نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.
این می تواند نتیجه کار مداوم با تجزیه و تحلیل و آمار باشد که همه چیز را به عنوان یک بازی اعداد مشاهده کنید، اما در محلی، هر یک از آن اعداد یک فرد واقعی، همسایه ای با داستان، با نیاز است. در این ماه، ما این فرصت را داریم که با در نظر گرفتن تعریف بومی گرایی و دیدن اینکه چگونه کار ما در سئوی محلی اهمیت دارد، مردم، جامعه و محیط را دوباره متمرکز کنیم.
تعریفی از بومی گرایی اقتصادی
اعتراف می کنم که هر زمان که در مورد این فکر می کنم یا صحبت می کنم بسیار هیجان زده می شوم: SEO های محلی مهارت هایی را دارند که به شکل گیری شهرها و کشورهایی که واقعاً می خواهند در آن زندگی کنند کمک می کنند. تمام آن سال هایی که ما در مطالعه جستجو و تجارت محلی گذرانده ایم در واقع به ما قدرت داده است که مستقیماً تبلیغ کنیم. کسب و کارهای مستقلی که مزایای متعدد بومی گرایی را زنده می کند. در واقع، ما می توانیم توانایی های خود را به عنوان ابزاری برای ایجاد تعادل مجدد در اقتصاد، جامعه و حتی کره زمین در نظر بگیریم.
چطور کار میکند؟
بهتر از این نمی توانم بگویم:
رقابت با بودجههای بیپایان بازاریابی برندهای ملی سخت است، اما مهارتهای شما در انجام ممیزیهای محلی رقابتی ماهرانه و دیدن سریع مسیری به سمت دید بیشتر کسبوکار مستقل، در واقع کمکی کلیدی برای کمک به مردم برای کشف و انتخاب یک مکان انسانیتر و قابل سکونت است. آینده. در واقع، پر کردن فهرست مشتریان خود با توجه به محلی گرایی، زندگی کاری شما را با شأن مهاجرانی که حدود ¼ از کسب و کارهای کوچک ایالات متحده را در اختیار دارند، با کسب و کارهای اقلیت در ایالات متحده که 99.9٪ SMB هستند، و با کاهش گسترده و ضروری هماهنگ می کند. ردپای کربن همه تخمین زده می شود که آمریکایی ها حدود از کل زندگی خود را در محل کار سپری کنند. مایه دلگرمی است که بدانیم ما گزینه ای داریم که تمام آن ساعات را به خیر عمومی اختصاص دهیم.
سئوهای محلی، خوشبختانه، ناتوان نیستند، زیرا می توانیم مطمئن شویم که مکان های بسیار قابل مشاهده دیگری برای خرید غذا، کتاب، لباس، لوازم خانه و یک فنجان قهوه وجود دارد. ما میتوانیم افتخار استفاده از مهارتهای بازاریابی قابل توجه خود را برای تقویت روایت بومیگرایی، در مشارکت با مشتریان خود، برای رسیدگی به دردهای اجتماعی که بیشتر ما را آزار میدهند و مشغول کارهای ضروری برای شفای سیاره باشیم، بپذیریم. شاید کارهای کوچکی نباشند، اما زندگی چه پیشنهاد وسوسه انگیزی را برای ما به ارمغان میآورد تا آن را به بازار برای منافع عمومی برسانیم.
در فرامحلیترین سطح، شهرها و شهرهایی که بر اساس محلیگرایی کار میکنند، میتوانند مناظر اقتصادی خود را شکل دهند. جوامع بارها و بارها نشان دادهاند که میتوانند جعبههای بزرگ را بیرون نگه دارند و کسبوکارهای کوچک متنوع را باز نگه دارند تا خریداران انتخابهای بسیار معناداری در اختیار داشته باشند. خرید انجمنهای محلی و گروههای مرتبط نیز قدرت واقعی برای کمک به تغییر در انتخابات محلی و سیاستهایی دارند که تعیین میکنند شهرها و شهرها چگونه توسعه و رشد میکنند و به طور مستقیم بر کیفیت زندگی همه ساکنان تأثیر میگذارند.
حریفان ما به این زودی ها کنار نمی روند. وقتی فیدهای توییتر ما شامل اخباری در مورد آمازون است که روز زمین را سبز می کند در حالی که گفته می شود انتشار کربن ناپایدارش را کمتر گزارش می کند، والمارت به کارمندانش چنان دستمزدهای پایینی می پردازد که این شرکت به بزرگترین دریافت کننده رفاه کشور تبدیل شده است و اتحادیه هدف درهم شکسته می شود، احساس ناتوانی می کنیم. در حالی که استارباکس تهدید می کند که مغازه ای را که در آن کارگران موفق به تشکیل اتحادیه شده اند را می بندد.
«محلی گرایی در مورد ایجاد جوامعی است که سالم تر و پایدارتر باشند – با حمایت اقتصادهای محلی قوی تر و انعطاف پذیرتر. این بدان معناست که ما از منابع منطقهای برای برآوردن نیازهای خود استفاده میکنیم – ارتباط مجدد بین خورندگان با کشاورزان، سرمایهگذاران با کارآفرینان، و صاحبان مشاغل با جوامع و مکانهای طبیعی که به آنها وابسته هستند. موفقیت اقتصادی کمتر با تولید سنجیده می شود تا با فراهم کردن استانداردهای زندگی مناسب برای اکثر مردم در حالی که در هماهنگی با سیستم های طبیعی زندگی می کنند. – اتحاد تجاری برای اقتصادهای محلی زندگی (BAILLE)
حفاظت از محیط زیست و بومی گرایی دست به دست هم می دهند و ریشه در این اعتراف دارند که ما بدون زمین هیچ زندگی، تجارت و هیچ چیز نداریم. تحویل محلی نیازهای ضروری شما انتشار کربن را به نصف در مقایسه با خرید تجارت الکترونیک از راه دور کاهش می دهد. در همین حال، موقعیت مرکزی خیابانهای اصلی معمولی به این معنی است که مردم میتوانند پیادهروی، دوچرخه سواری یا رانندگی مسافت کمتری را برای خرید انتخاب کنند، در حالی که فروشگاههای بزرگ (که معمولاً زمینهای باز یا کشاورزی در حومه شهرها را اشغال میکنند) آلودگی را سه برابر میکنند. از رانندگی بین سالهای 1969 تا 2009. دانشگاه جورج واشنگتن سالانه دو میلیون مورد جدید آسم کودکان را به رانندگی با ماشینهایمان مرتبط میکند، به این معنی که هرچه کمتر از وسایل نقلیه سوخت فسیلی استفاده کنیم، کودکانمان بهتر میتوانند نفس بکشند. و در مورد فضاهای سبز سابق که به عنوان ریههای زیستمحیطی سالم کل جامعه شما عمل میکنند، اقتصادی که بوسیله محلیگرایی هدایت میشود، میتواند هزینههای پراکندگی جعبههای بزرگ را کاهش دهد و تالابها، آبراهها و زمینهای کشاورزی را در جایی که انبارهای بزرگ و آسفالت در آن قرار داشتهاند، احیا کند.
اراده و قدرت سیاسی

