White Hat Seo یا سئوی کلاه سفید برخلاف سئوی کلاه سیاه، به معنی پیروی از قوانین و مقررات و عمل کردن در چارچوب راهبردهای موتورهای جستجو است. به بیان دیگر، سئوی کلاه سفید شامل هرگونه اقدامی است که در عین رعایت شرایط استفاده از خدمات موتورهای جستجو، به بهبود رتبه بندی سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو منجر گردد. قبل از هر چیزی سعی کنید در صد کلمۀ اول محتوایتان از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید. در ادامه هم کلمات کلیدی را طوری در متن توزیع کنید که هم گوگل منظور شما را بفهمد و هم اینکه لطمهای به مفهوم مقاله وارد نشود. چون به هر حال جستجوی معنایی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در حال پیشرفت است و پر کردن متن با کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن بار معنایی آنها نه تنها سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود.
کلمه کلیدی یعنی انکرتکست!
نه، فقط به این معنی است که گوگل می تواند نسخه موبایل وب سایت من را بخواند. گوگل آنالیتیکس و اکثر ابزارهای ردیاب رتبه به شما امکان حاشیهنویسی میدهند تا اطلاعاتی را به داشبورد خود اضافه کنید. معیار Bounce rate درصد بازدیدکنندگانی را که وب سایت را بدون هیچ اقدامی ترک کرده اند را نشان می دهد. نرخ پرش بالا همیشه چیز بدی نیست، اما به طور کلی تقریبا میتوان گفت که نرخ پرش پایین همیشه بهتر است. علاوه بر مشاهده عملکرد صفحات خود، شناسایی منابع ترافیک سایت بسیار مهم است. گزارش Landing Pages بسیار شبیه به گزارش All Pages است، اما فقط صفحات برتری را که افراد برای ورود به وب سایت شما استفاده کرده اند، نشان می دهد.
در برخی مواقع که در هنگام تعویض قالب در سئو مشکل پیش می آید بدلیل رعایت نکردن موارد بالا است. شما می توانید ابتدا قالب جدید خود را در یک آدرس تستی بارگذاری نمایید و بعد از تست موارد سئو آن را جایگزین نمایید. انجام تاکتيکهاي سئو کلاه – سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي ميتواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکتها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.
در اصل این فایل، آدرس تمامی مجله خبری آموزش سئو سایت شما را در خود جای میدهد تا زمانی که ربات های موتورهای جستجویی مثل گوگل به سایت سر میزنند، با کمک آن، بهتر صفحاتتان را شناسایی کنند. در حقیقت گوگل اعلام کرده بود که RankBrain سومین عامل مهم ردهبندی است. RankBrain ماشینی است که به گوگل کمک میکند نتایج جستوجو را دستهبندی کند. RankBrain نحوه تعامل کاربر با نتایج جستوجو را بررسی میکند و در نتیجه آن را ردهبندی میکند. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در سئو محسوب میشود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل میتوان گفت وبسایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. با وجود اینکه گوگل بطور رسمی اعلام نکرده است که Dwell Time معیاری در رتبه بندی سئو محسوب میشود، اما ما میدانیم که گوگل برای تجربه کاربر ارزش ویژهای قائل است.
هرگز برای رشد سایت خود از سئو کلاه سیاه یا خلافکارانه استفاده نکنید. شاید با استفاده از این روش به سرعت سایت شما رشد کند اما در آینده از نظر گوگل متخلف شناخته میشوید. در این حالت گوگل تا مدتهای بسیار طولانی و یا حتی برای همیشه به شما اجازه حضور در صفحات اول را نمیدهد. همیشه سعی کنید در حالی که بهترین کارتان را انجام میدهید حواستان به رقبا هم باشد و آنها را هم رصد کنید. اسپایفو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینکسازی، اینکه بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و …
- به کم این ابزار میتوانید ببینید در چه رتبهای قرار دارید، مشکلات سایت شما چیست؟، وضعیت سازگاری سایت با موبایل چطور هست؟ و چه سایتهایی به سایت شما ارجاع دادهاند.
- محصولی که به نظرم با تشخیص درست نیاز کسبوکارهای ایرانی راهحل مناسب، اقتصادی و ارزشمندی را ارایه میدهد.
- ابتدا از متن زیبا و اطلاعاتی که در مجموعه وبسیما به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید تشکر کنم.
- در نتیجه اینجا اهمیت سئو و شناخت موتورهای جستجو را متوجه می شوید.
- در ارجاع دادن به سایر سایتها و منابع معتبری که برای نگارش مقاله خود استفاده کردهاید خساست به خرج ندهید.
البته سئوی استاندارد و شیوههای سئوی محلی میتوانند با یکدیگر متفاوت باشند، چرا که هدف از بهکارگیری آنها برای جستجوهایی مختلف با عباراتی مانند «نزدیک من» یا «در منطقه X» میباشد. پس ضروری است که اطلاعات کسب و کار شما برای این حوزه تا حد امکان دقیق، کامل و بهینه باشد. همچنین از هر پنج مصرفکننده، چهار نفر از روش جستجو برای یافتن اطلاعات کسبوکارهای محلی استفاده میکنند.
قیمت سئوی یک وب سایت چگونه برآورد میشود؟