نحوه ایجاد صفحات فرود محلی Kick-Ass – جمعه تخته سفید

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.

برای MozCon ثبت نام کنید



منبع

بنابراین مانند هر دلیل دیگری، این دلایل اساسی برای انجام این کار است. سی و دو درصد ارزش پیشنهادی منحصر به فردی داشتند، بنابراین چیزی که آنها را از رقبای خود متمایز می کرد. من فکر می کنم که در واقع بسیار پایین است، و این باید چیزی باشد که واقعاً همه کسب و کارها باید برای آن تلاش کنند، جدا کردن خودشان است. شما نمی خواهید فقط سایت دیگری باشید که می گوید: “هی، می توانی برای خدماتم پول به من بدهی.”

بنابراین این مراحل و توصیه های من برای ایجاد یک صفحه فرود محلی kickass است. اگر می خواهید بیشتر بحث کنید، می توانید من را در توییتر @amandatjordan پیدا کنید.

در این جمعه تخته سفید با آماندا جردن همه چیز را در مورد نحوه ایجاد صفحات فرود محلی سریع بیاموزید. محبوب ترین ویژگی ها را کشف کنید و هنگام ایجاد صفحات فرود محلی با بایدها و نبایدها آشنا شوید.

نحوه تولید 8 میلیون ایده تست سئو با استفاده از ChatGPT

بسیاری از این داده ها را می توان از Google Sheets به وب سایت شما منتقل کرد. با آن مانند یک وبلاگ رفتار نکنید. این مسئله دیگری است که من معمولاً می بینم این است که یک تجارت می گوید: “ما به تعداد زیادی محتوا نیاز داریم تا مردم را به صفحه فرود مکان ما بیاورند. ما می خواهیم این صفحه واقعاً رتبه خوبی داشته باشد.” اما آنها فراموش می‌کنند که این هم به این معنی است که یک نفر را بیاورند و بخواهند در آن صفحه با شما کار کنند.

این حجم زیادی از محتوای تولید شده توسط کاربر است که دقیقاً در آنجا وجود دارد و شما مجبور نیستید بنویسید، این مربوط به محصولات و خدمات شما در تجارت شما است. در گوگل نیز نمایش داده خواهد شد. بنابراین محتوای قابل استفاده تری است که می توانید از شخص دیگری بخواهید برای شما تولید کند.

بایدها و نبایدهای ایجاد صفحات فرود محلی

بایدها و نبایدهای ایجاد صفحات فرود محلی

بنابراین محبوب ترین ویژگی ها در اینجا لیست شده اند. شصت و یک درصد از مشاغل خدمات خانگی که در صفحه اول رتبه بندی شده اند، در صفحات فرود مکان خود نظراتی داشتند. من فکر می‌کنم که در حال حاضر تقریباً داده شده است، حتی اگر فقط 61٪، 39٪ آن را انجام نمی‌دهند. اما به نظر من این تقریباً مشخص است که شما باید نظراتی را در آن صفحه داشته باشید، اگر به دلیل دیگری غیر از اینکه بتوانید از داده های ساختاریافته برای آن استفاده کنید، برای بهینه سازی نرخ تبدیل، فقط به کاربران دلیلی برای اعتماد به شما ارائه دهید. و باور داشته باشید که در کار خود خوب هستید.

کاربران شما باید نظرات خود را برای شما ارسال کنند. اگر نظری برای شما نمی گذارند، باید از آنها بخواهید که نظرات خود را بگذارند. بنابراین این یکی از کارهایی است که می توانید انجام دهید. بخش نظرات در وب سایت ها مشتریان زیادی وجود دارد که من داشته ام، مخصوصاً در تجارت الکترونیک، جایی که آنها تجارت الکترونیکی و محلی را با هم دارند، جایی که آنها یک بخش نظرات دارند که در آن افراد می توانند در مورد تجربیات خود صحبت کنند، نه مانند یک مکان نقد، که بپرسند. سوالات، بازخورد دادن در مورد برخی چیزها، چیزهایی مانند آن، با یکدیگر ارتباط برقرار کنید، تقریباً مانند یک انجمن گاهی اوقات نیز.

