ویژگی هدر بسته های محلی ناپدید می شود در حالی که بسته های محلی روند نزولی دارند

از آنجایی که من از نیاز به بومی‌گرایی اقتصادی برای بهبود آب و هوا و جامعه بسیار مهم است، من شخصاً از Google می‌خواهم بسته‌های محلی را برای همه سؤالات تجاری بازگرداند تا جستجوگران همیشه بتوانند نزدیک‌ترین منبع را برای خرید هر آنچه که نیاز دارند، ببینند، اما اگر گوگل تعداد پرس و جوهایی را که برای آنها نتایج محلی ارائه می دهد کاهش می دهد، من باید سعی کنم تفکر آنها را درک کنم.

همانطور که گفته شد، من نمونه هایی را می بینم که در آنها احساس می کنم گوگل قطعا اشتباه می کند. برای مثال، جستجوهای قبلی من برای کالاهای مبلمان، همگی بسته‌های محلی را با عناوینی مانند «صندلی‌های تاکیدی» یا «لامپ‌ها» به نمایش گذاشتند. اکنون، گوگل هیچ بسته محلی را برای برخی از این جستجوها برنمی‌گرداند و در عوض یک صفحه نمایش عظیم از گزینه‌های خرید شرکتی از راه دور را وصل می‌کند. هنوز فروشگاه های مبلمان در نزدیکی من وجود دارد، اما گوگل اکنون آنها را پنهان کرده است، و این من را به شدت ناامید می کند:

امروز، در تلاش برای تعیین کمیت و تشریح این تغییر ناگهانی، به دنبال بخش دستی مطالعه قبلی خود هستم.

تغییر کامل دریا در سرفصل های بسته محلی

واضح است که گوگل تصمیم گرفت طبقه بندی های خود را ساده کند. ممکن است بیش از سه نوع هدر بسته محلی وجود داشته باشد، اما من هنوز آنها را ندیده ام. بسته های هتل همچنان سرفصل های خاص خود را دارند، اما آنها همیشه حیوان متفاوتی بوده اند:

پس از بررسی تعدادی از جستجوهایی مانند اینها در زمینه هدف، فکر فعلی من این است: به دلایلی که برای ما ناشناخته است، Google در حال شماره گیری قصد محلی فرضی است. از زمانی که Google کاربر را مرکز جستجو قرار داد و تقریباً به طور پیش‌فرض نتایج نزدیک خود را برای پرس و جوهای بی‌شماری به ما نشان داد، ما کاربران آموزش دیدیم که مجبور نباشیم بسیاری از (یا هیچ‌کدام) را به زبان جستجوی خود اضافه کنیم تا از Google بخواهیم محلی خود را تنظیم کند. گزینه هایی برای ما ممکن است در جستجوهای خود بسیار تنبل باشیم و همچنان نتایج محلی دریافت کنیم.

همچنین ارزش آن را دارد که آنچه را که دوستان ما در NearMedia.co به آن اشاره کرده‌اند، در نظر بگیریم:

آینده Local Pack نامشخص است. اتحادیه اروپا «ترجیح خود» ندارد DMA در سال 2023 اعمال می شود آیکوآ زبانی مشابه دارد.»

در مطالعه اصلی ما، Google یک بسته محلی برای 18٪ از جستجوهای دستی ماه جولای ما برنگرداند. تا نوامبر، تصویر به طور قابل توجهی تغییر کرده بود. شگفت‌انگیز 42 درصد از درخواست‌های ما به‌طور ناگهانی دیگر یک بسته محلی نمایش داده نمی‌شود. این دقیقاً مطابق با مستندات اندرو شاتلند مبنی بر کاهش 42.3 درصدی از اوج نمایش بسته های محلی بین اوت و اکتبر است. Mozcast، در تصویر بالا، از 39.6 درصد درخواست‌هایی که بسته‌های محلی را در 24 اکتبر برمی‌گردانند، به 25.1 درصد در 25 اکتبر کاهش یافته است. این رقم در هفته‌های بعد در پایین تا میانه دهه 20 باقی مانده است. برای ایجاد یک مکث کافی است که یک شیب رو به پایین داشته باشید.

با این حال، در زمینه جدید کاهش تعداد جستجوها که بسته‌های محلی ایجاد می‌کنند، اگر گوگل دیگر فکر نمی‌کند که جستجوی ساده ما برای «ترشی‌ها» به معنای «ترشی‌ها در نزدیکی من» نیست، باید خودمان را به نوشتن سؤالات دقیق‌تر برای رسیدن به آنچه می‌خواهیم بازگردانیم. “. تقریباً این احساس را دارم که Google می‌خواهد دوباره مشخص‌تر باشیم، زیرا سطح اطمینان آن در مورد آنچه که یک جستجوی محلی را تشکیل می‌دهد با نوعی چالش ناشناخته مواجه شده است.

