نتیجه تست تقسیم سئو: افزودن تاریخ به عناوین به سئو کمک می کند

img-semblog

در این سه هفته شاهد حرکت مثبت قابل توجهی بوده ایم. صفحات آزمایشی ما در CTR تا 13.8٪ افزایش یافته است! و از آنجایی که این یک مشتری کوچک نیست، این به تعداد زیادی از بازدیدهای جدید از صفحات گزارش ماهیگیری روزانه آنها ترجمه شده است.

وب سایت مورد نظر برای آزمون ما یک وب سایت بزرگ سفر ماهیگیری است. در تصویر زیر می توانید ببینید که تنظیمات اولیه آنها چگونه بوده و چگونه آن را تغییر داده ایم.

در واقع می تواند در بلندمدت نیز مفید باشد. مردم ممکن است بخواهند ببینند ماهیگیری در ماه ژوئیه در برخی از مناطق ایالات متحده چگونه است. آنها ممکن است بخواهند زمانی که به یاد می آورند که توسط وب سایت منتشر شده است، برخی از گزارش ها یا اخبار مربوط به صید خود را پیدا کنند.

قبل از اینکه وارد مقاله شویم، مثل همیشه، بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم این بار چگونه همه رای دادند.

اولین اولویت برای هر کسی که برای وب سایت خود محتوا ایجاد می کند باید ارزش باشد. منظور ما ارزشی است که برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می آوریم. هرچه بیشتر از وب سایت ما دریافت کنند، احتمال اینکه آن را باز کنند و حتی بعداً دوباره بیایند بیشتر می شود.

آیا گزارش ها از نظر گوگل همان اخبار هستند؟ ما تاریخ را به عناوین صفحات گزارش های روزانه خود اضافه کردیم تا ببینیم آیا کلیک ها را افزایش می دهیم یا خیر.

در پایان می توان با اطمینان گفت که این «افسانه» جان مولر «تأیید شده است». افزودن تاریخ به عناوین صفحات خبری می تواند به عملکرد بهتر وب سایت شما کمک کند.

برای ایجاد تغییرات در این 929 صفحه، باید زمان زیادی را صرف کنیم. اما، به لطف SplitSignal، و این واقعیت که این کلاینت قبلاً همه چیز را نصب کرده بود، به‌روزرسانی این تعداد صفحات یک تکه کیک بود (این بار حدود 3 دقیقه طول کشید).

نتیجه

ما اجازه دادیم این آزمایش برای دوره استاندارد سه هفته ای ما اجرا شود. و 21 روز بعد، ما چیزی برای دیدن داشتیم. همانطور که اشاره کردیم، اکثر فالوورهای ما (و احتمالاً خود شما) کاملاً درست بودند.

قبل از شروع: در مورد تست تقسیم سئو چه می دانید؟ اگر با اصول تقسیم بندی سئوی آماری و نحوه عملکرد SplitSignal آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم از اینجا شروع کنید یا درخواست نسخه ی نمایشی کنید.


همانطور که می بینید، هیچ مشکل وحشتناکی با نسخه اصلی وجود ندارد. اما، اکثر فالوورهای ما موافق هستند که نوع ما باید بهتر از آن باشد. برای تأیید این نظر، آزمایشی را انجام دادیم تا ببینیم آیا افزودن تاریخ به عناوین محتوای به‌موقع باعث افزایش قابل توجهی در CTR می‌شود یا خیر.

امتحان

اینکه بگوییم هرچه ارزش بیشتری برای بازدیدکنندگان خود ارائه کنیم، محتوای ما عملکرد بهتری خواهد داشت، تقریباً بدیهی است.
البته، همیشه اینطور نیست، شما هنوز باید استراتژی اولیه سئو را آماده کنید و وب سایت شما باید همه موارد فنی را مرتب کرده باشد.

جای تعجب نیست، این بار، بسیاری از مردم آن را درست متوجه شدند. از این گذشته، آشنایی با محتوای به موقع شما به سادگی منطقی است. اما قبل از اینکه وارد آن شویم، واقعاً باید نگاهی به آنچه پیروان ما، که متخصصان سئو هستند، بیندازیم.

مطالعه موردی

محتوای به موقع ارزشمند است، اما فقط برای مدت کوتاهی. با گذشت زمان، آن اخبار یا گزارش ها به آرامی ارزش خود را از دست می دهند. بنابراین، هدف قرار دادن هدف جستجو برای این موارد بسیار مهم است.
در مورد ما، ما با مشتری کار کردیم که برای محتوای همیشه سبز ارزش زیادی قائل بود. با این حال، آنها همچنین صفحات زیادی دارند که، خوب، نیستند. این صفحات محتوای به موقع دقیقاً همان چیزی است که ما می خواستیم آن را امتحان کنیم و بهبود دهیم.
اما ابتدا اجازه دهید در مورد خود صحبت کنیم نظرسنجی توییتر:

آزمون بود مثبت.

-OKnUFKlFA_KhbcFxR_x0EgqA2xpsgm6Phr89PQEiRhD3YIIoS_EoE3JCXaOQw8vhXa9WUNTODDE63IQqYBuAZFZgtSFox8ocyCAOF-LOe-jdzfGzNGWZ1C1fc9sTngga5I7yhZjwIKYFf10QficcmEoNdtAO3t7n8SeVpoYSdyQ_awRBHSBli8z

در حالی که ما آن را دیدیم و نقل کردیم، کاملاً باور نداشتیم که آزمون قبلی برای آن بیانیه مناسب است. و این احتمالاً توضیح می دهد که چرا نتیجه “تغییر قابل توجهی نداشت”.
بنابراین، این بار، ما مطمئن شدیم که تغییر ما بسیار بیشتر با نظر جان مطابقت دارد.

فرضیه

اکنون، ما می خواهیم واضح بگوییم، افزودن تاریخ به محتوای همیشه سبز شما منطقی نیست. در عوض، این تست برای صفحاتی است که بر عکس آن – محتوای به موقع – تمرکز دارند.

اما، افزایش 13.8 درصدی از ایجاد یک تغییر کوچک مانند این، مطمئناً نشان می‌دهد که مردم از دیدن آن لذت می‌برند.

برای این آزمایش، همانطور که همیشه انجام می دهیم، از ابزار نوآورانه خود SplitSignal استفاده کردیم. این ابزار به ما امکان می‌دهد تست را تنظیم کنیم، پیشرفت هر دو گروه کنترل و متغیر را دنبال کنیم (در یک لحظه بیشتر در مورد آن) و در پایان یک گزارش با پاسخ به سوالات خود تهیه کنیم.

گروه دیگر صفحات (خوب، کمتر از نصف، مجبور شدیم برخی از صفحات را از آزمون حذف کنیم) ما به عنوان صفحات “تست” یا “تغییر” خود استفاده کردیم.

برای اجرای این تست تصمیم گرفتیم با تقریبا دو هزار صفحه کار کنیم. تقریبا نیمی از آنها را به عنوان گروه کنترل خود نگه داشتیم. ما هیچ تغییری ایجاد نکردیم و پیشرفت آنها را زیر نظر خواهیم گرفت تا مطمئن شویم تنها تغییر مهم تغییر عنوانی است که ما ایجاد کردیم.

فقط چند ماه پیش، آزمایش مشابهی را با اضافه کردن سال و (به‌روزرسانی) به صفحات محصول انجام دادیم. و در آن یکی از جان مولر و سخنان او در مورد افزودن خرما نقل کرده ایم.

آیا ایده ای برای تست های خودتان دارید؟ آیا می خواهید یک به روز رسانی بزرگ در وب سایت خود ایجاد کنید؟ ما نمی‌توانیم توصیه کنیم که با تیم SplitSignal خود تماس بگیرید و به اندازه کافی با SplitSignal شروع کنید.





منبع img-semblog

برای تست های ما نیز قانونی داریم که سطح اطمینان ما باید حداقل 95 درصد باشد تا نتیجه را بپذیریم. و، این بار، سطح اطمینان در 99٪ است. بنابراین، نه تنها این تغییر قابل توجه بود، بلکه بسیار مطمئن هستیم که با تغییر ما ایجاد شده است.

تفسیر نتایج

img-semblog

همچنین باید اشاره کنیم که اکثر این صفحات قبلاً در SERPS رتبه خوبی داشتند. بنابراین، زمانی که تغییرات را انجام دادیم، افراد زیادی محتوای به روز شده را دیدند. کاملاً ممکن است که اگر در حال حاضر رتبه خوبی ندارید، ایجاد تغییری مانند این نتایج مشابهی را برای شما به همراه نداشته باشد.

و چرا این کار را نمی کنند؟ آنها به دنبال مکانی برای ماهیگیری هستند و داشتن ورودی روزانه از یک سایت معتبر که تاریخ محتوای به موقع آنها را نیز دارد برای آنها مفید است.