[Pro tip: Keep it actionable and be sure to include 3-5 key learning outcomes the audience will come away with from your session in the pitch.]
در MozCon، ما یک کمیته انتخاب سخنران داریم که تمرینکنندگان را در بالای حوزه حرفهای خود با یک بازی گفتاری ضعیف شناسایی میکند. اما این نقاط فقط با دعوت هستند، و ما می دانیم که جامعه با جواهرات پنهان آماده به اشتراک گذاشتن تحقیقات پیشگامانه، نکات داغ و تست های سئو است که نتایج را به همراه دارد.
کمک به عنوان و توضیحات ارائه شما
ما دو جایگاه 15 دقیقه ای برای سخنرانان انجمن در سراسر کنفرانس خود برای درخشش چهره های تازه در صحنه بزرگ رزرو کرده ایم. ما هر کسی را در جامعه سئو تشویق میکنیم که بهترین و هیجانانگیزترین ایدههای ارائه خود را برای فرصتی برای انتخاب به عنوان سخنران انجمن در MozCon ارائه دهند. این جلسات نه تنها با استقبال فوقالعادهای از سوی شرکتکنندگان ما مواجه میشوند، بلکه روشی فوقالعاده برای به راه انداختن پای شما در مورد مدار سخنرانی SEO هستند.
اگر طرح شما انتخاب شده است، تیم MozCon اینجاست تا در این راه از شما حمایت کند. هدف ما این است که مطمئن شویم این بهترین سخنرانی شما تا به امروز است، خواه اولین باری باشد که زیر آن چراغهای روشن صحنه هستید یا یک سخنران کارکشته هستید که در مقابل جمعیت زیادی احساس میکنید کاملاً در خانه هستید. ما به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ میدهیم و با شما همکاری میکنیم تا سخنرانیای را ارائه کنیم که به آن افتخار کنید. در اینجا فقط چند روش وجود دارد که ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم:
-
هیچ زمینی از قبل ارزیابی نمی شود، پس لطفاً نپرسید 🙂
-
سفر و اقامت در طول MozCon
در دسترس بودن برای گوش دادن به صحبت هایتان تمرین کنید
-
بررسی دک نهایی شما
-
یک بلیط رایگان به MozCon (اگر قبلاً بلیط خود را خریداری کرده باشید، می توانیم بازپرداخت یا انتقال را صادر کنیم)
-
به طرح ایده خود علاقه دارید؟ برای هر چیزی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید:
نحوه ارسال
اصلاح موضوع
-
در مورد نحوه آماده شدن برای سخنرانی توضیح دهید.
-
ما انگشتان خود را برای شما به هم زده ایم. موفق باشید!
برنامه بلندگوی انجمن MozCon ما را انتخاب کنید!
و چند سورپرایز دیگر…
نحوه انتخاب بلندگوهایمان
در اینجا نحوه برجسته کردن زمین خود آورده شده است:
-
یک تور کامل صحنه در یکشنبه قبل از MozCon برای دیدار با خدمه A/V ما، دیدن ارائه خود در صفحه بزرگ و دریافت حسی نسبت به نمایش
-
تحقیق کن موضوعات ارائه شده در MozCons گذشته، در بلاگ Moz و ویدیوهای جمعه ما در تخته سفید را مرور کنید تا بفهمید چه چیزی در بین مخاطبان ما طنین انداز می شود – ما به دنبال ارائه های تازه و جدیدی هستیم که دستور کار ما را تکمیل می کند تا به صحنه اضافه کنیم.
پشتیبانی و بازخورد در حین ساختن عرشه ارائه نهایی خود برای اطمینان از ارائه صحبت های زندگی خود در صحنه ما.
-
در مرحله بعد، ما به کل طرح نگاه می کنیم تا به ما کمک کند تا ایده جامعی از آنچه از سخنرانی شما در صحنه MozCon انتظار داریم و اینکه چگونه ممکن است توسط مخاطبان دریافت شود، داشته باشیم. این جایی است که پیوند به دکهای قبلی، محتوا و ویدیوهای ارائههای گذشته مفید است (اما لازم نیست).
ارسالها در روز سهشنبه، 28 فوریه، ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی به پایان میرسد – بدون استثنا!