اگر دنبال ترشی می گردم، آیا حتماً در نزدیکی خود به دنبال ترشی هستم یا می توانم به دنبال دستور العمل ها، مقالاتی در مورد ارزش غذایی ترشی ها، تاریخچه ترشی ها و چیز دیگری باشم؟ اعتماد گوگل به اینکه جستجوهای مبهم مانند این باید با یک نتیجه محلی انجام شود چقدر است؟

به طور کلی، گوگل با هر چیزی که فکر می‌کند کاربران را در سیستم خود به حرکت در می‌آورد آزمایش می‌کند، و شاید احساس می‌کردند هدرهای بسته محلی متنوع بیش از آنکه کمکی برای تعامل با بسته‌های محلی باشد، حواس‌پرتی را ایجاد می‌کند. ما نمی‌توانیم به طور قطع بدانیم و همچنین نمی‌توانیم بگوییم این تغییر تا چه زمانی پابرجا خواهد ماند، زیرا گوگل می‌تواند عناوین مختلف را روز بعد از انتشار این ستون بازگرداند!

در مجموع، این تغییر یک معامله بزرگ نیست، اما من کمی متاسفم که می بینم سرنخ های کوچک هدرهای متنوع از دید ناپدید می شوند. در همین حال، روند بسته محلی دیگری در حال حاضر در جریان است که قطعا باید به آن توجه کنید…

کاهش شدید در حضور کلی بسته محلی

چیزی که تغییر نکرده این است که احساس من این است که منطق زیربنای کسب و کارهایی که کدام هدر بسته محلی را دریافت می‌کنند، نسبتاً عجیب و غریب است. در مطالعه اولیه، ما به معمای این موضوع اشاره کردیم که چرا یک پرس و جو مانند “کاراته” تحت عنوان “مدرسه هنرهای رزمی” قرار می گیرد، اما یک پرس و جو برای “تای چی” یک “عنوان تای چی” منحصر به فرد دارد، یا چرا “سگ به فرزندخواندگی” دریافت می کند. نتایج به‌عنوان «خدمات نجات حیوانات» انتخاب شد، اما «خرگوش به فرزندخواندگی» بسته‌ای با برچسب «خرگوش به‌پذیرش» دریافت کرد. روابط موجودیت کنجکاو همچنان ادامه دارد، حتی در این سناریوی هدر بسته محلی جدید و عمومی. به عنوان مثال، چرا جستجوی من برای “tacos” (که قبلا بسته ای با عنوان “رستوران های مکزیکی” ارائه می کرد، اکنون با این برچسب است:

اما جستجوی من برای “تغییر روغن” این سرصفحه را دریافت می کند:

بنابراین این کلمه امروز به خردمندان است: به کار بر روی بهینه سازی ارگانیک وب سایت خود و انتشار محتوای مفید ادامه دهید. هر دو رتبه بندی بسته های محلی کلیدی شما را تشکیل می دهند، و همانطور که از نظرسنجی اخیر بررسی کسب و کار محلی در مقیاس بزرگ ما آموختیم، 51٪ از مصرف کنندگان پس از خواندن نظرات لیست های شما، به عنوان گام بعدی در سایت شما قرار می گیرند. سال 2023 سال خوبی برای سرمایه گذاری در استقبال گرم و فراگیر سایت شما خواهد بود، و سرمایه گذاری نیز در جای خوبی برای شما قرار خواهد گرفت، اما عناصر بسته محلی مانند هدرها یا حتی بسته های محلی، خود، موم و کاهش می یابند.





منبع

در تجزیه و تحلیل دستی ما از 60 پرس و جو در ماه ژوئیه، با 40 سرصفحه بسته محلی منحصر به فرد روبرو شدیم – تنوع فوق العاده ای. اکنون، تمام ویژگی ها از بین رفته است. برای همه پرسش‌های ما، سرفصل‌ها به 3 نوع کاهش یافته است: در دسترس بودن در فروشگاه، مکان ها و مشاغل.

