بنابراین ما سعی میکنیم روی آن کلیک کنیم تا نتایج بهروزتری ببینیم. بهروز بودن مطلب برای بسیاری از افراد امری مهم محسوب میشود. برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمیتوانیم بدانیم که بهروز هستند یا خیر.
فرض کنید میخواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکههای اجتماعی» ایجاد کنیم. در این مثال، «فروش در شبکههای اجتماعی» یک موضوع بنیادی است یا فرعی؟ پاسخ درست این است که بستگی دارد! اگر سایت مورد نظر در حوزه روشها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت میکند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد. اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت میکند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر میشود.
این عدد ثابت نیست و بسته به طول مجله خبری آموزش سئوی که مینویسید شاید لازم شود لینکهای داخلی بیشتری نیز در نوشته خود بگنجانید. در نهایت هدف شما باید جلب نظر کاربران و گوگل به صورت همزمان باشد. وقتی صحبت از سئو محتوا میشود، باید موضوعاتی را انتخاب کنید که مخاطبان شما به آنها اهمیت میدهند، نه لزوماً موضوعاتی که فقط شما به آنها اهمیت میدهید. بهعنوانمثال، شما بهعنوان یک متخصص در زمینه کاری خود، بسیار فراتر از یک مبتدی هستید.
بهینه سازی محتوا ، سئو مراحل تعریف استراتژی
زمانی که به دنبال سئو محتوا هستید، باید ساختار سازی سایت را بهدرستی انجام دهید. در غیر این صورت، فقط با یک مجموعه بههمریخته از صفحات مواجه خواهید شد که بینتیجه خواهد ماند. داشتن ساختار مناسب به موتورهای جستجو نظیر گوگل این امکان را میدهد که بتوانند صفحات سایت شما را بهخوبی آنالیز کنند. برای این که بتوانید کلمات کلیدی را پیدا کنید، کافی است استراتژی مناسب داشته باشید. بهرهگیری از ابزارهای مختلف باعث میشود تا بتوانید بهشکل بهینه و در کمترین زمان ممکن، بهترین کلمات را متناسب با موضوع وبسایتتان پیدا کنید.
- فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم.
- اگر میخواهید راجع به تولید محتوای سئو شده (سئوی محتوا) بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که حتما این ویدئو را تماشا کنید.
- محتوای سئو شده یکی از مهمترین و قویترین فاکتورها برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل است.
- موتورهای جستجو از الگوریتم هایی مثل tf-idf و bm25 برای بدست اوردن چگالی مناسب کلمه استفاده میکنن و چگالی یک عبارت را نسبت به کل صفحات ایندکس شده مشابه بررسی میکنند.
- محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو نوشته شده است.
اگر برای مخاطبان هدف خود نمینویسید، برای چه کسانی مینویسید؟ در مورد علایق آنها و سؤالاتی که میپرسند فکر کنید. رقبای خود را بررسی کنید و ببینید که این برندها چگونه محتوای خود را مینویسند. همچنین باید مطمئن باشید که با سبک و لحن دلخواه مخاطبانتان مینویسید. همان طور که شروع شما با دقت بالایی مورد توجه است باید سعی کنید همین جذابیت را در انتهای محتوای خود نیز ایجاد کنید.
این روزها خواندن کتابهای الکترونیکی که در قالب فایلهای PDF یا ePUB منتشر میشوند طرفداران زیادی پیدا کرده است. من یک کامنت درباره محتوای نوع لندینگ براتون گذاشتم و سؤالم رو پرسیدم. من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم.