رپورتاژ آگهی چیست؟ صفرتا صد رپورتاژ آگهی و راهنمای خرید آن ویرگول-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

البته به این نکته توجه داشته باشید که مجبور نیستید رپورتاژ آگهی را به صورت یک مقاله علمی بنویسید بلکه می‌تواند به صورت یک کوییز، ویدیو یا فهرست به همراه «فراخوان برای اقدام» (Call to Action | CTA) باشد. شخصی که می‌خواهد رپورتاژ آگهی سفارش دهد اول از هر چیز به کیفیت سایت توجه می‌کند. به همین علت افراد معمولا قدرت دامنه و قدرت صفحه وب‌سایت‌های مختلف را با هم مقایسه می‌کنند تا سایت مناسبی را برای نمایش انتخاب کنند. تعرفه رپورتاژ در سایت‌های ایرانی از 200 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان بسته به سایت، متفاوت است. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های دیگر توسط خود شما برای گرفتن بک لینک انجام می‌شود.

مقدماتی برای نوشتن رپورتاژ آگهی

بسیاری از کاربران اینترنت به کمک نرم‌افزارهای مختلف یا حتی به صورت انتخابی، از نمایش تبلیغات در صفحات مورد مطالعه خود جلوگیری می‌کنند. هرقدر مخاطب با اینترنت و تکنولوژی، ارتباط بیشتری داشته باشد، احتمال مشاهده تبلیغات توسط او کمتر خواهد بود. رپورتاژ آگهی برتری بیشتری نسبت به این نوع از تبلیغات دارد چراکه در ظاهر نوعی تبلیغ به شمار نمی‌آید و به همین دلیل، توسط کاربران یا نرم‌افزارها متوقف نمی‌شوند.

مثلاً ممکن است رپورتاژ شما را در یک وب‌سایت یا مجله تخصصی صرفاً ۱۰۰۰ خواننده ببینند، با این حال نیمی از آن‌ها مشتری بالقوه‌ی شما باشند. اما همان رپورتاژ در یک سایت خبری دیگر ۵۰۰۰ بار خوانده شود، اما مشتریان بالقوه‌ی شما کمتر از ۱۰٪ مخاطبان آن سایت خبری را به خود اختصاص می‌دهند. این در حالی است که احتمال دارد به علت پربازدید بودن و گستردگی مخاطبان، هزینه خرید رپورتاژ آگهی هم برای شما بیشتر شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطب است که با استفاده از آن یک تیر و دونشان می‌دهید.

وفاداری به عنوان مطلب

این روش تبلیغاتی بسیار در چند سال اخیر مورد استقبال مردم بوده است و مزیت‌های بسیار دارد که ما در اینجا برای شما چند تا از مهم‌ترین‌ها را برایتان شرح می‌دهیم. مجموعه گسترده و متنوعی از فایلهای صوتی رایگان در رادیو متمم ارائه شده که می‌توانید هر یک از آنها را دانلود کرده و گوش دهید. پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد،با خرید اعتبار به کاربر ویژه تبدیل شوید. شما می‌توانید بدون پرداخت پول در متمم به عنوان کاربر آزاد عضو شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی درباره متمم مراجعه کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟ صفرتا صد رپورتاژ آگهی و راهنمای خرید آن ویرگول-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

به طور مثال، برخی از کسب‌وکارهای اینترنتی هستند هر روز یک رپورتاژ انتشار می‌دهند و برخی از آنها هر هفته یکبار. هر چقدر تعداد رپورتاژها بیشتر باشد، به همان اندازه ترافیک سایت بیشتر می‌شود و این امر به موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی کمک می‌کند. یکی دیگر از مواردی که با استفاده از تولید محتوای رپورتاژ مناسب بدست می‌آید ثبت برند در ذهن مشتریان یا همان برندینگ است. سایت‌های خبری بازدیدکنندگان بسیار بالایی دارند و روزانه افراد بسیار زیادی از این سایت‌ها دیدن می‌کنند.

