به دلیل ماهیت گاه به گاه Spaces، بازاریابان و مخاطبان ممکن است هنگام صحبت در اسپیس یا راه اندازی آن احساس ترس نداشته باشند، که می تواند منجر به گفتگوهای جذاب بین برندها و دنبال کنندگان آنها شود.
از آنجایی که تبلیغ برند برای کاربران توییتر طبیعیتر و رایجتر به نظر میرسد، این مخاطبان احتمالاً Space متعلق به برند را میپذیرند یا با آن درگیر میشوند.
با در نظر گرفتن منحنیهای یادگیری، بازاریابهایی که کاربران باتجربه توییتر هستند، ممکن است صرفاً به این دلیل که قبلاً در توییتر دنبالکنندگانی دارند و فقط باید یاد بگیرند که چگونه از یک ویژگی اضافی استفاده کنند، به Spaces over Clubhouse روی بیاورند تا یک پلتفرم کاملاً جدید.
آیا بیشتر به افزایش دنبالکنندهها و استراتژی توییتر خود علاقه دارید؟ برای دانلود یک منبع رایگان مفید روی زیر کلیک کنید.
اگر میخواهید به فید توییتر خود بازگردید، اما میخواهید به مکالمه Space گوش دهید، میتوانید روی فلش رو به پایین در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا آن را به یک پخشکننده کوچک تبدیل کنید که به شما امکان میدهد توییتها را بدون خروج ببینید. فضا.
پیمایش در رسانه های اجتماعی صوتی
با نگاه کردن به نماد میکروفون خود متوجه خواهید شد. یا میگوید «درخواست» یا «صحبت کنید».
دو راه برای شروع Space وجود دارد:
- از صفحه اصلی – برای شروع یک پست روی نماد + کلیک کنید و سپس روی نماد Spaces بنفش ضربه بزنید.
- از تب Spaces – روی نماد Spaces بنفش در سمت راست پایین این تب کلیک کنید تا یک فاصله شروع شود.
در حالی که پلتفرم صوتی زنده کلاب هاوس کاربرانی را به سمت مکالمه بین فردی معتبر به جای اطلاعات برند جذب کرده است، مخاطبان توییتر به دیدن محتوای برندها مانند تبلیغات، ویدیوهای بازاریابی و ناوگان تبلیغاتی عادت دارند.

فضای توییتر فقط توسط شخصی که آن را راه اندازی کرده است می تواند پایان یابد. برای پایان دادن به فضایی که ایجاد کرده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد پایان ضربه بزنید.

در زیر نگاهی به فضای “فضا” خود توییتر است. در طول چت، که به کاربران توییتر امکان میدهد درباره ویژگی Space بازخورد بدهند، یک سخنران توییتی را از شخصی در مورد اینکه چگونه Spaces شرکتکنندگان را در قالب بصری خود اولویت میدهد به اشتراک گذاشت.
در نهایت، اگر تصمیم میگیرید که رسانههای اجتماعی صوتی برای برند شما مناسب هستند، باید به مزایا، معایب و مخاطبان هر پلتفرم نگاهی بیندازید تا مشخص کنید کدام یک به بهترین وجه با هدف شما مطابقت دارد.
اگر شما یک بازاریاب جامعه محور هستید، Twitter Spaces یا Clubhouse می تواند ارزش آزمایش را داشته باشد و راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان خود در سطح گفتگوی بیشتری باشد.


بیشتر بخوانید در مورد آداب فضاهای توییتر در اینجا.
3. به دنبال درخواست های سخنران باشید.
“هر کدام [speaker] وو توضیح میدهد که in the Space میتواند یک توییت را به اشتراک بگذارد که در بالای Space ظاهر میشود. ما میتوانیم از آن به عنوان نقطه مرجع در حین چت استفاده کنیم تا افراد بتوانند در بحثها تعامل بیشتری داشته باشند.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ماه می 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

امروز، این ویژگی بسیار مورد بحث بالاخره در دسترس همه کاربران قرار گرفت.
اگر میخواهید به چیزی که یک بلندگو در یک Space میگوید پاسخ دهید، اما نمیخواهید صحبت کنید، میتوانید روی نماد قلب شکل در ناوبری پایینی Space ضربه بزنید تا لیستی از شکلکها را ببینید که میتوانید روی آن ضربه بزنید تا واکنش بصری نشان داده شود. .
منبع تصویر
6، داده های Space خود را دانلود کنید.
به بحثی که در حال گوش دادن به آن هستید علاقه ندارید؟ تنها کاری که برای خروج باید انجام دهید این است که روی دکمه “ترک” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
یادگیری نحوه استفاده و آزمایش با یک برنامه کاملاً جدید رسانه های اجتماعی – مانند Clubhouse – می تواند زمان بر باشد. نه تنها باید نحوه هدایت آن را بیاموزید، بلکه باید کاربران، برندها و روندهای برتر آن را نیز مطالعه کنید تا یاد بگیرید چگونه به مخاطبان دسترسی پیدا کنید.
“[The reaction feature]عالی است زیرا من آن را به عنوان تعادل کامل در دسترس بودن برای درونگراها و برونگراها می بینم. کریستال وو، مدیر سابق جامعه رسانه های اجتماعی HubSpot و آزمایش کننده بتای Spaces، گفت: اگر صحبت کردن راحت نیست، از شکلک استفاده کنید.
5. Spaces نسبت به سایر پلتفرمهای استریم محیط معمولیتری را فراهم میکند.

10. به گفتگو واکنش نشان دهید.
Twitter Spaces یک ویژگی در برنامه توییتر است که به کاربران با بیش از 600 دنبال کننده اجازه می دهد تا اتاق های گفتگوی صوتی را راه اندازی کنند، میزبانی کنند و در آن شرکت کنند، مشابه اتاق هایی که در پلت فرم رسانه های اجتماعی Clubhouse میزبانی می شوند.