چه در حال راه اندازی کسب و کار جدید حکاکی خود باشید و چه در حال تازه سازی کسب و کار فعلی خود، به برخی از تکنیک های بازاریابی آنلاین برای کمک به ترویج آن نیاز دارید. اگر ندانید در حال انجام چه کاری هستید، بازاریابی آنلاین میتواند تا حدودی از دست رفته باشد و کمک و مشاوره از یک بازاریاب حرفهای بسیار سودمند خواهد بود.
اگرچه در ابتدا ممکن است فکر کنید که می توانید پول خود را پس انداز کنید و همه این کارها را خودتان انجام دهید، اما پس از مدت کوتاهی متوجه خواهید شد که خیلی زیاد خرج کرده اید و هیچ نتیجه ای کم دیده اید. به طور خلاصه، این متخصصان ارزش وزن خود را در طلا دارند، زیرا می توانند نتایج خوبی به دست آورند که باعث بهبود واقعی در علاقه و فروش شما می شود.
1. استفاده کامل از سئو
البته یکی از اولین نکات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شماست. سئو است چگونه موتورهای جستجو مانند گوگل وب سایت شما را پیدا کرده و رتبه بندی می کنند. شما از تکنیک های بهینه سازی استفاده می کنید تا اطمینان حاصل کنید که در صفحات نتایج جستجو تا جایی که می توانید رتبه بالایی دارید.
از پیمایش خود، احتمالاً متوجه می شوید که چقدر بعید است که هر مرورگری در هنگام جستجوی چیزی به صفحه اول نتایج نگاه کند، به همین دلیل است که ورود به آن صفحه اول بسیار مهم است.
اگر از نظر عبارات جستجوی مرتبط با شرکت خود رتبه بالایی ندارید، به سادگی توسط مشتریان بالقوه دیده نخواهید شد.
حتی مشتریان فعلی ممکن است فراموش کنند که شما وجود دارید یا توسط یک شرکت رقیب وسوسه شوند، اگر فوراً به آن مراجعه نکنید. اطمینان از اینکه الگوریتم های جستجو به نفع وب سایت شما هستند به این معنی است که آن را برای کاربران قابل استفاده، کاربردی و جذاب کنید – کاری که به هر حال باید به دنبال انجام آن باشید.
ابزارهای آنلاین مختلفی برای مشاهده امتیاز وب سایت شما برای کلمات کلیدی خاص و راه های بسیاری وجود دارد که می توانید رتبه خود را بهبود ببخشید. اگرچه میتوانید خودتان این حوزه مهم بازاریابی خود را حل کنید، اما اگر دانش کافی ندارید یا دانش کمی ندارید، آن را به یک آژانس سئو معتبر و معتبر بسپارید.
یک متخصص سئو با جدیدترین تکنیکها بهروز است (روشهایی که حتی یک سال پیش درست بودند، ممکن است اکنون جریمه شوند)، و این کار تمام وقت اوست – فکر اینکه بتوانید در طول یک سال اینجا و آنجا کمی انجام دهید خوب نیست. کافی.
این به این دلیل است که آنها روز به روز با بسیاری از مشاغل مختلف در این زمینه مهم سروکار دارند. آنها قادر خواهند بود اقدامات مورد نیاز را با سرعتی بسیار سریعتر و سودمندتر انجام دهند.
2. در بسترهای رسانه های اجتماعی داستان بگویید
ممکن است از توجهی که داستان سرایی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شما می دهد شگفت زده شوید، به خصوص اگر عملکرد خوبی داشته باشید. همچنین این یک راه عالی برای تولید محتوای جدید است که با مشتریان یا مشتریان بالقوه شما ارتباط برقرار می کند.
البته داستان ها همیشه می فروشند. تولید محتوای جدید از چند جهت به نفع شرکت شماست. اما، مهمتر از آن، نشان می دهد که شما یک تجارت زنده هستید – درگیر و در تعامل با دنیای اطراف خود هستید، نه فقط تولید اقلام و نیاز به توجه. این باعث ایجاد اعتماد بیشتر در اطراف شرکت شما می شود و (مخصوصاً اگر شرکت کوچکی هستید) امکان ایجاد یک رابطه انسانی را فراهم می کند که باعث وفاداری و تکرار عرف می شود.
