مصاحبه سئو بلاگ: آنیتا کوستادینوف کارشناس سئوی منطقه شهر نیویورک از SmartSites


ما هیجان زده هستیم که با آنیتا کوستادینوف کارشناس سئوی شهر نیویورک از SmartSites برای قسمت بعدی مجموعه تخصصی SEO ویژه ما مصاحبه کرده ایم!

SmartSites یکی از شرکت های برتر SEO بلاگ در شهر نیویورک است.

آنیتا کوستادینوف به عنوان مدیر ارشد مشتری برای SmartSites نقطه تماس بین مشتریان و تیم های خدماتی است. آنیتا مدرک کارشناسی ارشد خود را در بازاریابی بین‌المللی از دانشگاه علوم کاربردی “Campus02” در اتریش دریافت کرد و در آنجا پایان نامه خود را در مورد توسعه فرآیند مدیریت شکایات بین‌المللی منتشر کرد. تجربه او برای ورود به بازار چندکاره، عرضه محصول و توسعه برند یک استارتاپ اتریشی، او را به مهارت های لازم برای رهبری امور مشتریان SmartSites مجهز کرد. آنیتا به سه زبان (انگلیسی، آلمانی و بلغاری) مسلط است و بسیاری از ابتکارات بین المللی SmartSites مانند جلسات و رویدادها را رهبری می کند.

چه چیزی در مورد صنعت سئو در سال 2023 منحصر به فرد و/یا چالش برانگیز است؟

“یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در سال 2023 سئو را متحول می کنند. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات سئو هستند آزمایش اثربخشی آن از نظر نوشتن محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد لینک فرصت ها. در حالی که ما هنوز در “مرحله آزمایشی” محتوای خودکار هستیم، جستجو کنید موتورها در شناسایی مقالات با کیفیت پایین و تولید خودکار بهتر می شوند و می گیرند اقدامات لازم من معتقدم که موفق ترین بازیکنان سئو در سال 2023 از ماشین استفاده خواهند کرد لکسب درآمد و هوش مصنوعی به عنوان ابزارهای دستیار بهره وری، اما از “لمس انسانی” به صورت واقعی دست نکشید مردم.”

چگونه آژانس شما در بازار شلوغی مانند منطقه شهر نیویورک متمایز است؟

بیش از 12 سال پیش، ما به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال محلی مستقر در NJ شروع به کار کردیم که در آن یک پایه قوی با مشتریان محلی ایجاد کردیم. امروز ما یک آژانس کاملاً از راه دور هستیم که به ما امکان می دهد کارشناسانی را در بخش های مختلف از غرب تا ساحل شرقی سوار کنیم. ما متخصصان ماهر و با تجربه ای از صنایع مختلف داریم که واقعاً به بازاریابی دیجیتال و کمک به کسب و کارها در موفقیت آنلاین علاقه دارند. بررسی‌های آنلاین ما می‌تواند خدمات عالی ما به مشتریان را در سراسر صفحه تأیید کند. اگرچه ما به عنوان یک آژانس شهر نیویورک شروع به کار کردیم و با استعدادهای محلی رقابت می کردیم، اما واقعاً با منابع ملی دسترسی ملی داریم.

آیا می توانید یک داستان موفقیت آمیز از یک کمپین سئوی محلی متمرکز در یک منطقه محلی را به اشتراک بگذارید؟ در صورت امکان هر گونه آمار و نکات برجسته را وارد کنید!

یکی از مشتریان بزرگ‌تر من یک ارائه‌دهنده مسکن ارشد با بیش از 100 مکان در سراسر کشور است، جایی که ما از یک رویکرد جغرافیایی هدفمند در هر جنبه از سئو استفاده کنید. ما بر تحقیقات رقبای محلی تمرکز می کنیم و استراتژی کلمات کلیدی، صفحات وب و وبلاگ های خاص مکان، فرصت های ایجاد لینک محلی به عنوان و همچنین بهینه سازی های در حال انجام GMB. ما شاهد موفقیت بزرگی برای جوامع آنها بوده ایم ترافیک ارگانیک سالانه 117+ درصد افزایش می‌یابد و منجر به افزایش 53+ درصد می‌شود.»

بهترین توصیه ای که تا به حال در تجارت دریافت کرده اید چیست؟

“به آنچه مشتریان می خواهند گوش دهید و آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهید! در حالی که ممکن است این شعار به نظر برسد ساده، به مهارت های شنیداری عالی، نگرش مراقبتی و در عین حال تجارت نیاز دارد تخصص برای ارائه راه حلی که واقعا مشکل مشتری را حل کند، که حتی آنها ممکن است خودشان از آن آگاه نباشند.»

به نظر شما مهمترین کیفیتی که یک آژانس را واقعا عالی می کند چیست؟

“من من مطمئن هستم که با افزایش راه حل های ارائه شده توسط هوش مصنوعی در بازار، مشتریان به دنبال آن خواهند بود آژانسی که در آن آنها می توانند با یک انسان واقعی که نه تنها در زمینه کاری خود متخصص است، ارتباط برقرار کنند همچنین واقعاً به تجارت خود اهمیت می دهد. ذهنیت مشتری اول در هر بخشی از یک آژانس عملیات کلید موفقیت است برای آژانس هایی مانند ما، یک مزیت رقابتی بزرگ می تواند باشد با تلاش برای «چگونگی» ارائه یک سرویس، نه صرفاً «چه چیزی» به دست می آید.

آیا پیش بینی ای برای آینده سئو دارید؟

این زمان بسیار جالبی برای بازیکنان سئو خواهد بود که سعی می کنند بفهمند تا چه حد می توانند با هوش مصنوعی پیش بروند.محتوای تولید شده من کنجکاو هستم که ببینم محتوای خودکار چگونه به صورت ارگانیک در آن عمل می کند کوتاه مدت و بلند مدت، اما می توانم تصور کنم که فراز و نشیب های زیادی در رتبه بندی و بسیاری از الگوریتم‌ها در انتهای گوگل تغییر می‌کنند.”

وقتی می شنوید “سئو در حال مرگ است” چه واکنشی نشان می دهید؟

«اگر چیزی در دنیای سئو رو به نابودی است، «روش قدیمی» انجام سئو است. دوران جدیدی آغاز شده است، که شامل بسیاری از نوآوری های انقلابی است که سئو را زنده تر از همیشه می کند.”

به نظر شما مهمترین عامل در راضی نگه داشتن مشتریان چیست؟

انگیزه و مراقبت واقعی کارمندان برای ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان همان چیزی است که مشتریان می‌کنند باید شاد باشی و شاد بمانی این شامل گوش دادن فعالانه به درخواست های همیشه در حال تغییر توسط مشتریان (نکته حرفه ای: بین خطوط بخوانید!) و ارائه راه حل هایی که باعث تفاوت و نتایج حاصل شود. “

آیا علاقه مندید که به عنوان یک سئو بلاگ “کارشناس برجسته سئو” در نظر گرفته شوید؟ با تیم ما تماس بگیرید [email protected]! ما دوست داریم از شما بشنویم و به شما یک پلتفرم پربازدید برای به اشتراک گذاشتن داستان و بینش آژانس SEO خود ارائه دهیم.





منبع