محتوای انتخاب شده چیست؟ | SEOblog.com


قوی بودن در بازی محتوا یعنی تقریبا هر روز پست بگذارید. به هر حال، تحقیقات نشان می‌دهد که بازاریابان محتوا که تولید محتوای ثابت را در اولویت قرار می‌دهند 13 بار به احتمال زیاد بازده سرمایه گذاری مثبتی را مشاهده خواهید کرد.

با این حال، با حجم تحقیقات، برنامه ریزی، ایده پردازی و زمان نیاز به تولید محتوا، نمی توانید روزانه یک محتوای ایده آل ایجاد کنید.

آیا اگر بتوانید محتوای خوب را انتخاب کنید و آن را پست کنید آسان تر نیست؟ می تواند باشد، اما به شما در رسیدن به اهدافتان نیز کمکی نمی کند. یا شاید اینطور فکر کنید!

یافتن محتوا از سایت های دیگر و به اشتراک گذاری مجدد آن یک استراتژی رایج بازاریابی محتوا است. اما این چیزی نیست که شما فکر می کنید.

استراتژی نامیده می شود مدیریت محتوا، که اگر به درستی درک کنید می تواند نتایج عالی به همراه داشته باشد.

اجازه دهید از این مقاله به عنوان فرصتی برای توضیح مدیریت محتوا و اینکه چگونه صرفاً کپی و اشتراک گذاری مجدد محتوا نیست، بلکه بسیار فراتر از آن است، استفاده کنیم.

این مقاله به بررسی محتوا، مزایای آن و نحوه استفاده از استراتژی با بهترین ابزارها می پردازد.

محتوای انتخاب شده چیست؟

محتوای انتخاب شده به معنای انتخاب دستی محتوا از منابع و کانال های مختلف و انتشار آن در کانال های خود است.

با این حال، این نیست. این به معنای کپی کردن محتوا از کانال های دیگر نیست. هنگام تنظیم محتوا، باید جستجو، بررسی، درک، سازماندهی و ارائه تنها محتوایی را به مخاطبانی که بیشترین ارزش را برای آنها قائل است، داشته باشید.

مثل این است که شما یک موزه دار در یک موزه هستید و باید از میان انبوهی از چیزهای خوب، بهترین آثار را برای نمایش در موزه انتخاب کنید.

بنابراین، به جای کپی کردن صرفاً از کار دیگران، باید فکر و تأمل زیادی در محتوای تنظیم شده انجام شود. فقط پس از اینکه بهترین ها را کشف کردید و آن ها را کنار هم گذاشتید، می توانید آن را یک محتوای خوب انتخاب کنید که به اندازه کافی ارزش انتشار در کانال خود را داشته باشد.

مزایای محتوای انتخاب شده

مدیریت محتوا به وضوح در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی می کند. اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد. در ادامه برخی از مزایای عمده محتوای سرپرستی شده مورد بحث قرار گرفته است.

ایده‌پردازی، برنامه‌ریزی، طرح‌ریزی، نوشتن – این یک چیز است، و سپس کشف یک محتوای درخشان و به اشتراک‌گذاری آن در کانالتان است.

به نظر شما چه چیزی زمان کمتری می گیرد؟ خوب، شما پاسخ آن را می دانید که مدیریت محتوا را به یک رویکرد بازاریابی بسیار مورد استفاده در بین بازاریابان محتوا تبدیل می کند، زیرا نه تنها در زمان زیادی در تولید محتوا صرفه جویی می کنند، بلکه در منابع و هزینه ها نیز صرفه جویی می کنند و در عین حال 100% فعال می مانند. کانال های رسانه های اجتماعی

  • ایجاد رابطه با سایر بازاریابان محتوا

شبکه سازی چیزی است که کار می کند بهترین در بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، محتوا و بازاریابی دیجیتال. شما می خواهید تا جایی که می توانید روابط بیشتری ایجاد کنید و مدیریت محتوا کلید آن خواهد بود.

هنگامی که محتوای شخصی را در کانال خود به اشتراک می گذارید، حتماً به او اطلاع دهید و ذکر کنید که چه چیزی باعث شده است که بخواهید آن محتوا را به اشتراک بگذارید.

این تنها کاری است که باید انجام دهید. گاهی اوقات، وقتی محتوایی را به اشتراک می گذارید، در ازای آن انتظار لطف دارید. اینگونه نیست که روابط تجاری قوی ایجاد کنید. به سادگی سعی کنید و ارتباط برقرار کنید و ادامه دهید. اگر قرار است اینطور باشد، یک شبکه تجاری و رابطه ایجاد خواهید کرد. اگر نه، خوب، ماهی های بیشتری در دریا وجود دارد!