این صفحه فرود است، بنابراین آنها نباید به جای دیگری بروند تا تعیین کنند که آیا می خواهند با شما کار کنند یا نه. با پاسخ دادن به این سؤالات، تمام اطلاعاتی را که لازم است در اختیار آنها قرار می دهید تا تصمیم بگیرند که می خواهند با شما کار کنند و می خواهید این کار را به شیوه ای جذاب و جالب انجام دهید. بنابراین شما نمی خواهید یک بلوک متنی بزرگ داشته باشید که هیچ چیزی آن را تجزیه نمی کند. شما می‌خواهید هر گونه فروش یا کوپن، جایزه، نقد و پیشنهاد ارزش منحصربه‌فرد را در سراسر آن محتوا بگنجانید تا آن را تجزیه کنید و به آنها فرصت‌های متعددی بدهید تا تصمیم بگیرند که به اندازه کافی خوانده‌اند، به اندازه کافی شنیده‌اند، و آماده هستند. کار با تو.

بنابراین شما می خواهید به این سوالات پاسخ دهید، و چگونه می خواهید به آنها پاسخ دهید، می خواهید از این نوع داده ها استفاده کنید.

می خواهید بدانید چه خبر است. چه کسی چه کرد، کجا، کی، چرا، چگونه؟ بنابراین وقتی به رقبای خود نگاه می کنید، به این سؤالات پاسخ دهید، و هنگامی که به صفحات فرود موقعیت مکانی خود فکر می کنید، به این سؤالات نیز پاسخ دهید. سعی می کنید با چه کسی ارتباط برقرار کنید؟ شما کی هستید؟ کار شما چیست؟ چه چیزی می خواهید به آنها پیشنهاد دهید؟

می‌توانید در مورد افرادی که برای انواع خاصی از مسائل با شما تماس گرفته‌اند، نظراتی داشته باشید تا منحصربه‌فرد بودن و شخصی‌سازی را برای کاربر تسهیل کنید. بنابراین واقعاً محتوای تکراری و مشکلات محتوای نازک و عمومی در صورت استفاده از محتوای شخص اول، شخص ثالث و تولید شده توسط کاربر حل می شود. آنها این مسائل را برای شما حل خواهند کرد، و لازم نیست که کاری بسیار سخت باشد.

بنابراین اگر به دنبال لوله کشی در آن شهر هستید، این چیزی است که ظاهر می شود.

وقتی به صفحات خود فکر می کنید به این سوالات پاسخ دهید

وقتی به صفحات خود فکر می کنید به این سوالات پاسخ دهید

اگر در مورد آن فکر کنید، این بسیاری از مواردی است که Google سعی می کند در نمایه Google Business شما نیز پاسخ دهد. بنابراین باید نه لزوما کلمه به کلمه آنچه در آن است مطابقت دهید، بلکه به ویژگی هایی فکر کنید که گوگل سعی دارد در ابزار خود نشان دهد و مطمئن شوید که این ویژگی ها در صفحه فرود موقعیت مکانی شما نیز وجود دارند.

برای پاسخ به این سوالات، به داده ها نگاه کنید

برای پاسخ به سوالات خود، به این نوع داده ها نگاه کنید

سلام، من آماندا جردن در RicketyRoo هستم، و امروز قرار است در مورد نحوه ایجاد صفحات فرود محلی kickass صحبت کنم. من در مورد این موضوع در MozCon در سال 2022 صحبت کردم. من در مورد 50 صفحه برتر در ایالات متحده و مشاغل خدمات خانگی که در صفحه اول رتبه بندی شده اند تحقیق کردم و سپس آن صفحات را بررسی کردم و ویژگی هایی را که آنها در آن صفحات استفاده می کردند تجزیه و تحلیل کردم. برای تعیین اینکه چه چیزی یک صفحه فرود مکان برنده را ایجاد می کند.

