شما SERP مارک خود را اشتباه اندازه گیری می کنید – جمعه تخته سفید

کنترل تجربه مصرف کننده از برند شما کلیدی است که مردم چگونه آن را می بینند و چگونه با آن تعامل می کنند. برای سئوکاران، بخشی از تجربه برند که ما بیشترین کنترل را داریم SERP است، با این حال روش‌های سنتی اندازه‌گیری دسترسی برند در SERP اغلب کوتاهی می‌کنند.

به عنوان سئوکار، بخشی از تجربه برندی که ما بیشترین کنترل را داریم، SERP ها هستند، اما روش های سنتی اندازه گیری که اغلب کوتاهی می کنند. ما قصد داریم با مثالی صحبت کنیم که چگونه آنها کوتاهی می کنند و چگونه می توانیم بهتر عمل کنیم. بنابراین من قصد دارم از مثال cyberpunk.net در اینجا استفاده کنم. یک بازی ویدیویی بود که چندی پیش به نام Cyberpunk 2077 منتشر شد. من فقط این را به عنوان نمونه ای از محصولی انتخاب می کنم که برخی مشکلات واقعی شهرت برند داشت.

بنابراین ما باید نوعی سازش داشته باشیم که چگونه اهمیت را بدون بازگشت به رتبه بسنجیم. من فکر می‌کنم یک مصالحه عالی اندازه‌گیری بالای صفحه و صفحه اول است، بنابراین درصد پیکسل‌های SERP که در بالای صفحه در دسک‌تاپ و موبایل و در صفحه اول توسط دسک‌تاپ و موبایل در اختیار دارید. بنابراین ایده این است که شما نموداری دارید که چیزی شبیه به این است، جایی که می‌توانیم بگوییم، “خوب، برای سایت ما، برای سایبرپانک، برای مجموعه کلمات کلیدی که ما به آنها نگاه می‌کنیم، درصد فزاینده‌ای از تلفن همراه داریم. پیکسل های بالای صفحه. عالی است، ما تجربه برند خود را کنترل می کنیم.”

وقتی می روید و همه آن داده های غنی را به دست می آورید، سپس می توانید تعریف کنید که چه چیزی متعلق به شما است یا چه چیزی می خواهید مال شما باشد. ما از لحاظ فنی مالک این مقاله مثبت نیستیم، اما ممکن است آن را به حساب خودمان بگذاریم. بنابراین می توانید بروید و این تعریف را از همه چیزهای مختلفی که فکر می کنید ارزشمند هستند، بسازید. سپس این مدل داده SERP را می گیرید و می گویید، خوب، و اندازه هر یک از این موارد را محاسبه می کنید.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com



منبع

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

پرتاب خوبی نداشت. بنابراین اگر شما یک سئوکار بودید که برای آنها کار می کرد، چگونه می توانستید به کنترل و اندازه گیری میزان تجربه برند آنها بپردازید؟ در اینجا ما SERP خود را داریم. SERP ما این است که نتایج پیوند آبی نسبتاً استانداردی داریم که در آن عنوان و توضیحات متا داریم. ما برخی عناصر غنی‌تر دیگر را داریم، مواردی مانند بلوک ویدیو در اینجا و بلوک People also Ask. ما یک بلوک دانش در کنار هم داریم. اگر ما به این موضوع در یک ردیاب رتبه نگاه می‌کنیم، خوب است، بنابراین برای cyberpunk.net، دامنه اصلی که کنترل می‌کنیم، رتبه ما در اینجا است، و با گذشت زمان از پنج به چهار رسیده‌ایم، فوق‌العاده.