در مجموع، جامعهای که بر پایه محلیگرایی بنا شده است، پول خود را بازیافت میکند تا بتواند به نیازها و پروژههای مردم محلی اختصاص یابد، اما جامعهای بدون این مدل به طور فزایندهای با کمبود بودجه مواجه میشود، زیرا ثروت آن به کیف پول ملی و چند ملیتی سرازیر میشود. ، و موجودیت های راه دور بدون هیچ سهمی در زندگی محلی. هنگامی که جامعه شما به یک ماشین آتش نشانی جدید، تعمیرات تالار شهر یا کتاب های مدرسه نیاز دارد، پول در داخل شهر وجود دارد به جای اینکه برای همیشه در خزانه Walmart یا Amazon گم شود، جایی که مدیران اجرایی هیچ فکری در مورد نیازهای محلی شما ندارند. بنابراین، بومیگرایی اقتصادی اساسی با اطمینان از بازیافت ثروت محلی به جای استخراج آغاز میشود، اما این اولین مزیت آن است و ما به چند مورد دیگر که شایسته تمرکز اولویت هستند، نگاه خواهیم کرد.
جوامع سالم و سبز

با بزرگنمایی نقشه، این اقدامات محلی می تواند مزایای ملی داشته باشد. معضلی که مصرف کنندگان با وجدان با آن روبرو هستند زمانی است که نیاز آنها به کالاهای روزمره با سلطه انحصاراتی که سیاستمداران و سیاست های نامطلوب را تأمین می کنند، برخورد می کند. این ناراحتی زمانی واقعی است که، برای مثال، یک خریدار متوجه میشود که از سال 2020 تاکنون حدود 500 تیراندازی در فروشگاههای مواد غذایی در ایالات متحده رخ داده است و متوجه میشود که زنجیرهای که در آن خرید میکنند، به نامزدها یا قوانینی برای ترویج فروش سلاحهای تهاجمی کمک مالی میکند. اعلامیه جهانی حقوق بشر “زندگی، آزادی و ایمنی افراد” را برای همه مردم تضمین می کند، اما اگر یک برند بزرگ از این قراردادها حمایت نکند و منجر به مرگ یا وحشت مشتریانش شود، افراد اخلاق مدار تمایلی به تجارت ندارند. با آن شرکت وقتی یک شهر اجازه نمی دهد چنین تجارتی در جامعه خود فعالیت کند، این یک پیروزی کوچک است. وقتی چندین شهر همین کار را می کنند، می تواند رفتار و سرنوشت آن برند را در سطح ملی اداره کند.
رفاه و لذت انسان

