قیف محتوای معتبر – جمعه تخته سفید


نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

در اپیزود امروز جمعه تخته سفید، آماندا میلیگان، کارشناس بازاریابی دیجیتال، شما را با سه بخش که یک قیف محتوا برای ایجاد اقتدار تشکیل می‌دهند، و همچنین انواع محتوای متناسب با هر یک را راهنمایی می‌کند.

تخته سفیدی که قیف محتوای معتبر را مشخص می کند

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

سلام به همه. نام من آماندا میلیگان است. من رئیس بازاریابی در Stacker Studio هستم و اینجا هستم تا در مورد چیزی که ساخته ام صحبت کنم و امیدوارم برای همه شما مفید باشد. این قیف محتوای معتبر است.

بنابراین دلیلی که من این را کنار هم گذاشتم به دلیل گفتگوهایی است که با مردم داشتم در مورد آن، من همیشه در مورد محتوای معتبر صحبت می‌کردم و متوجه شدم که در مورد آنچه که دیگران فکر می‌کنند من در مورد آن صحبت می‌کنم و چیزی که در مورد آن صحبت می‌کنم ناهماهنگی وجود دارد. چیزی که من متوجه شدم این است که انواع مختلفی وجود دارد و ما باید در یک زمینه خاص در مورد آنها فکر کنیم، و فکر کردم ساده ترین کار برای شروع این طوفان فکری این است که در مورد آن فکر کنم روی قیف محتوای معمولی که همه ما از آن استفاده می کنیم، فکر می کنم. به. بنابراین کاری که امروز می‌خواهم انجام دهم این است که در آن دسته‌بندی‌های مختلف قدم بزنم، توضیح بدهم که چگونه در مورد آن فکر می‌کنم، و سپس اگر چیزی است که من از قلم افتاده‌ام یا هر چیز دیگری که باید آن را بررسی کنیم، پس از تماشای آن، دوست دارم بازخورد شما را بشنوم.

تصمیم

پس بیایید از اینجا در پایین با مرحله تصمیم گیری مورد علاقه خود شروع کنیم. من اینجا نوشته ام، “نشان دهید که برند شما بهترین راه حل است.” بنابراین از نظر ایجاد اقتدار در مرحله تصمیم گیری قیف، شما سعی می کنید تقویت کنید که شخصی که در وب سایت شما یا واقعاً در هر جایی است تصمیم درستی می گیرد. آنها تقریباً آنجا هستند، درست است؟ مثل اینکه آنها تقریباً تصمیم گرفته اند که می خواهند با شما بروند. به آنها دلیل ندهید که به خود شک کنند یا عقب نشینی کنند.

دموها

روشی که می بینید افراد زیادی این کار را انجام می دهند، دموها نمونه خوبی برای این موضوع هستند. حتی دموها نیز می توانند کمی بالاتر در قیف باشند. اما این راهی برای اطمینان دادن به مردم است، خوب، این ابزار همان کاری را که من فکر می‌کردم انجام می‌دهد. من تأیید می کنم که هر کاری که باید انجام دهم وجود دارد. خودم دارم میبینمش من مجبور نیستم آن را بر اساس آنچه آنها به من می گویند. دست اول میبینمش این به ایجاد اقتدار کمک می کند.

گواهینامه ها

گواهی نامه ها، به ویژه در دنیای B2B، اغلب اوقات می بینید که یک فرم تماس، گواهینامه هایی در کنار آنها فهرست می کند، و این راهی است برای گفتن، “حق با شماست. شما می خواهید این فرم تماس یا این فرم سرنخ را پر کنید. به این برندهای معتبری که در گذشته به ما اعتماد داشتند نگاه کنید.” بنابراین آنها از اقتدار مشتریان قبلی یا فعلی خود استفاده می کنند تا نشان دهند که با کسب و کارهای بزرگی مانند شما کار می کنند و تأیید می کنند که شما تصمیم درستی می گیرید.

بررسی ها

همین مورد در مورد بررسی ها. چه بررسی‌های محصول شما باشد یا فقط رتبه‌بندی ستاره‌ها، میانگین رتبه‌بندی‌های ستاره در یک پلتفرم شخص ثالث، خواهید دید که اعتبارسنجی شخص ثالث بسیار بالا می‌آید، و همچنین می‌شنوید که به عنوان سیگنال‌های معتبر اشاره می‌شود. . این می تواند لوگوهای مشتری یا مکان هایی باشد که شما منتشر شده اید، همه چیز. همه اینها در اطراف صفحات تبدیل به طول می‌انجامند، زیرا سعی دارند به شما اعتبار دهند: “بله، با ما کار کنید. این تصمیم خوبی است.”

بنابراین این بخش تصمیم گیری از قیف است.

توجه

توجه کمی مبهم تر می شود. بنابراین شما سعی می کنید نشان دهید که تفاوت های ظریف مشکلات مخاطبان خود را درک می کنید و می توانید راه حل خوبی برای آنها باشید. همیشه لازم نیست محصول یا خدمات شما را شامل شود، اما می تواند. با این حال، کاری که باید انجام دهد این است که نشان دهد شما درک بسیار خوبی از شخصیت های خریدار و مشتریان بالقوه خود دارید.

مطالعات موردی

بنابراین بسیاری از نمونه ها مطالعات موردی هستند. این کمی برندتر است، اما شما نشان می‌دهید که من می‌دانم مشکل شما چیست و می‌توانم به شما نشان دهم که چگونه این کار را دوباره برای شرکت‌های مشابه شما انجام دادیم و چگونه موفق بودیم.

راهنماها و راهنماها

اما پس از آن شما همچنین در نمونه های قیفی نحوه کار یا راهنماهای بالاتری دارید. بنابراین اگر می دانید، اگر تحقیق کلمات کلیدی یا تحقیق در مورد سؤالات خود را انجام داده اید و متوجه شده اید که مخاطب هدف شما یا حتی کمی بیشتر از مخاطبان عمومی در فضای شما به دنبال چه چیزی هستند و می توانید محتوایی ایجاد کنید که پاسخگو باشد. با این سؤالات، مردم شروع به اعتماد به شما خواهند کرد زیرا شما به آنها کمک می کنید.

باز هم، ما فقط در مورد محتوا صحبت نمی کنیم. اگر بزرگنمایی کنیم، اهداف دیگری برای محتوا وجود دارد. ما قبلاً در مورد برخی از آنها صحبت می کنیم – تبدیل. اما اگر ما در مورد اقتدار عادلانه صحبت می کنیم، روشی که شما در حال ایجاد اقتدار هستید این است که نشان دهید پاسخ سؤالات آنها را می دانید. بنابراین فرآیند فکر در اینجا این است: تا زمانی که نشان می‌دهیم که به آنها اهمیت می‌دهیم و بهترین افرادی هستیم که به سؤالات آنها پاسخ می‌دهیم، بهترین سؤالات برای پاسخ دادن به آنها چه هستند؟

اطلاع

سپس ما آگاهی داریم. این چیزی است که حرفه من اساساً بر آن استوار است، بنابراین من کمی نسبت به آگاهی تعصب دارم زیرا فکر می کنم این بزرگترین زمینه فرصت برای بازاریابان است. تمرکز در اینجا منطقی است، به خصوص در ابتدا. می دانید که باید تبدیل کنید. وقتی ترافیک را دریافت می کنید، می دانید که می خواهید آن افراد را تبدیل کنید. کاملا درک کنید. اما من فکر می‌کنم بزرگ‌ترین زمینه فرصت و جایی که افراد زیادی می‌توانند از رقبای خود پیشی بگیرند، همین بالاست، ایجاد آگاهی و آگاهی معتبر به‌ویژه.