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

اما در یک SERP برند، هدف شما رتبه بندی با یک URL نیست. هدف شما این است که با URL های زیادی رتبه بندی کنید و بر خلاف معمول می توانید با URL های زیادی رتبه بندی کنید. برای یک اصطلاح مارک، مانند این مثال، می تواند “Cyberpunk 2077” باشد. ممکن است چیزی کمی بارگذاری شده باشد، مانند “سایبرپانک خوب است.” ممکن است چیزی کمی کمتر بارگذاری شده باشد، مانند “سایبرپانک بیرون است.” همه اینها اصطلاحات مارک هستند، که به نظر من ناشر شانس بسیار خوبی برای حضور در چندین مکان دارد.

یکی اینجا قرمز هست این یک مقاله منفی است. این کسی است که با آن زمان خوبی ندارد. ما ممکن است حساب توییتر خود و هر تعداد چیز دیگری، حساب‌های YouTube، همه این بیت‌های دیگر را داشته باشیم که می‌توانیم به SERP مارک خود وارد کنیم. اگر فقط با رتبه اندازه گیری کنیم، فقط یک عدد واحد برای جمع آوری تمام این غنا به دست می آوریم. فقط برای برند خوب نیست. پس چگونه می توانیم بهتر عمل کنیم؟

سلام، طرفداران Moz. من دومینیک هستم. من بنیانگذار Piped Out هستم و اینجا هستم تا در مورد اندازه گیری برند شما با شما صحبت کنم. اگر محصولی دارید، کنترل تجربه مصرف کننده آن برند بسیار بسیار مهم است. چگونه آن را می بینند و چگونه با آن ارتباط برقرار می کنند؟

بنابراین سبز، درست در موقعیت چهار یا پنج، cyberpunk.net ما است. اما در واقع ما موقعیت سه را نیز داریم. این دامنه ناشر ما است، افرادی که بازی را منتشر کردند. بنابراین شما وب سایت بازی و ناشر آن را دارید. ما همچنین ممکن است بخواهیم این را یک برد برای خود حساب کنیم. ما روزنامه نگاری داریم که اساساً یک قهرمان واقعاً خوب برای برند ما است. آنها واقعاً بازی را دوست دارند و یک مقاله واقعاً مثبت نوشته اند که در اینجا آمده است.

باز هم تعریف ما از مالکیت هر چه می خواهیم باشد. این با داشتن یک منبع داده SERP بسیار غنی فعال می شود. اکنون، ما در اینجا یک چیز کمی دریافت می کنیم، این است که با رتبه، واضح است که می دانیم پنج بهتر از چهار است. وقتی با چیزی شبیه به این می‌آییم، کمی از آن زمینه را از دست می‌دهیم، که بدیهی است که رتبه‌بندی در اینجا به خوبی رتبه‌بندی در اینجا نیست. اما وقتی در حال اندازه‌گیری اندازه و همه این عناصر مختلف هستیم، نمی‌توانیم به معنای واقعی کلمه همه آنها را در آنجا داشته باشیم.

بنابراین من فقط جعبه People Also Ask را به عنوان یک بلوک ندارم. من هر سؤال جداگانه‌ای را در کادر People Also Ask با عنوان رتبه‌بندی و سپس URL زیر آن دارم. همین مورد برای ویدیو من به یک منبع داده SERP به اندازه کافی غنی نیاز دارم که برای عنصر ویدیو، فقط URL را نداشته باشم، منبع یک بلوک ویدیو را نیز دریافت کنم. گوگل منبع کوچکی در آنجا دارد و این در واقع نام اکانت است.

خارج از برند، این روش وحشتناکی برای انجام آن نیست. البته این برای یک کلمه کلیدی منفرد است زیرا می‌توانیم نوع نوسانات را در آنجا ببینیم. اگر چند کلمه کلیدی داشته باشیم، یک تجمیع خواهیم داشت تا به یک میانگین تبدیل شود. احتمالاً کمی نرمتر به نظر می رسد. شاید ما چیزی شبیه به رتبه های سطلی داشته باشیم که در اینجا قرار دارند، بنابراین تعداد کلمات کلیدی که رتبه یک را دارند، تعداد کلمات کلیدی که رتبه دوم را دارند، و ما آن را داریم تا در طول زمان کمی غنا به ما بدهد.