کاملا ساده است: هر زمان که کار شما منجر به یک کسب و کار کوچک مستقل شود که از یک شرکت بزرگ برتری دارد، انتخاب محلی گرایی را برای خریداران محلی آسان تر می کنید.
فوری ترین و آشکارترین فایده بومی گرایی اقتصادی این است که پولی که خرج می کنید در بین همسایگانتان در گردش است. همانطور که در بالا نشان داده شد، یک دوچرخه میخرید و پول را در جیب صاحب دوچرخهفروشی محلی میگذارید. در تعطیلات ناهار، صاحب دوچرخهفروشی برای صرف ناهار در جاده دوچرخهسواری میکند و پول شما را به رستوراندار محلی میدهد. پس از پایان کار، رستوراندار پول شما را به فروشگاه سختافزار محلی میبرد تا سبزیجات محلی را برای باغ خانهاش تهیه کند. صبح روز بعد، صاحب فروشگاه سخت افزار از پول شما استفاده می کند تا بخشی از قبض برق خود را به شرکت برق اجتماعی پرداخت کند. چند هفته بعد، یک مهندس در شرکت آب و برق از پول شما برای کمک به یک مسیر دوچرخه سواری جدید که در جامعه شما ساخته شده است استفاده می کند تا مکان های امن تری برای دوچرخه سوارانی مانند شما وجود داشته باشد.

بازاریابی جستجوی محلی به دلیل پتانسیل آن برای ایجاد تغییرات اجتماعی مثبت، شکلی از تبلیغات است که شبیه سایرین نیست.
انجمن روانشناسی آمریکا دریافته است که اگر از رنج تنهایی در امان باشیم، شانس ما برای مرگ زودرس به نصف کاهش می یابد و مجله مناطق کمبریج پیشنهاد می کند که ارتباط مستقیمی بین سلامت محلی و نسبت مشاغل کوچک در یک جامعه وجود دارد. هنگامی که صاحبان مشاغل محلی، کشاورزان، صنعتگران، مربیان و کارمندان دولتی شما را به نام می شناسند، نوعی از تعاملات اجتماعی با کیفیت را تجربه می کنید که محافظی در برابر انزوا، ناامیدی و مرگ و میر نابهنگام است.
محلی گرایی نه تنها می تواند به شما کمک کند طولانی تر زندگی کنید، بلکه می تواند طعم سال های شما را بسیار غنی تر کند، با وجود چیزهای منحصر به فرد و جالبی برای دیدن و انجام در شهر شما. آمریکایی ها سالانه 2.29 میلیارد سفر داخلی انجام می دهند و وقتی به انگیزه بازدید از مکان های دیگر فکر می کنید، نمی توانید دقیقاً همان جعبه های بزرگ و فرانچایزهای فست فود را در میلیون ها شهر تجربه کنید! بلکه می خواهید راه بروید و بچشید واقعی نیواورلئان یا سانفرانسیسکو یا سیاتل. اگر شهر شما میزبان یک جشنواره معروف سیر، یا نمایشگاه سیب، یا آشپزی فلفل است، از این غنای منطقه ای از نوعی همگنی شرکتی محافظت کنید که باعث می شود کپی های کربن بی رنگ از مکان های زنده زنده بمانند. بومی گرایی در واقع می تواند بین رنج انسان و شادی انسان تفاوت ایجاد کند.
افتخار کار در سئوی محلی

ژوئیه 2022 ماه کسب و کار مستقل است و لحظه ای عالی برای تقویت مجدد کار خود به عنوان سئوکار محلی با انعکاس تصویر بزرگتر معنی دار که در آن مشارکت داریم. من از مفسران اجتماعی اروپایی شنیده ام که می گویند شما نمی توانید در آمریکا کتاب هایی را با عنوان “فضیلت” منتشر کنید، اما وقتی یک صاحب کسب و کار مستقل درهای خود را باز می کند، یک چرخه با فضیلت واقعی ایجاد می کند. وقتی بازاریاب ها افتخار ورود به آن چرخه را دارند، ما در چیزی مهمتر از «ترافیک»، «تبدیل» یا «رشد» شرکت می کنیم. ما در حال کمک به نیروی معروف به عنوان بومی گرایی.
به عبارت دیگر، به جای اینکه سود صرف هدف نهایی این شیوه مشارکت در زندگی مدنی باشد، بومیگرایی تلاش میکند تا با ساختن جامعهای که در واقع برای همه کسانی که در آن زندگی میکنند به خوبی عمل کند رنج را کاهش دهد – آنچه دکتر بزرگوار مارتین لوتر کینگ، جونیور. ممکن است “مکانی باشکوه و سالم برای سکونت” نامیده شود.
مزایای بومی گرایی

ثروت محلی برای نیازهای محلی