ارزش بک لینک ها به مرور زمان طبق بسیاری از نظر سنجی های انجام شده در حال کاهش است و امروزه گوگل جهت رنکینگ فاکتورهای مختلفی نظیر UX و UI را نیز بررسی می کند و در این حوزه بسیار هوشمند عمل می کند. سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود، گفته می شود. استراتژی هایی از قبیل برندسازی، کانتنت مارکتینگ، لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی. پیاده سازی این استراتژی های باعث می شود تا موتورهای جستجو به سایت شما اعتماد بیشتری نمایند. براساس نتایج سایت رتبه بندی الکسا، موتور جستجوی گوگل در ایران دارای رتبه یک و محبوب ترین سرویس جستجوی آنلاین در جهان به حساب می آید و بیش از 80 درصد ترافیک یک وب سایت از طریق گوگل تامین می شود. سئو را می توان مجموعه ای از روش ها برای تغییر استراتژیک وب سایت ها دانست.
در صورت مشاهده حجم وسیعی از بک لینک ضعیف برای وب سایت خود بهتر است که لیستی از آنها را تهیه کرده و آن را از طریق ابزار Disavow در گوگل سرچ کنسول ثبت نمایید. مطالعات بسیاری نشان می هند که محتوای بلند و سرگرم کننده رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب می کنند. معمولا محتوای بالای 2000 کلمه (مانند همین صفحه) شانس باتری برای کسب رتبه های یک گوگل را دارند. بنابراین محتوای وب سایت را در راستای نیاز کاربر نوشته و به سوالات آنان پاسخ جامعی دهید. ابتدا با استفاده از ابزارهای مشاهده بک لینک (مانند ابزاری که در گوگل سرچ کنسول قرار دارد) به مشاهده و بررسی بک لینک های سایت بپردازید.
استراتژی سئو، برنامه ریزی، برنامه ریزی و بازهم برنامه ریزی!
برای سازمانهایی با بیش از 100 کارمند که معمولا در حوزههای رقابتی مثل گردشگری، ارز دیجیتال و … فعالیت میکنند و سئو مجرای مهمی در بازاریابی آنها محسوب میشود؛ تشکیل یک تیم داخلی کافی نیست. معمولا این شرکتها از مشاوران حرفهای و نظارت متنوع برای تقویت تیم و تصمیمگیری بهتر بره میبرند. در واقع سئو مجموعهای از فعالیتهای متنوع و مستمر است که اجرای آن هم به دانش و هم به تجربه نیازمند است. تصمیمگیری در مورد این که چه کسی سئو سایت ما را بر عهده بگیرد بستگی به 3 فاکتور اصلی شامل بودجه، منابع انسانی و زمان خواهد داشت. یک فروشگاه لباس را تصور کنید که بهترین برندهای دنیا را با پایینترین قیمت عرضه میکند ولی در شهری کم جمعیت، طبقه زیرهمکف پاساژی متروک یا یک کوچه فرعی در محلهای مسکونی قرار گرفته است.
مجله خبری آموزش سئو یکی از چیزهایی که من همیشه در مورد سئو نمیدونستم اینه که چیزی که در مورد سئو میدونم آیا واقعا درسته یا نه؟ این صفحه تونست ابهام و شک من و برطرف کنه. خیلی خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و این نظرات مهم رو جمع کردین. ولی وقتی گام به گام یادش میگیری میبینی تو هر مرحله یک فرمول خاصی داره که باید رعایت بشه.
- Seo را میتوان مجموعه ای از روش های بهینه سازی یک وب سایت معرفی کرد که در نهایت موجب بهبود رتبه آن در گوگل خواهد شد.
- ترافیک ارگانیک به طور طبیعی به وبسایت تعلق میگیرد و به عنوان تلاشهای پرداختی مانند پرداخت به ازای هر کلیک شناخته نمیشود.
- زمانی که شما به ساختار یک سایت نگاهی میکنید، متوجه میشوید که حاوی مقدار زیادی از فایلهای جاوا اسکریپت است.
و به همین دلیل است که بهینه سازی سایت شما برای CTR ارگانیک بسیار مهم است. پس در ادامه با مقاله تکنیک ها و روش های سئو سایت 2022 همراه ما باشید. وقت آن است تا نگاهی بیاندازیم به آنچه در آینده برای متخصصان سئو سایت در سال 2022 وجود دارد. با یک آموزش دیگر از سری آموزش تکنیک های سئو سایت در خدمت شما عزیزان هستیم. کارشناسان سئو یک متخصص سئوی خوب، نیاز به یک ابزار خوب دارد. جت سئو، سرویسی است که با ابزارهای داخلی آن می توانید همه نیازهای سئویی خودتان را برآورده کنید تا روند کارتان سریعتر شود.
سئو داخلی « On-Page SEO »