شناسه های محصول مانند SKU و GTIN برای SEO تجارت الکترونیک ضروری هستند • Yoast

شناسه های محصول به روش های مختلفی استفاده می شوند. به عنوان مثال، مشتری شما می تواند از این کدها برای جستجوی محصول شما در موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کند. از سوی دیگر، گوگل می‌تواند از آن کد برای جستجوی محصول شما در فهرست غول‌پیکر خود استفاده کند تا نتیجه‌ای را که ممکن است محصول شما را به روشی خاص برجسته کند، بازگرداند.

چرا باید شناسه محصول را به محصولات خود اضافه کنید؟

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن



منبع

همگام شدن با تمام محصولات و انواع مختلف محصولات شما می تواند یک چالش باشد. گاهی اوقات فراموش می کنید بخشی از اطلاعات محصول را اضافه کنید یا از شناسه های مناسب محصول استفاده نمی کنید. خوشبختانه، ما به راه حلی برای مشتریانی که از افزونه SEO WooCommerce برای SEO Yoast استفاده می کنند فکر کردیم: بررسی شناسه محصول.

بررسی شناسه محصول بسیار ساده است. یک محصول (نوع) را در ووکامرس باز کنید یا بسازید و جزئیات را پر کنید. می بینید که تجزیه و تحلیل فعال می شود و در صورت گم شدن شناسه های محصول به شما اطلاع می دهد. این ها را پر کنید، و یک گلوله سبز زیبا دریافت خواهید کرد!

هر محصولی که خریداری می کنید دارای کد منحصر به فردی است که آن را شناسایی می کند – یا باید داشته باشد. این شناسه محصول به اشکال مختلفی مانند SKU، EAN، ASIN یا ISBN، بسته به محصول، جایی که آن را می‌فروشید، یا منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید به Google در درک محصولتان کمک کنید، افزودن یک شناسه محصول منحصر به فرد به محصولتان ضروری است. خروجی آن در product طرحواره راز است.

شناسه های محصول چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید این موارد را به محصولات خود اضافه کنید:

  • آنها ویژگی هایی را برای Google توصیه می کنند تا محصولات شما را به عنوان یک نتیجه غنی ارائه دهد. اگر آنها را اضافه نکنید، تست Rich Results یک اخطار نشان می دهد و شما یک نتیجه غنی کامل برای محصول خود دریافت نمی کنید.
  • افراد از شناسه های محصول برای جستجوی آن محصول خاص در گوگل استفاده می کنند
  • این حس اعتماد را به صفحه محصول اضافه می کند زیرا افراد می توانند تأیید کنند که این محصول خاصی است که به دنبال آن هستند.

شناسه‌های محصول به مشتریان شما کمک می‌کنند — و Google! – برای شناسایی صحیح محصول خود از آنجایی که محصولات بسیار زیادی وجود دارد، خوب است که می‌توانیم برای شناسایی آن‌ها از یک سیستم عالی استفاده کنیم. بنابراین منطقی است که تا حد امکان جزئیات بیشتری در مورد محصولات خود اضافه کنید، از جمله شماره های مختلف محصول مانند SKU و GTIN.

با SEO WooCommerce، ما به شما یادآوری می کنیم که SKU و شناسه محصول را اضافه کنید تا بتوانیم آن جزئیات را به product طرحواره ای که ما برای محصولات شما ایجاد می کنیم. با انجام این کار، درک محصول خود را برای Google آسان تر می کنید – و شانس دریافت نتایج محصول غنی را افزایش می دهید.