استفاده از روابط عمومی دیجیتال می تواند به برندها کمک کند تا با کسب بک لینک از نشریات مرتبط، معتبر و معتبر، این کار را واقعاً مؤثر انجام دهند. ما می دانیم که رسانه های به دست آمده بسیار ارزشمندتر از رسانه های پولی هستند زیرا بر اساس تخصص و تجربه ایمن شده اند.
محتوا در بخشهای مربوطه در نشریات بزرگ (مانند بخش سلامت)،
در سال 2022، یک ارائهدهنده نرمافزار مراقبتهای بهداشتی B2B از ما خواست تا در روابط عمومی دیجیتالی آنها کمک کنیم. ما شش پیوند به صفحه محصول نرم افزاری آنها، از سه نشریه بسیار مرتبط، به دست آوردیم.
بنابراین منطقی است که گوگل در هنگام رتبه بندی در نتایج، مشتاق است تا سایت های معتبر و قابل اعتماد را جلو ببرد. در اواخر سال 2022، گوگل سه حوزه کلیدی از الگوریتمی را که برای قضاوت در مورد رتبه بندی وب سایت ها در صفحات نتایج موتورهای جستجو استفاده می کند، به روز کرد. به روز رسانی محتوای مفید، به روز رسانی هرزنامه پیوند، و EAT – که اکنون به عنوان EEAT شناخته می شود.
بی اعتمادی اکنون احساس پیش فرض ما است
با به دست آوردن پیوندها و نام های تجاری در عناوین رسانه های مرتبط، معتبر و قابل احترام، به گوگل نشان می دهید که معتبرترین برندی هستید که در نتایج جستجوی خود قرار می دهید.
ارتباط زمانی که صحبت از ایجاد اقتدار موضعی از طریق روابط عمومی دیجیتال به میان می آید، کلیدی است، بنابراین مهم است که بر کیفیت بک لینک هایی که برند شما به دست می آورد، در مقایسه با حجم زیاد آنها تمرکز کنید.
نتیجه؟ ما متوجه شدیم که روزنامه نگاران نشریات مربوطه (مثلاً سردبیران سلامت) از استفاده از کارشناسان ما برای افزودن اعتبار به سرمقاله خود هیجان زده شده اند.
روابط عمومی دیجیتال یکی از مؤثرترین راهها برای برندها در هر بخش برای نشان دادن تجربه است، با پوشش ایمن در وبسایتهای خارجی و مرتبط با موضوع که تجربه دست اول شما را به نمایش میگذارند. این را می توان از طریق مقالات رهبری فکری، ارائه بینش به روزنامه نگاران در مورد اخبار مرتبط و حتی به اشتراک گذاری داده های متعلق به برند برای نشان دادن اعتبار در یک حوزه موضوعی انجام داد.
تجربه و تخصص
برای یک برند جهانی کوپن صرفه جویی در پول، از داده های متعلق به برند استفاده کردیم تا از یک لحظه پرطرفدار فرهنگ پاپ بهره ببریم – فیلم «خانه گوچی» با بازی لیدی گاگا و آدام درایور.
داده های متعلق به برند برای ایجاد اعتماد عالی هستند، اما فقط در صورتی:
تقریباً از هر 10 مصرفکننده شش نفر میگویند که تمایل پیشفرض آنها این است که به چیزی اعتماد نداشته باشند تا زمانی که شواهدی را ببینند که قابل اعتماد است. اگر در حال کار با برندهایی هستید که معمولاً غیرقابل اعتماد هستند، مانند سلامت، امور مالی، بانکداری، وام، تجارت الکترونیک، استخدام، حقوقی و غیره، متأسفم که بگویم Google به طور خودکار به شما اعتماد نخواهد کرد.
سئوکاران و متخصصان روابط عمومی باید از ترکیبی از تکنیک هایی استفاده کنند که با برندی که برای آن کار می کنند مطابقت داشته باشد. هر برندی یک متخصص معتبر ندارد، اما در عوض ممکن است دادههای بزرگی در اختیار داشته باشد که میتواند برای ایجاد اعتبار استفاده شود.
بیایید از وبلاگ Moz به عنوان مثال در اینجا استفاده کنیم. همانطور که انتظار دارید، این یک وب سایت بسیار معتبر است، با اعتبار دامنه 91. برای آژانس روابط عمومی دیجیتالی که من در آن کار می کنم، JBH، نوشتن محتوا برای Moz تضمین می کند که Google درک می کند که JBH از یک مرجع عالی تایید می کند. دامنه معتبر و به نوبه خود، باید از طریق افزایش دیده شدن موتور جستجوی ارگانیک به ما پاداش دهد.
این برند مراقبت های بهداشتی دارای هزاران تجربه و تخصص داخلی بود: پرستاران سلامت روان، درمانگران اعتیاد و روانشناسان تنها برخی از کارشناسانی بودند که ما برای این فعالیت به آنها دسترسی داشتیم. علاوه بر این، بنیانگذار فرآیند بهبودی اعتیاد را طی کرده بود، بنابراین آنها کاندیدای عالی برای فعالیت رهبری فکری ما بودند.
بک لینک ها و نام های تجاری می توانند استراتژی سئوی شما را افزایش دهند و روشی فوق العاده موثر برای ایجاد اعتبار برند هستند.
بارها در طول حرفهام، مشتری به من گفته است که به دامنههای ارجاع کاملاً جدید نیاز دارد و باید از نشریات سطح بالای ملی باشد. زمان و مکانی برای آن نوع پیوندها وجود دارد (مثلاً ممکن است سعی در ایجاد یا بستن شکاف پیوند داشته باشید)، اما اگر به نحوهای که گوگل به ما گفته است نگاه کنیم، وبسایتهایی را که به محتوای قابل اعتماد و مفید اهمیت زیادی میدهند قضاوت میکنند. ، من استدلال می کنم که پیوندهای منظم از عناوین بسیار مرتبط به همان اندازه تأثیر دارند، اگر نشان دادن اقتدار در یک جایگاه هدف نهایی ما باشد.
داستان موفقیت: چگونه پیوندهای منظم در عناوین بیش از حد مرتبط سیگنال های EEAT را برای یک نام تجاری در فضای نرم افزار مراقبت های بهداشتی بهبود بخشیدند
اکنون که EEAT مخفف چیست و اینکه چرا روابط عمومی دیجیتال وسیلهای عالی برای ارائه هر یک از عناصر کلیدی است را مشخص کردهایم، میخواهیم به طیفی از تاکتیکهای روابط عمومی دیجیتال و نحوه تغییر موقعیت آنها برای نشان دادن هر یک نگاه کنیم.
تاکتیک 1: استفاده از رهبری فکری برای نشان دادن تجربه و تجربه و تخصص
ما از اصول رهبری فکری برای ایجاد اعتماد دیجیتال استفاده کردیم:
کلمات کلیدی که می خواهیم برای آنها رتبه بندی کنیم در داخل محتوا استفاده می شود.
اگر مدیر عامل شما برای یک نشریه تجاری کلیدی مصاحبه کرده است، یا مقاله ای نوشته است، اینها می توانند به شما در ایجاد اعتبار از طریق تخصص کمک کنند. با این حال، برندها باید توجه داشته باشند که فقط در حوزههای صنعتی که در آن متخصصان واقعی هستند اظهار نظر میکنند و به آنها کمک میکنند، در غیر این صورت خطر کاهش اعتبار و از بین بردن کار سختی که انجام میدهند را به دنبال دارند.
اقتدار
برندهایی که روی تکنیکهای اعتمادسازی سرمایهگذاری میکنند و از اصول EEAT پیروی میکنند، از برندهایی که این کار را نمیکنند پیشی خواهند گرفت. گوگل با آنچه که از برندها و وب سایت هایشان انتظار دارند کاملاً شفاف عمل کرده است.
کمپینهای روابط عمومی مبتنی بر دادهها، اعتماد مشتریان بالقوه، روزنامهنگاران و گوگل را با پیشرفت بیشتر ایجاد میکنند. شما فقط یک عقیده ارائه نمی کنید، بلکه شواهدی را ارائه می دهید تا دلیل بیان آنچه می گویید را تایید کنید.
هنگامی که گوگل تصمیم می گیرد تا دریابد که آیا یک سایت قابل اعتماد است یا خیر، در وب به دنبال سیگنال هایی می گردد که نشان دهنده تجربه و تخصص باشد. این می تواند به صورت مصاحبه، مقاله در نشریات صنعتی، یا تفسیر رویدادهای خبری در جایگاه های مرتبط و بسیاری دیگر باشد.
