چگونه برای پروژه های سئو خود خرید کنید – جمعه تخته سفید


نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

در قسمت جمعه تخته سفید این هفته، شاون شما را در چهار مرحله راهنمایی می کند تا بر چالش اولویت بندی پروژه های سئوی خود غلبه کنید و چگونه ابتکارات خود را با جدول زمانی و اهداف یک کسب و کار مرتبط کنید.

وایت برد نکاتی را برای خرید در پروژه های سئوی شما بیان می کند

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

سلام، طرفداران Moz، و به نسخه این هفته جمعه تخته سفید خوش آمدید. من این هفته میزبان شما هستم، شاون هوبر. در حال حاضر نقش من مدیر SEO در Trellis Law است، اما قبلاً مدیر ارشد سئو در T-Mobile بودم و به همین دلیل است که امروز اینجا هستیم تا در مورد تجربیات من در T-Mobile صحبت کنیم.

این من را به موضوع این هفته ما می رساند – چگونه برای پروژه های SEO خود خرید کنید. اگر چند هفته به عقب برگردید، می توانید یک قسمت واقعا عالی از جمعه تخته سفید را از Kavi تماشا کنید، که در مورد بازگشت سرمایه سئو صحبت می کند. من به شدت توصیه می کنم که آن را تماشا کنید تا به شما در مرحله بعدی در اینجا کمک کند. خیلی خوب.

در دنیای سئو، می دانید که ما پر از چالش هستیم. یکی از آنها این واقعیت است که ما فوق العاده به تیم های دیگر وابسته هستیم. من می دانم که در T-Mobile بسیار به شرکای مهندسی خود وابسته بودم، و بنابراین اولویت بندی هر پروژه ای همیشه کار آسانی نبود، به خصوص به این دلیل که اهداف و جدول زمانی من با آنها همخوانی ندارد زیرا آنها تیم ها و رهبران و بخش های دیگری دارند. سازمانی که به خدمات آنها نیز نیاز دارد.

بنابراین من قصد دارم در مورد چگونگی به دست آوردن این اولویت برای پروژه های شما و نحوه ارتباط ابتکارات خود با جدول زمانی و اهداف آنها صحبت کنم.

1. انگیزه ها و اهداف را شناسایی کنید

بنابراین در اولین قدم می خواهید انگیزه ها و اهداف آنها را شناسایی کنید. به یاد داشته باشید که تیم های مختلف نیازهای متفاوتی دارند. بنابراین باید بفهمید چه چیزی برای هر یک از آن تیم ها اهمیت دارد. گاهی اوقات به سادگی آموزش دادن و اطلاع دادن به آنها که واقعاً برای پروژه های سئوی شما کار چندانی ندارد، و گاهی اوقات کمک می کند.

گاهی اوقات شما تصویر کاملی ندارید. ممکن است برخی از نقاط داده را از دست داده باشید. بنابراین سعی کنید موارد دیگری را پیدا کنید که ممکن است مربوط به آن مخاطب خاصی باشد که می‌خواهید این را به آن بفروشید. سپس در نهایت، بفهمید که چگونه داده های شما با آنچه که آنها به آن اهمیت می دهند، همسو می شوند.

اکنون روی پروژه ای کار می کردم که قرار بود به صرفه جویی چند میلیون دلاری T-Mobile کمک کند. اما این تنها به نتیجه نهایی سئو می رسد. تیم مهندسی که برای پیشبرد این پروژه به شدت به آنها نیاز داشتم، برایشان مهم نبود. حتی اگر شرکت در حال پس انداز پول بود، اما در نهایت با اهداف او همخوانی نداشت. بنابراین باید بفهمم که چگونه می توانم به او کمک کنم. معلوم است که منابع آنها محدود شده است، و بنابراین من توانستم با آنها معامله کنم و بگویم، “هی، شما این مقدار کمی زمان و منابع را به من بدهید، سئو دیگر برای این نوع به شما نیاز نخواهد داشت. پروژه.”

بنابراین این به چراغ سبز آن پروژه کمک کرد.