راه برای انجام این کار این است که محتوایی ایجاد کنید که به طور خاص در مورد آنچه می خواهید بفروشید نیست، بلکه در مورد موضوعات بزرگتر در صنعت شما و انجام آن به روشی خاص باشد.

پس این چیز دیگری است. چه شخصی در داخل خانه داشته باشید که قبلاً متخصص باشد، قطعاً می‌توانید از آن استفاده کنید، اما بسیاری از ما آن را نداریم. بسیاری از ما در شرکت‌هایی هستیم که قبلاً شخصی وجود دارد که در این زمینه به نوعی مشهور است و همه به طور ذاتی به آن اعتماد دارند. بنابراین باید سعی کنید به این فکر کنید که چگونه می توانید محتوایی ایجاد کنید که در بالای قیف اقتدار ایجاد کند.

مطالب خبرساز

در Stacker، ما یک شبکه خبری هستیم که داستان‌هایی را معمولاً بر اساس داده‌ها ایجاد می‌کنیم. ما از طرف شرکای برند خود محتوای خبری ایجاد می کنیم. بنابراین ما در بالای قیف عمل می کنیم. محتوای خبرساز اساساً هر چیزی است که یک سایت خبری ارزش آن را دارد. بنابراین این یک استراتژی کاملاً دیگر و یک جمعه تخته سفید کاملاً دیگر است.

اما هر نوع داده اصلی نیز اعمال می شود. بسیاری از شرکت‌ها نظرسنجی انجام می‌دهند یا از داده‌های داخلی استفاده می‌کنند و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند، و این برای مخاطبان بسیار جالب است. باز هم، می‌توانید روابط عمومی دیجیتالی انجام دهید و آن را دریافت کنید. یا گزارش‌های سالانه واقعاً رایج هستند، و اغلب داده‌های داخلی را می‌برد و اطلاعات و روندها را به صنعت گسترده‌تری برای منافع آنها می‌رساند.

اما تفاوت در اینجا این است که شما سعی می کنید به خوانندگان نشان دهید که مایلید زمان و پول خود را برای تولید محتوایی که فقط برای فروش شما نیست سرمایه گذاری کنید. این در مورد کمک به مخاطبان گسترده تر است. اما این نیز در مورد نشان دادن این موضوع به گوگل است. روشی که این اتفاق می افتد زمانی است که شما محتوای خبرساز یا هر نوع محتوایی شبیه به روابط عمومی دیجیتال ایجاد می کنید و منشن ها و لینک های خبری عالی کسب می کنید، این به Google نشان می دهد که شما نیز یک مرجع هستید، و به همین دلیل است که بسیاری از مطالب از دست رفته است. اگر این قسمت از قیف را انجام ندهید فرصت دارید.

بنابراین من در مورد آن اینگونه فکر می کنم. من دوست دارم نظر شما را در مورد آن بشنوم. اگر این موضوعی است که برای شما جالب است، من یک خبرنامه راه‌اندازی می‌کنم که در آن همیشه در مورد مواردی از این دست صحبت می‌کنم. نام آن «خبر خبر» است، و می‌توانید به این نشانی اینترنتی اینجا بروید و مشترک شوید و سلام کنید. اگر به آن پاسخ دادید، این ایمیل من است، پس لطفا راحت باشید. اما همچنین، همانطور که می بینید، من بی وقفه صحبت می کنم و می توانم برای همیشه در مورد بازاریابی صحبت کنم، بنابراین لطفاً با خیال راحت به من توییت کنید. من دوست دارم با افراد جدید ملاقات کنم و در مورد همه چیز، محتوا، اعتبار، ارزش خبری و همه چیزهای خوب صحبت کنم.

بنابراین در عین حال، از تماشای شما بسیار سپاسگزارم. من واقعاً از آن قدردانی می کنم و امیدوارم به زودی با شما صحبت کنم.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com



منبع