تخصص یکی از مهمترین ویژگی های مارک ها برای نشان دادن به گوگل است و روابط عمومی دیجیتال وسیله مناسبی برای انجام این کار است.
روزنامهنگاران کلید نشریهای را که برای آن مینویسند در دست دارند، و فقط در صورتی به یک نام تجاری اشاره میکنند یا به یک متخصص ارجاع میدهند که ارزش و اعتباری به مطالبی که مینویسند بیفزاید و ارزش بیشتری را برای خوانندگان خود ایجاد کند.
چگونه روابط عمومی دیجیتال می تواند به برندها کمک کند تا هر یک از معیارهای EEAT را نشان دهند؟
جالبترین بخشهای نقش شغلی خود را کشف کردند و شروع به فکر کردن در مورد داستانهای روابط عمومی کردند که میتوانیم پیرامون آن چیزها بسازیم.
این نوع محتوا برای جذب بک لینک های مرتبط و با کیفیت بالا در مقیاس عالی است که به نوبه خود منجر به جلب توجه بیشتر در تحقیقات شما، افزایش آگاهی از برند و در نتیجه رای اعتماد از طریق آن لینک ها می شود.
داستان موفقیت: داده های متعلق به برند چگونه هدایت شدند اعتماد برای یک وب سایت پس انداز پول
این چگونه ترویج می کند تجربه و تخصص?
جوئل کورتزمن، سردبیر مجله Strategy+Business، توضیح میدهد که «یک رهبر فکری توسط همتایان، مشتریان و متخصصان صنعت بهعنوان کسی که ایدههای اصیل، دیدگاههای منحصربهفرد و بینشهای جدید دارد، شناخته میشود.»
داده های متعلق به برند یا اختصاصی به نشان دادن قابل اعتماد بودن کمک می کند. چه از دادههای مشتری ناشناس یا روشهای دیگر استفاده کنید، گزارشهای تحقیقاتی اصلی همیشه نشانهای از کیفیت هستند.
اما این تکههای محتوا بهطور تصادفی اتفاق نمیافتند – آنها باید با دقت ساخته شوند تا تجربه و تجربه شخصی را که پشت سرشان است به نمایش بگذارند.
گوگل اکنون اعتماد را در قلب الگوریتم خود قرار می دهد و تجربه، تخصص و اقتدار همه به آن کمک می کند.
اگر اطلاعات با کیفیت پایینی در SERP ها ارائه شود، گوگل مشکل بزرگی خواهد داشت: کاربران جستجو را متوقف خواهند کرد و این به گوگل آسیب می رساند – در درآمد تبلیغاتی آنها.
در این پست، تاکتیکهای روابط عمومی دیجیتال را که میتوانید برای کمک به بهبود سیگنالهای EEAT خود استفاده کنید، به اشتراک میگذارم، توضیح میدهم که چرا ایجاد اعتماد و اعتبار باید در بالای لیست شما باشد اگر میخواهید دید بیشتری در SERP داشته باشید، و داستان های موفقیت آمیزی را به اشتراک بگذارید که نشان می دهد چگونه این تاکتیک ها به دستاوردهای تجاری برای برندها در بخش های معمولاً غیرقابل اعتماد منجر شده است.
EEAT چیست؟
با دریافت پوشش مکرر در یک سایت مرتبط با موضوع، ثابت میکنید که یک متخصص مورد اعتماد برای مخاطبان و Google هستید. احتمالاً مخاطبان شما بیشتر درگیر می شوند و زمان بیشتری را صرف خواندن محتوا می کنند و مخاطبان درگیر تمایل بیشتری به تبدیل شدن دارند که ارزش تجاری روابط عمومی دیجیتال را ثابت می کند.
EEAT مخفف Experience, Expertise, Autoritativeness و Trustworthiness است و این چهار ویژگی است که برند شما باید داشته باشد اگر می خواهید بهترین شانس را برای رتبه بندی خوب داشته باشید و بهترین تجربه را برای مخاطبان خود ارائه دهید.