محبوب ترین ویژگی های صفحات فرود محلی

محبوب ترین ویژگی های صفحات فرود محلی

داده های شخص ثالث بنابراین می‌خواهید از آمار، پرسش‌های متداول، چیزهایی که در اینترنت پیدا می‌کنید و می‌دانید درست است، مربوط به کسب‌وکار شما و مربوط به آن مکان خاص است، استفاده کنید تا بتوانید تا حد امکان در محتوای خود منحصربه‌فرد باشید. اصلا تکراری سپس محتوای تولید شده توسط کاربر.

بنابراین اگر 15 درصد تخفیف ارائه می‌دهید، ممکن است در واقع مشتری را گرفتار کنید و فقط باید 5 درصد تخفیف به او بدهید، زیرا آنها نمی‌دانند قیمت شما در مقایسه با رقیب شما چقدر است. بنابراین این یک راه خوب برای جذب مشتریان بیشتر و دریافت تبدیل بیشتر است. سپس تنها 18 درصد جوایز یا تقدیرنامه‌ها را در صفحه ذکر کردند. من فکر می کنم که این یک فرصت از دست رفته است، زیرا این سیگنال های اعتماد هستند. آن‌ها به مردم نشان می‌دهند که می‌توانند به کسب‌وکار شما اعتماد کنند، در صنعت خود شناخته شده‌اید، کار خوبی انجام می‌دهید.

شما می خواهید آنها بدانند که چرا می خواهند شما را انتخاب کنند، و این کاری است که شما در گزاره ارزش منحصر به فرد خود انجام می دهید. فقط یک چهارم آنها شامل هر نوع فروش یا کوپن بود که یک فرصت بزرگ از دست رفته است. بنابراین اگر می بینید که رقبای شما کوپن یا فروش ارائه نمی دهند، این فرصتی برای شماست تا کسب و کار خود را از آنها جدا کنید. اگر آنها در حال خرید هستند و به چندین وب سایت می روند، اگر تنها شما هستید که یک کوپن ارائه می دهید، آنها نمی دانند که ممکن است، من نمی دانم، 10٪ گران تر از رقیب خود باشید تا زمانی که آنها تماس بگیرید و قیمت بگیرید

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

در اینجا بایدها و نبایدهای من برای ایجاد صفحه فرود مکان آمده است. من می خواهم با نبایدها شروع کنم زیرا این مسائل را اغلب می بینم.

حتی زمانی که کسب‌وکارها بهترین نیت را دارند، وقتی یک سئوکار استخدام می‌کنند، وقتی یک مدیر بازاریابی را استخدام می‌کنند، می‌بینم که خیلی با این مسائل مواجه می‌شوند و غلبه بر آنها سخت است. ناچیز نیست، آنها دشوار هستند. محتوای تکراری یک مشکل بزرگ برای صفحات فرود مکان است. محتوای نازک و عمومی مسائل بزرگی هستند. اما اگر به منابع داده خود نگاه کنید که واقعاً می‌توانید به راحتی با مقیاس‌پذیری از آن‌ها استفاده کنید، دیگر لازم نیست نگران این باشید که کسی مجبور شود به 200 روش مختلف در مورد رفع گرفتگی توالت بنویسد.