مدیریت محتوا به شما امکان می دهد کشف کنید و به اشتراک بگذارید محتوا که به مخاطب شما ارزش می دهد. شما به‌عنوان برندی ظاهر می‌شوید که دانش صنعت دارد و می‌خواهد آن دانش را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. همه اینها برای جایگاه برند مهم است.

وقتی محتوای خوبی را در کانال های خود به اشتراک می گذارید و این علاوه بر محتوای اصلی است و حتی نشان می دهد که چگونه برای مخاطبان ارزش ایجاد می کند، به عنوان یک برند قوی ظاهر می شوید که برای موفقیت در تجارت ضروری است.

  • به کانال های شما تنوع می افزاید

اگر قصد دارید فقط محتوای اصلی را در کانال های خود به اشتراک بگذارید، مخاطبان شما هیچ گونه تنوعی نخواهند داشت و حتی ممکن است از خواندن مقالات با همان لحن و سبک نوشتن خسته شوند.

وقتی محتوای سرپرستی شده را به کانال‌های خود اضافه می‌کنید، تنوع و تنوع محتوا را اضافه می‌کنید که مخاطبان شما را به پلتفرم‌های شما متصل نگه می‌دارد و آن‌ها را وادار می‌کند که برای مقالات و محتوای بیشتر بازگردند.

چگونه به طور موثر محتوا را مدیریت کنیم

مدیریت محتوا مزایای زیادی دارد و شما قطعاً می خواهید از آن استفاده کنید استراتژی بازاریابی برای کانال های شما با این حال، آیا واقعاً می دانید که چگونه محتوا را به طور مؤثر مدیریت کنید؟

در حالی که ساده به نظر می رسد، موارد زیادی را باید در هنگام تنظیم محتوا در نظر داشت. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید و دنبال کنید تا به طور مؤثر محتوا را مدیریت کنید.

چهل و نه درصد بازاریابان محتوایی تولید می کنند که با ادراک و قصد خریدار همسو باشد و این بدان معناست که بازاریابی محتوا بیشتر مخاطب محور شده است. این امر در مورد مدیریت محتوا نیز صدق می کند.

قبل از اینکه بتوانید مدیریت محتوا را شروع کنید، باید مخاطبان خود را بشناسید تا فقط محتوای مرتبط و نه محتوای خارج از موضوع را به اشتراک بگذارید.

این اتفاق می افتد که شما یک قطعه را می خوانید، واقعا آن را دوست دارید، اما به هیچ وجه به مخاطب شما مربوط نیست. به اشتراک گذاری چنین محتوایی برای کانال یا مخاطبان شما ارزشی ندارد و حتی ممکن است آنها را از پلتفرم شما خارج کند.

هر زمان که چیزی را به اشتراک می گذارید از خود بپرسید که آیا حتی مرتبط است و اگر چنین است، چه ارزشی به مخاطب می دهد. تنها زمانی که به این سؤالات پاسخ مثبت دارید، باید یک قطعه محتوا را برای کیوریشن انتخاب کنید.

وقتی صحبت از منابع می شود، دو چیز وجود دارد که همیشه باید دنبال کنید:

  1. از منابع خوب استفاده کنید
  2. به منابعی که استفاده می کنید اعتبار دهید.

البته، شما ممکن است نخواهید رقبای خود را تبلیغ کنید، بنابراین می توانید به خوبی از سایت های آنها برای مدیریت محتوا اجتناب کنید. با این حال، ذکر منابع خود زمانی که محتوای مدیریتی را در وب سایت خود منتشر می کنید، برای جلوگیری از هرگونه اتهام دزدی یا سرقت ادبی ضروری است. پس حتما از منابع مناسب استفاده کنید و به آنها اعتبار دهید.

هنگامی که محتوای انتخاب شده را به اشتراک می گذارید، افکار دیگران را نیز به اشتراک می گذارید. به بیان نظرات خود در مورد آن افکار کمک می کند. بیان نظرات خود به شما کمک می کند تا ارزش بیشتری به پست اضافه کنید و در عین حال آن را در میان پست های دیگر نیز متمایز کنید. علاوه بر این، می‌توانید محتوایی اضافه کنید که به گذشته مربوط می‌شود و به برند شما مربوط می‌شود که به نوعی به ارتقای برند شخصی کمک می‌کند، همانطور که مارک‌های دیگر را نیز تبلیغ می‌کنید.

در حالی که شما محتوا را مدیریت کرده اید، اگر آن را به خوبی برنامه ریزی نکنید، تمام هدف آن ممکن است شکست بخورد. بدیهی است که قرار نیست همه محتوای انتخاب شده را پست کنید. شما باید ترکیب مناسبی بین محتوای انتخاب شده و ایجاد شده داشته باشید و مطمئن شوید که آنها به خوبی در تقویم محتوای شما ردیف شده اند.

مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که هیچ شکافی بین پست ها وجود ندارد و شما به اندازه کافی سازگار هستید و محتوای شما، اعم از انتخاب شده یا غیره، در زمان ارسال آماده خواهد بود.

چه مقدار محتوا باید مدیریت کنید؟

در حالی که محتوای انتخاب شده دارای مزایای متعددی برای وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی شما است، شما باید از استراتژی عاقلانه استفاده کنید تا این مزایا به نفع شما باقی بماند.

اگر فقط از محتوای انتخاب شده در کانال های خود استفاده کنید، نام تجاری شما چیزی بیش از یک کانال به اشتراک گذاری پیوند یا یک وب سایت PBN که فقط برای اهداف سئو لینک به برندها را ارائه می دهد، نخواهد بود.

بنابراین، واقعاً چقدر محتوا باید مدیریت کنید؟

خوب، هیچ مجموعه ایده آلی برای آن وجود ندارد. با این حال، بهتر است درصد محتوای مدیریت شده در وب سایت خود را بین 30 تا 60 درصد نگه دارید.

در هر صورت، برای محتوای انتخاب شده در وب سایت خود از 60 درصد فراتر نروید. علاوه بر این، به جای کمیت، بر کیفیت محتوا تمرکز کنید. شما می خواهید از منابع معتبر و محتوایی که واقعا به ارزش می افزاید پست کنید. بنابراین، از همین موضوع مطمئن باشید.

3 ابزار برتر برای کمک به مدیریت محتوا در سال 2023

اکنون که می‌دانید محتوای مدیریت‌شده چیست و چگونه می‌توانید به طور مؤثر محتوا را مدیریت کنید، به عنوان یک بازاریاب نیز می‌خواهید ابزارهایی را بدانید که کار را آسان‌تر می‌کنند.

خوب، در اینجا سه ​​ابزار برتر از نظر ما وجود دارد که می‌تواند به تنظیم محتوا در سال 2023 کمک کند.

Hootsuite یک مجموعه کامل بازاریابی دیجیتال برای یک بازاریاب و ابزاری عالی برای انجام تمام وظایف و استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. وقتی صحبت از مدیریت محتوا می شود، Hootsuite یک ویژگی شگفت انگیز به نام Streams برای آن دارد.

جریان‌ها به شما امکان می‌دهند کلمات کلیدی، موضوعات و سایر صفحات و حساب‌های خاص را برای مدیریت محتوا دنبال کنید. این ویژگی همچنین دارای گزینه ای برای اشتراک گذاری مستقیم محتوا و حتی اظهار نظر در مورد محتوا است که مدیریت محتوا را آسان تر می کند. هیچ چیز ساده تر و ساده تر از این برای مدیریت محتوا با بهترین سرعت وجود ندارد.

Content Gems یک ابزار ساده، ساده و رایگان است که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی و موضوعات را ردیابی کنید و حساب ها و محتوای مختلف را برای تهیه محتوا پیدا کنید. حتی می توانید از این ابزار با سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای گسترش قابلیت های آن و دستیابی به بهترین ها برای مدیریت محتوا استفاده کنید.

بهترین بخش ابزار جهت گیری کامل آن به سمت محتوا است. کل ابزار مملو از محتوا برای خواندن، کشف، تولید ایده و مدیریت محتوا است. با این رابط، مدیریت سریع محتوا و حتی ایجاد محتوای اصلی بیشتر آسان خواهد شد.

این به نظر قدیمی می رسد، اما هنوز بهترین ابزار برای ردیابی محتوا و کلمات کلیدی است. می‌توانید هشدارهایی را روی این ابزار تنظیم کنید و زمانی که یک محتوای جدید با هشدار شما مطابقت داشت، یک اعلان در ایمیل‌هایتان برای شما ارسال می‌کند تا بتوانید فوراً محتوا را جستجو کنید و در اولین فرصت آن را مدیریت کنید و در نتیجه اجازه ندهید قدیمی‌تر شود.

این خودانگیختگی و سهولت استفاده از Google Alerts است که آن را به ابزاری بسیار عالی برای استفاده برای مدیریت محتوا تبدیل می کند.

آیا برای مدیریت محتوا آماده هستید؟

بنابراین، همه چیز در مورد محتوای سرپرستی شده است. در حالی که شبیه کپی کردن محتوا به نظر می رسد، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بفهمید که محتوای انتخاب شده بسیار فراتر از آن است.

با مدیریت صحیح و مؤثر محتوا، می‌توانید مزایای زیادی برای برند خود به ارمغان بیاورید و انجام این کار آسان است، به خصوص با ابزارهای بسیار زیادی برای تنظیم محتوا در بازار.

بنابراین، آیا آماده هستید محتوا را مدیریت کنید و از مزایای آن استفاده کنید؟ آن را در اولین فرصت شروع کنید و از بیشترین مزایا از محتوای انتخاب شده استفاده کنید.





منبع