تشخیص کپی بودن محتوا و معرفی 5 ابزار آنلاین در سال 2022

این تنها یکی از دلایلی است که محتوای تکراری برای سئو سایت مضر است. محتوای تکراری حذف شده از سایت های دیگر می تواند باعث این امر و حتی اطلاعاتی شود که در چندین URL در یک دامنه ذخیره می شوند. آن ها طیف وسیعی از ابزارهای سئو و ابزارهای بازاریابی محلی را دارند که به صورت رایگان در وب سایت خود ارائه می دهند. سعی کنید از استفاده از محتوای تکراری در سایت خود اجتناب کنید. به یاد داشته باشید، سرقت ادبی بسیار بدتر از استفاده ی مجدد از محتوای یک وب سایت دیگر است. این نرم افزار به عنوان بهترین نرم افزار سرقت ادبی در سطح جهانی رتبه بندی شده است و بخشی از گروه Indigo Stream Technologies است. این توسط شرکتی به نام Turnitin توسعه یافته است که یک شرکت بررسی سرقت ادبی بسیار مورد توجه برای محققان، دانشگاهیان و مؤسسات آموزشی در سراسر جهان است. این ابزار همچنین محتوای سرقت شده را در سراسر وب و خیلی چیزهای دیگر را بررسی می کند. اگر صادق باشیم، محتوای تکراری در چندین سایت معمولاً شامل سرقت داده است.

اگر محتوای کپی شده یا محتوای تکراری در وب سایت خود داشته باشید، علاوه بر واکنشی که احتمالاً از گوگل دریافت خواهید کرد، تصویری غیرحرفه ای یا غیراخلاقی از شرکت شما در اذهان کاربران باقی می ماند. آیا می توانم دو وب سایت با محتوای یکسان داشته باشم؟ اطمینان حاصل کنید که عناوین و توضیحات صفحه شما با آنچه در یک صفحه وب وجود دارد مطابقت دارد. صرف نظر از اینکه چه کسی محتوا را تولید کرده است، احتمال زیادی وجود دارد که محتوای کپی برای نتایج جستجو انتخاب نشود. کپی بودن محتوا نه تنها شامل کلمات نوشتاری می شود، بلکه در مورد سایر اشکال رسانه مانند محتوای تصویری و ویدیویی نیز وجود دارد. هر دو نوع از یان محتوای تکراری می توانند تأثیر منفی بر سئوی وب سایت داشته باشند و در حالی که تشخیص کپی بودن محتوا و رفع آن نسبتاً آسان است، افراد زیادی هستند که از تأثیر محتوای تکراری آگاه نیستند. گوگل در واقع الگوریتم هایی را برای جلوگیری از تأثیر محتوای تکراری بر وب مسترها طراحی کرده است. اما گوگل آن را به عنوان محتوای تکراری در نظر خواهد گرفت و تأثیر منفی خواهد داشت. اگر محتوای خود را در چندین صفحه کپی می کنید، در نهایت گوگل را مجبور می کند تا صفحات خاصی را در SERP قرار دهد و سایرین را کنار بگذارد.

اگر می خواهید فقط یک وب سایت را برای محتوای تکراری بررسی کنید، این بهترین سرویس برای استفاده نیست. باز هم می گوییم که به خاطر داشته باشید که محتوای تکراری، فقط به محتوایی اطلاق نمی شود که از سایت های دیگر برداشته اید؛ بلکه اگر یک محتوا در سایت خودتان نیز با چندین URL قرار داشته باشد نیز تکراری محسوب می شود. اگر محتوایی کپی تشخیص داده شد، یک اعلان فوری با جزئیات مرتبط دریافت مجله خبری learn-seo خواهید کرد. اگر محتوا در هر مکانی در اینترنت بیش از یک بار ظاهر شود، به عنوان محتوای تکراری طبقه بندی می شود. هر محتوای تکراری به عنوان اولویت علامت گذاری می شود و به راحتی می توانید با استفاده از این ابزار، مکان محتوای تکراری را در سایت خود به سرعت پیدا کنید. استفاده از Plagspotter ساده است و هم نسخه پولی و هم رایگان ارائه می دهند. شما باید از یکی از خدمات MOZ با هزینه پرداختی استفاده کنید تا از ویژگی بررسی محتوای تکراری داخلی آن ها استفاده کنید. Moz به عنوان یک ابزار سئو با قابلیت پرداخت، در درجه ی اول در نظر گرفته می شود. با این حال، محتوای یکسان را فیلتر می کند، که همان تاثیر جریمه را دارد: از دست دادن رتبه برای صفحات وب شما .

هر دوی این موارد منجر به محتوای نازک، نرخ پرش بالا و در نهایت از دست دادن موقعیت در SERP ها می شود. محتوای نازک، محتوایی است که ارزشی را به بازدیدکننده ارائه نمی دهد. به طور رسمی، گوگل برای محتوای تکراری جریمه ای در نظر نمی گیرد. گوگل سعی می کند منبع اصلی محتوا را مشخص کند و آن را نمایش دهد. این الگوریتم های گوگل نسخه های مختلف را در یک خوشه گروه بندی می کنند. علاوه بر این، اطلاعات دیگری مانند زمان بارگذاری هر صفحه، تعداد کلمات موجود در هر صفحه، لینک های شکسته، تغییر مسیرها و موارد دیگر را نیز به شما می گوید. راه حل آسان این است که محتوا را در صفحات بعدی تغییر دهید، بنابراین تمامی صفحات شما خاص است و به عنوان صفحه ی اصلی برچسب گذاری می شود. این محتوا چه تاثیر منفی در سئو سایت دارد؟ Siteliner محتوای تکراری را در یک سایت بررسی می کند و به شما می گوید دقیقاً چه متنی در چه صفحه ای تکرار شده است. سعی کنید مطمئن شوید که اطلاعاتی را ارائه می دهید که به مشتریان یا مشتریان بالقوه شما مرتبط است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجله خبری learn-seo بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.