یعنی اینکه کاربران اینترنت به پستهایی که حاوی عکسهای مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون میدن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته میشه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون میکنه که خب این نشاندهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه میکنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر میکنه.
تمام این منابع دارای مقالات راهنما، تحلیل و مطالب کوتاه درباره اتفاقات جدید در دنیای سئو هستند.
همچنین مجله خبری آموزش سئو دیگری که برای یادگیری سئو وجود دارد، دوره سئو است. شما در دوره سئو مسیر سئو سایت را یاد خواهید گرفت اما اشتباه نکنید! شما وقتی می توانید ادعا کنید سئو را بلد هستید که با پروژه های مختلف دست و پنجه نرم کنید و به اصطلاح در سئو تجربه حرف اولو میزنه! بنابراین بعد از اینکه از هر طریقی چه آموزش رایگان، چه خرید دوره سئو آموزش دیدید، باید وارد مسیر کار شوید و سعی کنید سئو سایت را در دست گیرید. قطعا چالش ها و اطلاعاتی که در مسیر برای شما پیش خواهد آمد، بسیار ارزشمند است که در کمتر دوره آموزشی به آن اشاره شده است. شما در دوره سئو سایت یاد میگیرید که چطور با ابزارها کار کنید و بهترین ابزارهای سئو وبسایت رو برای تحلیل خواهید شناخت.
در این مرحله می توانید با صاحبان وب سایت برای جایگزینی بک لینک رقیب خود (این کار به عنوان تکنیک آسمان خراش شناخته می شود) با بک لینک شما یا افزودن لینک شما به عنوان یک منبع اضافی مکاتبه کنید. هنگامی که برای محتواهای خوب خود بک لینک دریافت کردید، می توانید از طریق لینک های داخلی در آن صفحه، «link juice» را به صفحات دیگر خود (به عنوان مثال صفحات پول ساز خود) منتقل کنید. یک استراتژی مستحکم لینک سازی باید همیشه شامل روشهای مختلفی برای دریافت لینک باشد، backlink profile شما را تا حد امکان متنوع نگه دارد و از بک لینک ها را از سایت های مرتبط دریافت کند. دریافت بک لینک های با کیفیت بدون تلاش بیشتر از جانب شما بسیار سخت (حتی غیرممکن) است. در یک دنیای ایده آل، تنها چیزی که برای کسب بک لینک های با کیفیت نیاز دارید، ایجاد محتوای عالی است.
مدل BERT میتواند مفهوم کلی یک کلمه را با بررسی کلماتی که قبل و بعد از آن آمدهاند، پیدا کند،حروف اضافه جمله را بررسی کندو هدف کاربر از کل جمله را تشخیص دهد. این الگوریتم، برای مبارزه با نقض قانون کپیرایت آمده است و با هر نوع محتوای کپی یا دزدی برخورد میکند. تمرکز اصلی این الگوریتم بیشتر روی محصولات و محتوای غیر رایگان است تا محتوای رایگانی که الگوریتم پاندا میتواند آن را شناسایی کند. در زمانهای مختلف گوگل اعلام کرده است هدفش از بهروزرسانیها چیست و در نهایت میخواهد به کجا برسد. در واقع ما نمیدانیم که آیا گوگل واقعاً فقط به این اندازه از دادهها اکتفا میکند یا این که تمام رفتار کاربران را از تمام سرویسها زیر نظر دارد. برای مثال با اسکیما میتوانید به گوگل بگویید که در این صفحه مقالهای دربارۀ “دیجیتال مارکتینگ” با عنوان “سئوی داخلی” نوشتۀ “تیم نوین” داریم که به تازگی منتشر شده است.
- مثلا شما در SERP میبینید که لینک چهارم عنوان جذابی دارد و سریع روی آن کلیک میکنید و وقتی وارد لینک میشوید با یک محتوای عالی مواجه میشوید و مدت زمان زیادی در صفحه صرف بلعیدن تکتک واژهها میکنید!
- اولین قانون تجزیه و تحلیل این است که همیشه تا آنجا که ممکن است تلاش خود را معطوف به یافتن اصلی ترین علت کنید.
- به عبارت دیگر، شما میتوانید از صفحه والد برای پرداختن به یک مبحث گسترده و کلی (مثل همین صفحه) استفاده کنید و هر بخش آن را تک به تک با جزئیات بیشتری در قالب صفحات فرزند شرح دهید.
- ریدایرکت 302 به کاربران و موتورهای جستجو میگوید که URL مد نظر بطور موقت به آدرسی دیگر منتقل شده و برای رجوعهای بعدی باید از URL اصلی استفاده کنند.
برای اطمینان از اینکه عنوان و توضیحات شما دارای طول مناسبی هستند، می توانید از ابزار رایگان SERP Simulator استفاده کنید. بسیاری از مردم تصاویری را آپلود می کنند که خیلی بزرگ هستند. اگر پهنای ناحیه محتوایی وبلاگ شما 800 پیکسل است، استفاده از تصاویری با عرض 2500 پیکسل توجیهی ندارد. استفاده از فایل های تصویری با فرمت مناسب به شما کمک می کند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشید و حجم فایل را هم کاهش دهید. در پست دیگر ما در مورد سایت مپ های XML اطلاعات بیشتری کسب کنید.
فشرده سازی فایلهای CSS و JS