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

درصد خانه‌هایی را که در آن ماه‌ها به آن‌ها خدمات می‌دهید، در آن صفحه در آن منطقه قرار دهید. این به طور خودکار محتوای منحصربه‌فردی را اضافه می‌کند که هیچ کس دیگری ندارد و گوگل نیز آن را به عنوان محتوای منحصربه‌فرد می‌بیند، این محتوای مبتنی بر داده است، محتوای جالبی است. بنابراین نه تنها چیزی است که منحصر به صفحه شما است و عمومیتر از محتوایی نیست که مردم به دیدن آن عادت دارند، بلکه ممکن است به اندازه کافی جالب باشد که مردم با دیگران به اشتراک بگذارند، که ممکن است به دلایل دیگری به عنوان منبع برای چیزهای دیگر نیز

شما می خواهید از داده های شخص اول استفاده کنید. بنابراین شما مشتریان خود را می شناسید. شما با آنها کار کرده اید. احتمالاً یک CRM دارید که از آن استفاده می کنید. شما می خواهید از آن CRM برای جمع آوری داده های ارزشمند و استفاده از آن در صفحات خود استفاده کنید. اگر می‌دانید که در زمان‌های خاصی از سال مشکلات خاصی برای مقدار مشخصی از خانه‌ها وجود دارد و شما در سرویس‌های خانگی هستید، مثلاً در ماه‌های تابستان، از قبل می‌دانید که در ماه‌های تابستان واحدهای AC به تعمیر و نگهداری و تعمیر نیاز دارند.

امیدواریم شما هم مثل ما برای 7 و 8 آگوست هیجان زده باشید تا عجله کنید و به اینجا برسید. و دوباره، اگر هنوز بلیط خود را نگرفته‌اید و برای ساختن پرونده به کمک نیاز دارید، یک الگوی مفید برای متقاعد کردن رئیستان داریم!

بنابراین اینها ویژگی هایی است که من در آن مشاغل در 50 شهر برتر ایالات متحده پیدا کردم. جایی که آنها در صفحه اول رتبه بندی کردند، اینها ویژگی هایی است که آنها بیشترین استفاده را داشتند. برخی از برجسته‌ها بودند که تقریباً هر آنچه را که فکر می‌کردید به عنوان ویژگی‌ها در اختیار داشتند، و سپس موارد دیگری بودند که در آنها خوش شانس بودند، مانند رقابت کم. کسب و کار آنها برای مدت طولانی وجود داشته است، بنابراین آنها مجبور نبودند تلاش زیادی برای رتبه بندی خوب انجام دهند زیرا همه آنها را می شناختند و آنها تقریباً مانند یک ثابت در جامعه خود هستند.

نگرانی آنها چیست؟ چرا باید شما را به جای رقبا انتخاب کنند؟ چه زمانی بهترین انتخاب برای آنها هستید؟ آنها از کجا می توانند با شما تماس بگیرند و چگونه می توانند با شما تماس بگیرند؟ همه این سوالات باید در هر صفحه فرود مکان پاسخ داده شود. اگر به همه این سؤالات پاسخ نمی‌دهید، مردم باید در وب‌سایت شما جستجو کنند تا آن پاسخ‌ها را بیابند، یا فقط می‌روند و به سراغ رقیبی می‌روند که می‌تواند راحت‌تر به این سؤالات پاسخ دهد.

بنابراین واقعاً، وقتی به صفحات موقعیت مکانی خود فکر می کنید، باید سعی کنید به این سؤالات پاسخ دهید. من آنها را اینجا قرار دادم زیرا بسیاری از اوقات وقتی سایت ها را بررسی می کنم مانند یک کارآگاه فکر می کنم، و “جنایت واقعی” را بسیار دوست دارم، بنابراین به آن فکر می کنم که چیزی را که به دنبال آن هستم، تقریباً شبیه به کلو جمع آوری می کنم.

می‌توانید داده‌های خود را در مورد تعداد تماس‌های خانگی که در مورد رفع گرفتگی توالت‌ها به صورت فصلی، بر اساس منطقه، کد پستی داشته‌اید، جمع‌آوری کنید. در عوض از آن داده ها در آن صفحه استفاده کنید. این خیلی جالب تر از گفتن این جمله است: “هی، اگر توالت گرفتی، بیا با ما تماس بگیر.” همه می دانند که شما از آنها می خواهید این کار را انجام دهند. می توانید آن صفحه را جالب تر کنید.