تجربه
برای یک برند در فضای بازیابی اعتیاد، ما تشخیص دادیم که آنها باید سیگنالهای EEAT خود را بهبود بخشند تا بتوانند با مارکهای معروفتری که بر نتایج جستجو تسلط دارند رقابت کنند و به Google ثابت کنند که به اندازهای قابل اعتماد هستند که میتوانند در آن شرکت کنند. صفحات نتایج موتور جستجو
شناسایی بهترین افراد در کسب و کار که قهرمانان رهبری فکری ما باشند.
نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.
نشان دادن اقتدار در مورد نفس نیست. این در مورد ارائه یک پلتفرم به متخصصان آگاه است که به کاری که انجام می دهند علاقه مند هستند و به Google ثابت کنید که اطلاعاتی که ارائه می کنید مفید، معتبر و معتبر است.
تاکتیک 3: کمپین های روابط عمومی دیجیتال مبتنی بر داده برای نشان دادن امانت
با این حال، محتوایی که من برای وبلاگ Moz از طرف JBH تولید میکنم، باید بازتاب تخصص جمعی ما باشد، یعنی روابط عمومی دیجیتال. برای مثال، نوشتن مقاله ای در مورد PPC در وبلاگ Moz هیچ منطقی (یا کمکی به مرجع موضوعی ما) ندارد.
امانت
روابط عمومی دیجیتال دیگر تنها به ایجاد حجمی از پیوندها نیست. تغییر موقعیت فعالیت روابط عمومی دیجیتال خود برای تمرکز بر عناصر کلیدی EEAT یک راه مطمئن برای ایجاد نتایج تاثیرگذار بدون نیاز به تمرکز بر حجم است.
یکی از قدیمیترین و شناختهشدهترین سیگنالهای EEAT، بک لینکهایی از سایتهای شخص ثالث معتبر هستند که به صفحهای که میخواهید در نتایج موتور جستجو رتبهبندی کنید، اشاره میکنند.
یکی از صفحات اولویت ما صفحه فرود گوچی در سایت بود، بنابراین ما توانستیم مشتری خود، صفحه و بینش های مبتنی بر داده های آنها را در قلب روند قرار دهیم.
با استفاده از سر و صدایی که در مورد اکران موردانتظار این فیلم وجود داشت، افزایش ترافیک کاربران را از مشتریانی که به دنبال کدهای تخفیف قدیمی گوچی بودند نسبت دادیم. در کنار این آمار، نظرات مشتری خود را برای توضیح افزایش تقاضا درج کردیم.
دارای یک روش صحیح برای نشان دادن اینکه چگونه اطلاعات را به دست آورده اید.
روابط عمومی دیجیتال تنها بخشی از پازل EEAT است
پشتیبانی می کند و به داستان ارائه شده اعتبار می بخشد.
با آنها مصاحبه کنید تا بفهمید به چه چیزی بیشتر علاقه دارند.
تاثیر بسیار زیاد بود. ما شاهد افزایش 219 درصدی ترافیک به صفحه نسبت به سال گذشته بودیم و مشتری گزارش داد که از طریق آن صفحه سرنخ ها را افزایش داده است.
این لزوماً اطلاعات جدیدی نیست، اما نوع پیوندهایی که اقتدار برند شما را نشان میدهند ممکن است با آنچه ابتدا فکر میکردید متفاوت باشد.
تجربه جدیدترین افزوده شده به EEAT است که نیاز برندها را برای نشان دادن تجربه در هر موضوع یا موضوعی که برند می خواهد با آن شناخته شود را برجسته می کند.
به این معنی که همه نمی توانند (یا نباید) رهبر فکری باشند. یک رهبر فکری برای نشان دادن تجربه و تخصص به درستی نیاز به ارتباط و مشارکت دارد.
داستان موفقیت: چگونه فعالیت روابط عمومی دیجیتال رهبری فکری سیگنال های EEAT را برای یک نام تجاری در فضای مراقبت های بهداشتی بهبود بخشید
هر پیوندی که ایجاد می کنیم به صفحه خدمات مربوطه در سایت اشاره می کند – رای اعتماد از طریق پیوند.
تاکتیک 2: کسب بک لینک های منظم از عناوین مرتبط برای نمایش اقتدار
روزنامهنگارانی که میخواهند از آن استفاده کنند، دادهها را میتوان بررسی و تأیید کرد.