البته موضوع اصلی داستان شما خدمات حکاکی و محصولاتی است که ارائه می کنید و اینکه چگونه می توانید آنها را برای مشتریان خود شخصی سازی کنید.
به عنوان مثال، ممکن است داستانی در مورد هیجان و لذتی که یکی از بستگان مشتری یک آیتم شیشه ای با یک پیام شخصی بر روی آن حک شده دریافت کرد، بگویید. این می تواند تولید محتوای مشتری باشد و به گفتگوی دوطرفه مشتریان کمک کند. با این حال، شما همچنین فرصتی خارقالعاده دارید تا داستان خود را بگویید – چرا شرکت خود را راهاندازی کردید، مشکلاتی که با آنها روبرو شدهاید و هیجانی که وقتی متخصص خود را دریافت کردید. دستگاه حکاکی روی شیشه. این نه تنها داستان شما را به یاد ماندنی می کند، بلکه با تداعی، حافظه را به نام تجاری و محصول شما متصل می کند.
هر کاری که می توانید انجام دهید تا افرادی را که در پشت صحنه برای ایجاد، تزئین و ارائه محصولات خود کار می کنند انجام دهید، چهره انسانی بیشتری در کسب و کار خود خواهید داشت و شخصیت خود را برای دیدن همه آنلاین به نمایش می گذارید. رباتهای جستجو به این کار پاداش میدهند و تعاملات اجتماعی را که مشتریان از کسبوکارشان میخواهند منعکس میکنند.
3. کمپین PPC خود را شروع یا تجدید نظر کنید
ممکن است بخواهید راه اندازی مجدد یا تجدید نظر کنید پرداخت برای هر کلیک (PPC) پویش. آژانس سئوی شما مطمئناً می تواند در این زمینه به شما کمک کند. استفاده از کلمه کلیدی اشتباه یا کلمه کلیدی که به اندازه کافی متمرکز نیست می تواند افرادی را که به خدمات شما علاقه مند نیستند به وب سایت شما هدایت کند. از آنجایی که شما هزینه کلیک را پرداخت خواهید کرد، صرف نظر از اینکه آن افراد چقدر علاقه مند هستند، برای شما هزینه خواهد داشت و هیچ بازگشتی از آن نخواهید داشت.
در حالی که اگر کلمات کلیدی متمرکزتری داشته باشید، متوجه خواهید شد که تبلیغات شما به افرادی که فعالانه به دنبال حکاکی روی شیشه هستند، نسبت به افرادی که اینطور نیستند نشان داده می شود. جذب افراد علاقه مند بیشتر به وب سایت شما منجر به فروش بیشتر برای هزینه اولیه شما می شود.
در بسیاری از مواقع، مردم از یک ایده بازاریابی صرف نظر می کنند زیرا “برای آنها کارساز نبود.” در واقعیت، بسیار رایج تر است که این مفهوم کار می کند، اما ضعیف اجرا شده است. شما باید مخاطبی را که تبلیغ شما به آن میرسد و هر گونه اختلاف بین آنها و بازار هدفتان را بهطور کامل بررسی کنید – این دو گروه باید تا حد امکان نزدیک به هم باشند. زمانی از سال را در نظر بگیرید که کمپین شما به صورت زنده اجرا می شود – آیا یک کمپین همیشه سبز مناسب در تمام طول سال خواهید داشت یا می خواهید یک تعطیلات یا مفهوم زندگی خاص را هدف قرار دهید؟ این همه مهم است و باید از قبل با دقت کار شود.
افکار نهایی
اگر محصولات و خدمات خود را به رسمیت نشناسید، سرمایه گذاری بر روی تجهیزات حکاکی با کیفیت بالا فایده ای ندارد. کسب درآمد از دستگاه شما کار سخت زیادی را برای تبلیغ آنلاین می طلبد. انتخاب این که حرفه ای ها از این موضوع برای شما مراقبت کنند منطقی است و شما را قادر می سازد تا بر ارائه کیفیت و مراقبت مشتریان خود تمرکز کنید.