روابط موجودیت مرموز باقی می ماند

آیا چیزی در مورد یک رستوران مکزیکی وجود دارد که آن را بیشتر به یک «مکان» تبدیل کند و یک نقطه تعویض روغن آن را بیشتر به یک «کسب و کار» تبدیل کند؟ من از منطق پیروی نمی کنم. در همین حال، چرا مشاغل منطقه خدماتی، همانطور که در جستجوی من برای “درو کردن علف های هرز بالا” نشان داده شده است، برچسب “مکان” دارند؟

در ژوئیه سال جاری، دکتر پیتر جی. مایرز و من گزارشی را منتشر کردیم که در آن عنصری از نتایج محلی گوگل را که آن را “هدر بسته های محلی” نامیدیم، تجزیه و تحلیل می کرد. حدود یک ماه پس از انتشار، اعضای جامعه سئو محلی، مانند کولان نیلسن، متوجه شد که تنوع فوق‌العاده سرفصل‌هایی که گرفته بودیم ناگهان کاهش یافته است:

بین ژوئیه و نوامبر سال 2022، 83 درصد از سرصفحه‌های بسته محلی که قبلاً درخواست شده بودیم، تغییر کاملی در نام‌گذاری داشتند. فقط 17 درصد از سرصفحه‌های بسته محلی در پاییز به همان شکلی که در تابستان نوشته شده بود، نوشته می‌شدند. در اینجا مجموعه کوچکی از نمونه ها آورده شده است:

ممکن است اعتماد به نفس گوگل به طرق مختلف از جمله قوانین نظارتی متزلزل شده باشد و سئوکاران محلی باید همیشه انتظار تغییر با این حال، در حال حاضر، کسب و کارهای محلی ممکن است کاهشی در ترافیک بسته محلی و CTR خود داشته باشند. از سوی دیگر، اگر گوگل آن را به درستی انجام دهد، ممکن است ضرر قابل توجهی نداشته باشد. اگر کسب‌وکار شما قبلاً در یک بسته محلی برای جستجویی نشان داده می‌شد که در واقع یک هدف محلی نداشت، احتمالاً به هر حال آن کلیک‌ها را دریافت نمی‌کردید زیرا یک نتیجه محلی آن چیزی نبود که جستجوگر برای شروع به دنبال آن بود.

برای انجام این کار، باید به خاطر داشته باشم که وجود یک بسته محلی سیگنالی است که گوگل معتقد است یک جستجو دارای هدف محلی است. به احتمال زیاد، آنها اغلب این را به درستی دریافت می کنند، اما من می توانم به زمان هایی فکر کنم که یک نتیجه محلی برای یک عبارت جستجو ظاهر می شود که به نظر من آشکارا، ذاتا محلی نیست. به عنوان مثال، در مطالعه‌ای که من و دکتر پیت انجام دادیم، دیدیم که گوگل نه تنها یک بسته محلی برای کلمه کلیدی «ترشی» برمی‌گرداند، بلکه حتی عنوان بسته محلی خود را به آن می‌دهد:

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

در مورد اینکه آیا این موضوع برای کمپین‌های جستجوی محلی شما اهمیت دارد، متأسفانه، سرنخ‌های عمومی سرنخ‌های قبلی ذهن گوگل را که ممکن است در سئوی شما مفید بوده باشند، پنهان می‌کنند. قبلاً پیشنهاد دادم که کسب‌وکارهای محلی ممکن است بخواهند شرایط بسته محلی متنوع را در بهینه‌سازی برچسب‌ها و متن وب‌سایت بگنجانند، اما در سناریوی جدید، احتمالاً بهینه‌سازی هر چیزی برای «مکان‌ها»، «کسب‌وکارها» یا «مکان‌ها» بی‌معنی است. “در دسترس بودن در فروشگاه”. اگر یک نمایه کسب و کار Google برای آن ایجاد کنید، مسلم است که شرکت شما نوعی مکان یا کسب و کار است. و بهترین شرط شما برای مشخص کردن اینکه شما محصولات خاصی را حمل می کنید این است که آنها را در لیست خود منتشر کنید و در نظر بگیرید که آیا می خواهید برنامه هایی مانند Pointy را انتخاب کنید یا خیر.

مطمئناً درو کردن علف های هرز مکانی نیست … مگر اینکه یک مکان فلسفی باشد. با این حال، من دیدم که بسیاری از SAB ها به جای «کسب و کار»، به این ترتیب برچسب زده شده اند، که با توجه به تمایز تاریخی Google بین مکان های فیزیکی و مدل های مراجعه به مشتری، برچسب منطقی تر به نظر می رسد. موارد زیادی مانند این وجود دارد که برچسب زدن چندان معنی ندارد، و با عدم وجود عبارات خاص تر، احساس می شود سرصفحه های بسته محلی احتمالاً معنای کمتری را منتقل می کنند و اکنون به راحتی نادیده گرفته می شوند.

چرا گوگل این کار را انجام داده است و آیا برای بازاریابی جستجوی محلی شما اهمیت دارد؟