رفع سئو روزانه: کاوش در جستجوی زیرپوشه با Moz Pro



یک زیر پوشه که به عنوان زیر شاخه نیز شناخته می شود، راهی برای سازماندهی صفحات وب سایت شما است. آنها را می توان به عنوان راهی برای تقسیم اطلاعات یا محصولات بسته به کسب و کار شما در نظر گرفت. در یک زیرپوشه، می‌توان زیرپوشه‌های بیشتری مانند عروسک‌های تودرتو در داخل هم انباشته شود! زیر پوشه ها می توانند برای وب سایت شما و سئو عالی باشند. داشتن صفحات فرود واضح برای زیرپوشه های شما هم برای جستجوگر و هم برای خزنده مهم است. آنها همچنین راه دیگری برای به دست آوردن بک لینک های بیشتر هستند که به اعتبار دامنه بیشتر کمک می کنند. یک زیرپوشه می تواند یک وبلاگ، یک دسته محصول، یک فروشگاه Etsy و موارد دیگر باشد!

شاید به فکر انجام تحقیقات کلمات کلیدی یا تحقیقات رقابتی برای زیرپوشه خود نبوده باشید، اما ممکن است اکنون زمان بررسی آن باشد. این خبر خوب است – می توانید با Moz Pro تحقیق زیرپوشه انجام دهید! ویدیوهای زیر را دنبال کنید تا بفهمید چگونه با ابزارهای Moz Pro از تحقیق در مورد زیرپوشه خود بیشترین بهره را ببرید.

چرا باید تحقیق زیرپوشه انجام دهید؟

روش های مختلفی برای استفاده از زیرپوشه ها در وب سایت شما وجود دارد. همه چیز را در مورد اینکه چرا تحقیق زیرپوشه برای تجارت شما مهم است بیاموزید.

جستجوی زیرپوشه با Keyword Explorer

فرصت های کلمات کلیدی را با ابزار Moz ‘Explore by Site’ کاوش کنید. با استفاده از این ابزار بر اساس زیرپوشه جستجو کنید تا تعداد کلمات کلیدی را که برای آنها رتبه می‌دهید، و کلیدواژه‌های برتر رتبه‌بندی شده را کشف کنید، همراه با معیارهای کلیدواژه که به شما کمک می‌کند بفهمید که باید روی کدام کلمات کلیدی تمرکز کنید.

جستجوی زیرپوشه با رقیب واقعی

می توانید از ابزار “رقیب واقعی” در مجموعه تحقیقات رقابتی Moz Pro استفاده کنید تا بفهمید رقبای شما برای زیرپوشه شما چه کسانی هستند. ببینید 25 رقیب برتر شما چه کسانی هستند، برخی ممکن است قبلاً درباره آنها بدانید و برخی ممکن است ندانید. معیارهای بیشتری را بررسی کنید تا متوجه شوید به کدام رقبا باید توجه بیشتری داشته باشید.

جستجوی زیرپوشه با شکاف کلمات کلیدی

با ابزار Moz ‘Keyword Gap’ کمی عمیق تر حفاری کنید. زیرپوشه خود و رقبای قبلی را که قبلاً کشف کرده اید وارد کنید تا کلمات کلیدی را که با آنها به اشتراک می گذارید کشف کنید. شما می توانید به دنبال کلمات کلیدی خاصی باشید که باید برای بهبود رتبه خود کار کنید، و محتوای رقیب برتر را کشف کنید تا ایده های بیشتری برای محتوای تحقیقاتی خود در زمینه زیرپوشه به شما ارائه دهد.



منبع