پس این اندازه در پیکسل چقدر است؟ این یک بلوک معمولی SERP است، بنابراین احتمالاً 180 پیکسل ارتفاع دارد. بنابراین شما ارتفاع همه این عناصر مختلف را که دارید محاسبه می‌کنید، و می‌توانید آن را تغییر دهید، و می‌توانید مساحت را نیز انجام دهید، اما ارتفاع را برای یک نسخه اولیه‌تر، و می‌توانید آن را به این یعنی درصد SERP متعلق به آن تبدیل کنید. با پیکسل اندازه گیری می شود شما چند درصد از این SERP را دارید؟

در مورد ما، در Piped Out، ما DataForSEO را می گیریم و آن را به BigQuery پمپ می کنیم. اما باز هم، ممکن است هر چیزی باشد. بسیاری از منابع داده عالی SERP API این کار را انجام می دهند. STAT نیز ممکن است این کار را انجام دهد. نمی دانم. برو از STAT بپرس چون این یک محصول Moz است و این یک وبلاگ Moz است. تقریباً همین است.

بروید آن منبع داده را دریافت کنید، از آن برای ساخت این نوع داشبوردها استفاده کنید، و می توانید بینش بهتری در مورد اینکه چگونه برند خود را کنترل می کنید به دست آورید. ممنون و دفعه بعد شما را می بینیم.

این اساساً به ما ایده خوبی می دهد که چگونه کاری که ما به عنوان SEO انجام می دهیم، آن SERP مارک را کنترل می کند. سپس وقتی پروژه های برند را انجام می دهید و سعی می کنید این دامنه را غنی و پر کنید، نتایج خود را دریافت می کنید. شما به جای داشتن یک تصویر بسیار ساده در جایی که نمی توانید این کار را انجام دهید، نتایج خود را به درستی اندازه گیری می کنید. از نظر فنی، همانطور که گفتم، این عملاً شبیه یافتن یک منبع داده غنی SERP است.

چگونه این را بگیریم؟ بنابراین در مرحله اول، آنچه ما نیاز داریم یک مدل داده غنی SERP است. شما می توانید این را از هر جایی دریافت کنید. در عمل، کاری که ما در Piped Out انجام می دهیم این است که از سرویسی به نام DataForSEO استفاده می کنیم که یک API است که یک مدل داده SERP بسیار غنی را ارائه می دهد. ما به شدت توصیه می کنیم. اما خدمات زیادی وجود دارد که این را ارائه می دهند و واقعاً مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید. آنچه مهم است این است که شما یک مدل داده SERP به اندازه کافی غنی داشته باشید تا تمام نکات و نکات مربوط به هر یک از این ویژگی های کوچک SERP را به دست آورید.

امروز، دومینیک از طریق مثالی صحبت می کند که چگونه آنها کوتاهی می کنند و چگونه می توانیم بهتر عمل کنیم.

اینفوگرافیک راه‌های بهتری برای اندازه‌گیری سرپ برند شما نشان می‌دهد

اما اساساً، این هنوز یک تصویر بسیار ساده برای یک SERP مارک دار است، زیرا اولاً، آنچه ما باید در مورد آن فکر کنیم این است که چگونه مردم به SERP ها نگاه کرده اند در طول زمان کمی تغییر کرده است. همانطور که SERP ها ثروتمندتر شده اند، افرادی مانند نیلسن متوجه شده اند که چگونه ما دیگر به طور مستقیم نمی خوانیم. اکنون کمی بیشتر پینگ پنگ می کنیم. ما تمایل به تعامل با SERP بیشتری داریم. در یک SERP مارک، این فرض در اینجا، گوگل دارای دامنه‌های شلوغ است، بنابراین در حالت ایده‌آل، آنها سعی می‌کنند تعداد زیادی از هر دامنه را در هر SERP خاص نشان ندهند.