ما هیجان زده هستیم که با الکس ملن، کارشناس سئوی شهر نیویورک از SmartSites برای قسمت بعدی سری تخصصی SEO ویژه ما مصاحبه کرده ایم!
SmartSites یکی از شرکت های برتر SEO بلاگ در شهر نیویورک است.
الکس ملن یک کارآفرین برنده جایزه و سخنران اصلی است. او بنیانگذار شرکت میزبانی وب T35 Hosting است که در سال 1997 تأسیس شد و یکی از بنیانگذاران آژانس تبلیغاتی SmartSite است که در سال 2011 تأسیس شد. SmartSites اکنون بیش از 100 میلیون دلار در سال هزینه تبلیغات را مدیریت می کند و دارای شش دفتر و بیش از 350 کارمند در سراسر جهان است. SmartSites به مدت شش سال متوالی در INC 5000 به عنوان یکی از سریع ترین آژانس های دیجیتال در حال رشد معرفی شده است. الکس در 25 کارآفرین برتر هفته بیزینس، بلومبرگ، فوربس، NPR و موارد دیگر حضور داشته است.
SmartSites یک آژانس طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال برنده جوایز است، با تمرکز بر بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC). SmartSites توسط برادران الکس و مایکل ملن، که با اشتیاق به همه چیز دیجیتال بزرگ شدند، تأسیس شد. SmartSites با چشم اندازی نوآورانه و تلاش زیاد، به سرعت به یکی از سریع ترین شرکت های آمریکایی تبدیل شد. آنها تمرکز بیوقفه بر روی مشتریانشان باعث شده است که از زمان آغاز به کار ما در سال 2011، بیش از 100 بررسی پنج ستاره داشته باشند.
چه چیزی در مورد صنعت سئو در سال 2023 منحصر به فرد و/یا چالش برانگیز است؟
همانطور که برای چندین دهه شنیده ایم، من یک بار دیگر می شنوم که SEO در سال 2023 از بین خواهد رفت. من معتقدم که در سال 2023 شاهد افزایش یادگیری ماشینی با خدماتی مانند ChatGPT خواهیم بود که جنبه های سنتی SEO را تهدید می کند. با این حال، من واقعاً معتقدم که نوشتن محتوای دستی آزمایش شده و واقعی همچنان عملکرد بهتری خواهد داشت (حداقل برای سال 2023!). جالب است که ببینیم گوگل و سایر موتورهای جستجو چگونه محتوای تولید شده توسط ماشین را مدیریت می کنند. من معتقدم که گوگل به زودی محتوای تولید شده توسط ماشین/AI را از محتوایی که به صورت دستی تولید می شود برجسته می کند. در سال 2023 حداقل، ما همچنان در برابر هوش مصنوعی برتری خواهیم داشت.
چگونه آژانس شما در بازار شلوغی مانند منطقه شهر نیویورک متمایز است؟
ما همچنان به شهرت خود افتخار می کنیم – که بی نظیر است. تعهد مستمر ما به مشتریانمان همچنان ادامه دارد. همانطور که از سال 2011 انجام داده ایم، همچنان به مشتریان خود در موفقیت آنلاین کمک می کنیم.
آیا می توانید یک داستان موفقیت آمیز از یک کمپین سئوی محلی متمرکز در یک منطقه محلی را به اشتراک بگذارید؟ در صورت امکان هر گونه آمار و نکات برجسته را وارد کنید!
«من شخصاً در بخش خودروسازی تجارت بسیار درگیر بوده ام. تا این حد، اخیراً توانسته ایم یک مرکز منبع چگونه برای نمایندگی محلی لکسوس ایجاد کنیم. [hundreds] صفحاتی از محتوا در مورد نحوه سرویس دهی، عیب یابی و عیب یابی لکسوس توسط افراد. محتوا در عرض چند ماه شروع به رتبهبندی کرد و اکنون تقریباً برای هر صفحه محتوا در سطح ملی رتبهبندی میشود. در واقع، اکثر آنها اکنون در قطعههای برجسته و حتی در نتایج صوتی ارائه میشوند!»
بهترین توصیه ای که تا به حال در تجارت دریافت کرده اید چیست؟
بهترین توصیهای که تاکنون دریافت کردهام بهطور غیرمستقیم از سوی برادرم و یکی از بنیانگذاران SmartSites بوده است. این چیزی است که او خودش تمرین می کند – اما توصیه این بود که روی تجارت کار کنید، نه در تجارت. من اغلب برای تفویض اختیار و فکر کردن به تصویر بزرگتر تلاش میکنم، اما مفهوم اصلی کار روی کسبوکار هنوز هم در من طنینانداز است.»
به نظر شما مهمترین کیفیتی که یک آژانس را واقعا عالی می کند چیست؟
«به عنوان یک آژانس، ما هیچ کالای فیزیکی نمیسازیم. ما هیچ ویجتی تولید نمی کنیم. برای ما، کارکنان ما بزرگترین دارایی ما هستند. راضی نگه داشتن کارمندان و علاقه مندی آنها به کاری که انجام می دهیم همچنان بزرگترین دارایی ماست و عاملی عالی برای ماست.»
آیا پیش بینی ای برای آینده سئو دارید؟
همانطور که در اولین سوال به طور خلاصه بحث کردیم – من معتقدم بخش بزرگی از سئو با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و اتوماسیون سروکار دارد. هر دو چالش بزرگی برای گوگل در تعیین اینکه چه چیزی باید رتبه بندی کند و چه چیزی نباید ایجاد کند، ایجاد می کند. گوگل خود مبالغ هنگفتی را صرف توسعه هوش مصنوعی خود کرده است، و من معتقدم که ما شاهد استفاده از آن خواهیم بود. همچنین فکر میکنم محتوای تولید شده با هوش مصنوعی به این صورت برجسته میشود و حداقل در کوتاهمدت، رتبه بدتری نسبت به محتوای تولید شده به صورت دستی خواهد داشت. مطمئناً زمان جالبی در سئو است و فکر میکنم دو سال آینده تغییرات بیشتری نسبت به مجموع دهه قبل شاهد باشیم.»
وقتی می شنوید “سئو در حال مرگ است” چه واکنشی نشان می دهید؟
این چیزی است که تقریباً دو دهه است که میشنوم – تا زمانی که به شنیدن آن ادامه دهیم، میدانیم که SEO هنوز اینجاست و مانند همیشه مهم است.»
به نظر شما مهمترین عامل در راضی نگه داشتن مشتریان چیست؟
اشتیاق به کمک به مشتریان خود برای موفقیت (همراه با ایجاد نتایج عالی!) همچنان مهمترین عامل در راضی نگه داشتن مشتریان خواهد بود. کارمندان شاد و پرشور – که برای کمک به مشتریان خود در موفقیت آنلاین اختصاص داده شده اند – اینگونه است که همه ما برنده می شویم!”
آیا علاقه مندید که به عنوان یک سئو بلاگ “کارشناس برجسته سئو” در نظر گرفته شوید؟ با تیم ما تماس بگیرید [email protected]! ما دوست داریم از شما بشنویم و به شما یک پلتفرم پربازدید برای به اشتراک گذاشتن داستان و بینش آژانس SEO خود ارائه دهیم.