2. یک مورد تجاری مبتنی بر داده بسازید

اکنون هنگامی که تمام آن اطلاعات فوق‌العاده‌ای را که جمع‌آوری کرده‌اید در اختیار دارید، وقت آن است که آن مورد تجاری مبتنی بر داده‌ها را بسازید. همه اینها را کنار هم می‌گذارید و مطمئن می‌شوید که آن را برای هر یک از مخاطبان مختلفی که به آنها ارائه می‌دهید، سفارشی یا متناسب می‌سازید. بله، این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود در طول مسیر چند عرشه بسازید، اما در نهایت نتیجه خواهد داد زیرا شما این موضوع را به آنها مرتبط می‌سازید تا بفروشند چرا باید به شما کمک کنند.

3. به صدا درآورید و بشارت دهید

اکنون که همه آن عرشه‌ها و همه چیز را در کنار هم دارید، وقت آن است که طرح کنید و بشارت دهید که چرا پروژه شما باید نسبت به دیگران اولویت داشته باشد. اینها عناصری هستند که باید در آن عرشه برای کمک به فروش پروژه شما باشند: یک خلاصه اجرایی واقعاً عالی که می‌گوید چه چیزی را به دست خواهند آورد. آنچه شما از آنها می خواهید؛ چرا از آنها می پرسی مشکلی که امروز داریم و فردا که پروژه شما اجرا می شود چگونه خواهد بود. هر گونه نتایج آزمایش، کاغذ سفید، مطالعات موردی، هر چیزی شبیه به آن که در طول مسیر جمع آوری می کنید تا به اثبات اهمیت آن کمک کند. یک نقشه راه بسیار زیبا که در مورد جدول زمانی و مدت زمانی که انتظار دارید این پروژه دوام بیاورد صحبت می کند. و بدیهی است که مراحل بعدی بسیار عالی است.

شما می خواهید واقعاً روی اطمینان از اینکه آن را برای مخاطبان خود سفارشی می کنید تمرکز کنید. می دانم که قبلاً گفته ام، اما بسیار مهم است، همانطور که در زمان کارم در T-Mobile یاد گرفتم که بخش های مختلف نیازهای متفاوتی دارند. آن را خیلی مختصر بنویسید، زیرا می‌دانید که وقتی شروع به حباب شدن می‌کند و به رهبران ارشد می‌رسد، آنها زمان زیادی برای عبور از یک عرشه بزرگ ندارند.

مطمئن شوید که مراحل بعدی را روشن کرده اید. این رهبران دوست دارند بدانند در هر مرحله از راه چه انتظاری دارند. سپس تا آنجا که ممکن است تجسم‌ها را بگنجانید. مطمئن شوید که آن‌ها را در رنگ‌های برند و چیزهایی از این قبیل قرار می‌دهید، زیرا رهبران زمانی را دوست دارند که یک دقیقه اضافی را صرف آن کنید تا به نظر برسد که به آن اهمیت می‌دهید و به آنها کمک می‌کند تا به اهمیت شما اهمیت دهند.

4. پیگیری و پیگیری کنید

سپس در نهایت، پیگیری و پیگیری کنید. همیشه گزارش‌ها، جدول‌های زمانی، وضعیت‌ها، مواردی از این قبیل را ایجاد کنید و به آن‌ها رسیدگی کنید، زیرا این امر به آسان‌تر شدن اثبات ارزشی که SEO به ارمغان می‌آورد کمک می‌کند، و اعتماد را تقویت می‌کند تا دفعه بعد که به آن ضربه بزنید. درب گفت: “هی، من برای ایجاد این پروژه بعدی به کمک شما نیاز دارم” یا هر چیز دیگری، آنها مانند “هی، تیم SEO همیشه ارائه می دهد. این باعث می شود من خوب به نظر بیایم. هر چیزی را که باشد چراغ سبز نشان می دهم. شما می خواهید.”

بنابراین، در پایان، کلیدهای ما برای اطمینان از موفقیت برنامه، همکاری با تمام آن بخش‌های مختلف، تشخیص اینکه چه چیزی برای آنها ارزشمند است و چه چیزی برای آنها مهم است، و همسو کردن آن با اهداف SEO شما و آنچه برای شما مهم است است. از اینکه قسمت این هفته از وایت برد جمعه را تماشا کردید متشکریم.

روز خوبی داشته باشید.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com



منبع