هر سال، ما افتخار می کنیم که فضایی را در صحنه خود منحصراً برای صداهای جدید رزرو می کنیم. آیا شما فردی هستید که همه افراد در شبکه شما برای مشاوره بازاریابی دیجیتال به دنبال او هستند؟ شاید همیشه صدای خود را در پادکست ها یا وبلاگ ها تقویت کرده اید و در تمام این مدت رویای این را داشته اید که برای به اشتراک گذاشتن ایده های نوآورانه خود به صحنه بزرگ قدم بگذارید؟ اکنون فرصتی برای ارائه پیشنهاد خود برای فرصت پیوستن به رهبران صنعت در صحنه MozCon در حضور 1500 نفر از همتایان خود دارید. (بدون فشار!)
مطمئن نیستید سخنران جامعه چیست؟
اگر پیشنهادی ارسال کنید، بدون در نظر گرفتن وضعیت پذیرش خود، از ما پاسخ میدهید، بنابراین لطفاً تا زمانی که پاسخ را بشنوید صبور باشید – ما سخت کار میکنیم تا تصمیمهایمان را در اسرع وقت بگیریم! لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل حجم ارسالهایی که معمولاً دریافت میکنیم، نمیتوانیم بازخورد خاصی در مورد برنامههای کاربردی ارائه کنیم.
بلندگوها چه چیزی دریافت می کنند؟
متمرکز و مختصر باشید. صحبت شما چه ارزشی دارد؟ ما میخواهیم نکاتی را بشنویم که مخاطبان ما در مورد آنها یاد خواهند گرفت و چرا مهم است – نه فقط اشاره مبهم به آنها. به یاد داشته باشید، ما تعداد زیادی زمین بازی دریافت می کنیم، بنابراین هر چه واضح تر مراحل تاکتیکی و اهداف یادگیری را برای مخاطب توضیح دهید، بهتر متمایز خواهید شد.
به عنوان سخنران جامعه شما دریافت خواهید کرد:
-
برای ارسال پیشنهاد، فرم ارسال سخنران انجمن را پر کنید. فقط یک سخنرانی ارسال کنید! ما کسی را می خواهیم که شما بیشتر به آن علاقه دارید. گفتگوها باید مرتبط با بازاریابی دیجیتال باشد و موضوعی باشد که می توانید در 15 دقیقه به آن بپردازید.
ما یک کمیته داخلی متشکل از اعضای باتجربه تیم Moz، سخنرانان و کارشناسان موضوع داریم که هر مسابقه را بررسی می کنند. ما هر موضوع را تجزیه و تحلیل میکنیم تا مطمئن شویم همپوشانی وجود ندارد و تأیید میکنیم که برای مخاطبان و تمرکز کنفرانس ما مناسب است – برای سال 2023، موضوع محتوای ما آینده جستجو است.
طرح من را ارسال کنید!
MozCon آینده جستجو را در 7 تا 8 آگوست به سیاتل میآورد، و ما هیجانزده هستیم که فراخوان سالانه خود را برای سخنرانان انجمن جدید و آینده اعلام کنیم!
راهنمای جامع نمایش
15 دقیقه در صحنه MozCon برای ارائه به سبک اصلی
-
ارائه نکات زیادی در مورد بهترین شیوه ها – به ویژه با در نظر گرفتن صحنه MozCon و مخاطبان
-
در صورت انتخاب، باید سخنرانی خود را به صورت حضوری در MozCon در سیاتل، WA در تاریخ 7 تا 8 اوت 2023 ارائه کنید. ارسالهای ناقص بررسی نمیشوند و همه تصمیمات نهایی هستند. همه سخنرانان باید از کد رفتاری MozCon پیروی کنند.
بررسی طرح ها و پیش نویس های ارائه خود
-
یک تیم شگفتانگیز 15 نفره A/V برای پشتیبانی از ارائه شما در هر ثانیه روی صفحه نمایش بزرگ و فراتر از آن
پیوند دادن به نمونه قبلی یک اسلاید دک یا ارائه مورد نیاز نیست، اما به کمیته کمک می کند.
منتهی به MozCon
استفاده از رسانه های اجتماعی برای لابی کردن پیشنهاد شما کمکی نمی کند. درعوض، وقت و انرژی خود را صرف خود میدان واقعی کنید!
طرح من را ارسال کنید!
هدف خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کنید. موضوعات سئو عالی هستند، اما ما همچنین موضوعاتی را دوست داریم که سئو را تعریف می کنند یا در مجاورت آن قرار می گیرند. هرچه زمین عملی تر باشد، بهتر است.