندی عمدتاً سفیدپوست برای کالج تحصیل کرده است. در حالی که او برای ترکیب کردن مشکلی نداشت، هنوز هم خود را با افراد رنگین پوست در سازمان‌های دانشگاهی می‌دید و نقش‌هایی را برای کمک به ایجاد فضاهایی بر عهده گرفت که به همه کمک می‌کرد احساس راحتی کنند.

او می‌گوید: «من متوجه شدم که PoCaH دقیقاً این کار را انجام می‌دهد – مردم را گرد هم می‌آورد، در مورد فرهنگ‌های یکدیگر یاد می‌گیرد، همدلی بیشتری ایجاد می‌کند، و فقط به همه کمک می‌کند ذهن بازتری داشته باشند… همانطور که این گروه به رشد خود ادامه می‌دهد و به تسهیل مشارکت در سازمان ما کمک می‌کند. من متوجه شدم که همه چیز به این واقعیت برمی گردد که HubSpot واقعاً به گنجاندن اهمیت می دهد زیرا خود HubSpotters نیز مانند من به آن اهمیت زیادی می دهند.

3. اولویت بندی سلامت روانی و ایمنی کارکنان.

سلامت روان و ایمنی در HubSpot بسیار مهم است، زیرا هدف این است که همه بهترین عملکرد خود را داشته باشند و همزمان تعادل کار و زندگی را حفظ کنند و فرسودگی شغلی را تجربه نکنند.

HubSpot ابتکارات مختلفی را با این هدف ایجاد کرده است تا به کارکنان کمک کند تا استراحت کنند، سرگرم شوند، و سلامت روانی خود را در اولویت قرار دهند، مانند رویدادهای برنامه‌ریزی فرهنگی، هفته جهانی استراحت، و جمعه‌های بدون جلسات داخلی.

4. فرصت های رشد و پیشرفت شغلی.

HubSpot فرصت های رشد و توسعه شغلی را برای کارمندان به منظور شکوفایی و توسعه مهارت های خود ارائه می دهد. بسیاری از برنامه ها برای جوامعی است که به تجربیات یکسان در سازمان های مختلف دسترسی ندارند.

The Charted Path مخصوص کارمندان سیاه پوست است. در آن، شرکت‌کنندگان در جلسات مربیگری 1:1 با یک مربی شرکت می‌کنند که به مهارت‌سازی و تعریف مسیرهای شغلی کمک می‌کند، و همچنین گفتگوهای گروهی بزرگ‌تری با سایر شرکت‌کنندگان برای بحث و گفتگو و دریافت بازخورد همتایان.

باشا کلمن، نویسنده بهینه‌سازی تاریخی در تیم بلاگ، در این برنامه شرکت کرد و می‌گوید: «برنامه مسیر نمودار به من کمک کرد تا به عنوان یک حرفه‌ای اعتماد به نفس داشته باشم و خود آینده‌ام را در هر مرحله از حرفه‌ام تجسم کنم. من عاشق تمرکز تسهیل کننده بر روی چالش هایی هستم که زنان، به ویژه زنان سیاه پوست، می توانند در محل کار با آن مواجه شوند و فضایی را برای ما فراهم کرده است تا یکدیگر را تشویق کنیم تا به آرزوهای شغلی خود برسیم.”

5. سرمایه گذاری در اهداف اجتماعی فراتر از درهای HubSpot.

HubSpot به تنوع، گنجاندن و تعلق فراتر از صفحه نمایش رایانه های کاری کارکنان اهمیت می دهد. به این ترتیب، متعهد به سرمایه گذاری در اهداف اجتماعی خارج از HubSpot است.

به عنوان مثال، مشارکت آن با دانشگاه هاوارد، یک دانشگاه تاریخی سیاه پوست، و ایجاد مرکز تجارت دیجیتال، که در آن دانشجویان در برنامه‌نویسی آموزشی شرکت می‌کنند، با دانشجویان و اساتید همکاری می‌کنند و مهارت‌های تجاری خود را ارتقا می‌دهند.

HubSpot همچنین متعهد شده است که انتشارات زیست محیطی تاریخی خود را از طریق پروژه های جبران کربن انرژی تجدیدپذیر مانند پروژه حفاظت از ماهی قزل آلا آبی کریک جبران کند، و HubSpot Helps از سازمان های غیرانتفاعی در سراسر جهان پشتیبانی می کند که در آن کارکنان می توانند با سازمان های محلی درگیر شوند و در برنامه های مختلف شرکت کنند.

6. تعهد به پیگیری.

چستر پیرس، یکی از اعضای سابق شورای رهبری PoCaH و سرپرست تیم فعلی در تیم یادگیری و توسعه، می‌گوید که تعهد HubSpot به DI&B از طریق پیگیری تأثیر می‌گذارد. یا پیاده روی پیاده روی

او می‌گوید: «HubSpot روی پیاده‌روی تمرکز کرده است. از ایجاد و ایجاد گروه‌های منابع کارمند مانند BlackHub و PoCaH تا ایجاد یادگیری پیرامون درک محیط فرهنگی که همه ما را احاطه کرده است. ما برنامه اقدام Black Lives Matter را دنبال کرده ایم و بر جذب استعدادهای مختلف تمرکز کرده ایم.

او می‌گوید که تعهد به این برنامه‌ها به HubSpotters کمک می‌کند تا خود را در جامعه اطرافشان، در رهبری اعضای تیم خود، به‌عنوان نماینده واقعی ببینند، که به مردم کمک می‌کند تا تمام خود را به کار بیاورند.

به شما

تعهد HubSpot به تنوع، شمول، و تعلق مستقیماً به نیروی کار متنوع آن کمک می‌کند، زیرا صرفاً کارمندان را مستقل از شغلشان همانگونه که هستند تشخیص می‌دهد.

با این حال، فقط به همین پایان نمی‌رسد – و نباید – و پیرس نیز موافق است – «پیشرفتی که ما داشته‌ایم شروع است. HubSpot فقط بر استخدام استعدادهای متنوع متمرکز نیست، سازمان بر هدایت موفقیت استعدادهای متنوع در سطح جهانی متمرکز است. این به معنای گفتگوهای بیشتر، توسعه رهبران و ادامه دادن فرصت‌هایی برای رشد برای همه HubSpotters است.»

الگوی فرهنگ شرکت



منبع