اما بک لینک‌های طبیعی توسط سایت‌های دیگر و به صورت اختیاری رپورتاژ پی بی ان گلد لینک (خانه) داده می‌شوند. علاوه بر این بک لینک می‌تواند در همه صفحه‌های یک سایت و تنها با یک کلمه کلیدی قرار بگیرد؛ ولی رپرتاژ تنها در یک صفحه از سایت، همراه با چند کلمه کلیدی و 3-5 لینک خارجی منتشر می‌شود. وقتی شما یک مغازه را به دوستتان معرفی می‌کنید، دوستتان متوجه می‌شود که فروشگاه مورد نظر اعتبار دارد. گوگل هم به همین صورت با دیدن بک‌لینک‌هایی که گرفته‌اید، متوجه اعتبار صفحات سایتتان می‌شود و رتبه بهتری برای کلمات کلیدی که لینک‌ آن‌ها را در رپورتاژ آگهی قرار داده‌اید، در نظر می‌گیرد. وقتی رپورتاژ آگهی را در سایت‌های پرمخاطب منتشر می‌کنید، مسلما تعداد زیادی از کاربران اینترنت با شما آشنا می‌شوند.

علاوه بر آن، اگر این رپرتاژ از سوی یک برند معتبر منتشر شود و در نهایت مخاطبان سایت از محصول یا خدمت معرفی شده در رپرتاژ رضایت داشته باشند، به اعتبار و محبوبیت سایت منتشر کننده رپرتاژ نیز افزوده می‌شود. شما هم اگر با ریپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید، به احتمال زیاد می‌دانید که انتشار این گونه رپورتاژها با هزینه همراه است. همان‌طور که گفته شد، سایت‌هایی که به عنوان مرجع انتشار رپرتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرند، سایت‌های مشهور و معتبر و پربازدید هستند که بازدیدکنندگان زیادی از صفحات آن‌ها بازدید می‌کنند. نخ کلیک این سایت‌ها بسیار بالاست و به دلیل داشتن مخاطبان زیاد، هزینه قابل توجهی در ازای انتشار محتوای تبلیغاتی سایر برندها دریافت می‌کنند.

  • نخ کلیک این سایت‌ها بسیار بالاست و به دلیل داشتن مخاطبان زیاد، هزینه قابل توجهی در ازای انتشار محتوای تبلیغاتی سایر برندها دریافت می‌کنند.
  • پس رپرتاژ آگهی بیشتر از اینکه تبلیغات باشد، بازاریابی محسوب می‌شود.
  • شما برای درک اعتبار و شهرت یک سایت می‌بایست به دامین اتوریتی آن سایت توجه داشته باشید.دامین اتوریتی معیاری می‌باشد که توسط سایت MOZ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  • یکی از راه‌های بهبود کیفیت و ارزش سایت از نظر ربات‌های گوگل، خرید رپورتاژ آگهی است.
  • البته در برخی موارد نمی‌توان به طور مستقیم از این داده‌ها بهره گرفت اما دانستن نحوه عملکرد آن‌ها می‌تواند روش مناسبی برای رصد اثربخشی رپورتاژ اگهی به شمار رود.
  • رپورتاژ آگهی هیچوقت از سایت میزبان پاک نمی گردد حداقل در 99 درصد سایت ها به این صورت می باشد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید بازده باورنکردنی را شاهد خواهید بود.

در مقابل، سئوی خارجی مجموعه کارهایی است که در بیرون از سایت خود انجام می‌دهید و یکی از مهم‌ترین این کارها دریافت بک لینک است. به این معنا که کاری کنید که سایت‌های معتبر به مطالب سایت شما لینک دهند. چون رپورتاژ متنی در سایت‌های پربازدید یکی از رایج‌ترین انواع رپورتاژ است،‌ لازم است در این‌جا به یک دغدغه‌ی بسیار مهم بپردازیم و چند جمله درباره‌ی تاثیر رپورتاژ آگهی روی سئو حرف بزنیم. تقریبا همه کسب و کارها می‌توانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند، ولی این موضوع مستلزم این است که بتوانید یک رپورتاژ حرفه‌ای، استاندارد و جذاب تهیه کنید و داخل آن حرفی برای گفتن داشته باشید. در رپورتاژ هم مانند یک مقاله یا خبر باید از المان‌های تصویری به ویژه عکس‌های جذاب و مرتبط با موضوع رپورتاژ و کسب و کار خودتان استفاده کنید.

این چند موردی که نام برده شد همه‌ی بخش ‎های زندگی انسان به گونه ‌ای شامل شده است. که در پایان مقاله قرار دارد مشتری را به صورت مستقیم به سوی شما هدایت می کند. بیش از آنکه در تبلیغات سرمایه ‌گذاری کرده باشد، در روابط عمومی سرمایه‌گذاری نموده بود. وقتی مردم خود را به‌ عنوان بخشی از داستان نوشته شده ببینند، اطلاعات و ویژگی‌های گفته شده در متن را به مدت طولانی‌تری به ‌یاد می‌آورند.

تهیه رپورتاژ آگهی ویژه در تهران