رفع سئو روزانه: نظارت بر بازارهای محلی

اکنون که ابزارهای لازم برای شروع نظارت بر بازارهای محلی را دارید، وقت آن است که به آنجا بروید و خودتان آن را امتحان کنید! برای دریافت منابع و کمک بیشتر، حتماً مرکز راهنمای Moz و پایگاه دانش STAT را بررسی کنید. و مراقب نسخه بعدی ما از اصلاح SEO روزانه باشید.



منبع

اولین قدم در نظارت بر عملکرد بازار محلی، ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی به صورت محلی است. در Moz Pro می‌توانید رتبه‌بندی‌های مبتنی بر بازار را با نام شهر یا کد پستی دنبال کنید.

در این نسخه از رفع سئوی روزانه، به این خواهیم پرداخت که چگونه مجموعه ابزارهای Moz می تواند به شما در نظارت بر عملکرد سایت خود در بازارهای محلی کمک کند.

ردیابی رتبه بندی های مبتنی بر بازار

در این ویدئو، Emilie نحوه استفاده از ابزار Analyze a Keyword را در کمپین‌های Moz Pro برای مشاهده SERP فعلی و محلی برای کلمات کلیدی ردیابی شده‌تان نشان می‌دهد. این ابزار 50 نتیجه ارگانیک برتر را برای کلمات کلیدی ردیابی شده محلی شما به همراه Domain Authority، Page Authority و Page Optimization امتیاز برای تجزیه و تحلیل بیشتر به شما نشان می دهد.

بخش بندی کلمات کلیدی بر اساس بازار

در این ویدیو، آرین نحوه مشاهده رتبه بندی رقبا در سطح محلی در کمپین Moz Pro شما را شرح می دهد.

STAT: دسترسی به گزارش بسته محلی

همانطور که لیدیا اینفانت اخیراً در نسخه تجزیه و تحلیل شکاف SEO خود در وایت برد جمعه اشاره کرد، “رتبه بندی در گوگل رتبه بندی در خلاء نیست. رتبه بندی از رقبای شما پیشی گرفته است.» بنابراین منطقی است که ردیابی رتبه بندی رقبای شما در سطح محلی بخش مهمی از هر استراتژی در مورد نظارت بر بازارهای محلی است. اما چگونه این کار را با ابزار Moz انجام می دهید؟

در این ویدئو، Emilie به شما نشان می‌دهد که چگونه ابزار STAT می‌تواند در نظارت بر عملکرد بسته‌های محلی مفید باشد. او به شما نشان می دهد که چگونه یک گزارش بسته محلی را درست در داخل ابزار تنظیم کنید.

هنگام نظارت فعال بر عملکرد یک سایت در نتایج جستجو، مشاهده خود SERP می تواند مفید باشد تا ببینید چه تعداد از صفحات شما رتبه بندی می شوند، در کجا رتبه بندی می شوند و چگونه این کار با عملکرد رقبای شما مقایسه می شود.

در این ویدیو، Emilie از دو راه برای اضافه کردن کلمات کلیدی ردیابی شده محلی به کمپین Moz Pro خود استفاده می کند.

پیش نمایش SERP های محلی شده

بسته‌های محلی ویژگی‌های SERP محلی هستند که حداکثر ۳ کسب‌وکار محلی را نشان می‌دهند. آنها فوق العاده رقابتی هستند و جزء حیاتی هر استراتژی سئو محلی هستند. بنابراین چگونه می توانید مراقب نحوه نمایش کسب و کار خود در یک بسته محلی باشید؟

در این ویدئو، Emilie به شما نشان می‌دهد که چگونه داده‌های کلمه کلیدی خود را بر اساس بازار در Moz Pro به همراه نحوه مقایسه عملکرد بر اساس بازار، کنار هم، برچسب‌گذاری و تقسیم‌بندی کنید.

پیگیری رقبا

اکنون شما کلمات کلیدی را به صورت محلی ردیابی می کنید و می دانید چگونه SERP فعلی را مشاهده کنید، اما اگر بخواهید نمایان بودن جستجو و رتبه بندی را برای چندین بازار مشاهده و مقایسه کنید، چه؟ یا اگر بازارهایی دارید که شامل چندین شهر یا کد پستی است، چه؟ به عنوان مثال، فرض کنید چندین فروشگاه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو باز کرده اید و می خواهید عملکرد سایت شما در آن منطقه را ببینید. چندین شهر و کد پستی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو وجود دارد. چگونه می توان بر عملکرد در این بازار نظارت کرد و آن را با سایر بازارها مقایسه کرد؟

تقریباً هر جستجویی که از طریق Google انجام می دهیم درجاتی از محلی سازی را شامل می شود. بنابراین، چگونه می‌توانیم عملکرد سایت خود را در بازارهای محلی زیر نظر داشته باشیم تا مطمئن شویم که همچنان در جستجوهای مربوطه ظاهر می‌شویم؟